فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: نرگس 1

ریاضی اول

مدرس: داودی وثوق، فاطمه
فعالیت: شمارش اعداد 1تا 5 در دفتر قرمز با بازی انجام شد.

فارسی اول

مدرس: داودی وثوق، فاطمه
فعالیت: نشانه ن بابا نمایش نانوا آموزش داده شد. جدول دوستی گفته شد.
تکلیف: کلمات ( نان،اَنار،آسمان،آبادان،تَنور،مامان،دَندان،باران،) در جدول بخش و صداکشی گذاشته شود. کتاب کلمه های کوچک همراه دختران گلم باشد.

نگارش اول

مدرس: داودی وثوق، فاطمه
فعالیت: نگارش صفحه 52 انجام انجام شد. کلمات نشانه جدید بخش و صداکشی شد.
تکلیف: 3 خط دیکته از نشانه (آ تا. او) گفته شود.

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: انتخاب قسمتی از تصویر و چرخش در نرم افزار نقاشی آموزش داده شد.

شطرنج

مدرس: نبی یان جوردی، محبوبه سادات
فعالیت: انجام بازی شطرنج
تکلیف: دفتر تمرین تا جایی که حل شده تکمیل شود ممنون لطفا بازی شطرنج در منزل انجام شود

فارسی اول

مدرس: داودی وثوق، فاطمه
فعالیت: کتاب کلمه های کوچک درس ( ر) در کلاس انجام شد. کارت بازی در کلاس انجام شد.
تکلیف: با کلمات (سارا،دَست،دارو،تَرس،بَرادَر) در دفتر قرمز جمله سازی انجام شود. کاربرگ داده شده انجام شود.

نگارش اول

مدرس: داودی وثوق، فاطمه
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 51 انجام شد.
تکلیف: کتاب کلمه های کوچک تا نشانه ( ت) در خانه روان خوانی انجام شود.فردا پرسیده می‌شود.

قرآن اول

مدرس: داودی وثوق، فاطمه
فعالیت: پیام قرآنی الحمدالله آموزش داده شد. سوره کوثر تلاوت شد.
تکلیف: دختران گلم سوره کوثر را حفظ کنند.

مهارت اجتماعی

مدرس: طاهری، ملیکا
فعالیت: با سلام و احترام، امروز در کلاس، داستانی آموزنده درباره بهداشت دهان و دندان برای دانش‌آموزان بیان شد. در خلال این داستان، به کودکان آموزش داده شد که روزی دو بار یک‌بار پیش از خواب شب و یک‌بار پس از بیدار شدن در صبح مسواک بزنند. همچنین درباره پیامدهای مثبت مسواک‌زدن و اهمیت آن در حفظ سلامت دندان‌ها توضیحات لازم ارائه گردید.
تکلیف: به بچه ها تاکید شد حتما در زمان های اعلام شده مسواک بزنند و بهداشت را رعایت کنند.

ریاضی اول

مدرس: داودی وثوق، فاطمه
فعالیت: کتاب ریاضی تم 8 تمام شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی از صفحه 58 تا 61 انجام شود.

علوم اول

مدرس: داودی وثوق، فاطمه
فعالیت: مابقی دختران گلم ارائه علوم خود را در مورد فصل جانوران انجام دادند‌.بسیار مسلط و با اعتماد به نفس انجام دادند با تشکر از اولیای همیشه همراه. کتاب کار علوم فصل جانوران انجام شد.
تکلیف: یه نقاشی از حیوانی که ارائه دادند کشیده شود. تا روز یکشنبه زمان برای انجام این کار هست.

نگارش اول

مدرس: داودی وثوق، فاطمه
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 50 انجام شد.
تکلیف: ابتدا کلمات برادر، روستا، دَرس، تَرس، آرام، آرد، سَرما،اَبرو با کارت بازی درست شود سپس در جدول بخش و صدا کشی در دفتر قرمز کشیده شود.

ریاضی اول

مدرس: داودی وثوق، فاطمه
فعالیت: تم 8 آموزش داده شد.صفحات 51،52،53 انجام شد. کتاب کار ریاضی صفحه 57 انجام شد.

علوم اول

مدرس: داودی وثوق، فاطمه
فعالیت: دختران گلم 11 نفری که اعلام شده است برای کنفرانس فردا جهت فصل جانوران آماده باشند.

فارسی اول

مدرس: داودی وثوق، فاطمه
فعالیت: نشانه ر با کلیپ آموزشی تدریس شد. جدول دوستی گفته شد. کاردستی برای کلمه مادر درست شد. کتاب کار فارسی صفحات 71،72 انجام شد.
تکلیف: سرمشق های داده شده در دفتر قرمز نوشته شود‌.جدول دوستی کشیده شود‌. 3 خط دیکته تا نشانه ( ت) نوشته شود. دو کلمه انتخاب و با آن جمله سازی انجام شود. برای گفتن دیکته از برگه های روان خوانی که فرستاده شده می‌توان استفاده کرد.

نگارش اول

مدرس: داودی وثوق، فاطمه
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 49 انجام شد.

هنر اول

مدرس: ثمری، مینا
فعالیت: در کلاس هنر، دانش‌آموزان با استفاده از کاغذ رنگی یا فوم، چکمه‌هایی زیبا ساختند و با برگ‌های پاییزی، حال‌و‌هوای فصل را به آثارشان بخشیدند. این فعالیت ضمن تقویت مهارت‌های دست‌ورزی، به کودکان کمک کرد تا زیبایی‌های پاییز را از دریچه هنر تجربه کنند.

سواد مالی

مدرس: رمضان محلی، آسیه
فعالیت: تدریس درس هفتم خدمات بانک و نمایش انیمیشن و فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل درس هفتم انجام شود.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین محترم.بازی امروز بدین صورت است که دانش‌آموزان در یک فعالیت ریتمیک و گروهی با نام «ضرب‌آهنگ پنج‌ضربی» شرکت کردند. در این بازی، بچه‌ها با شمارش 1-2 / 1-2-3، ابتدا دو ضرب را با پای راست و چپ اجرا کردند و سپس سه ضرب بعدی را با کاغذی که در دست راست داشتند روی کاغذ با دست دیگر نواختند. ترکیب این ضرب‌ها صدای منظم و زیبایی ایجاد کرد و بچه‌ها با انرژی زیاد همراه با آهنگ آن را تکرار کردند فعالیت از حالت صف شروع شد، سپس به شکل «قطار حرکتی» ادامه یافت و در پایان در قالب یک دایره گروهی اجرا شد تا هماهنگی و مشارکت بیشتر شود. اهداف آموزشی:تقویت ریتم و هماهنگی حرکتی (پای راست/چپ + ضرب دستی). تمرین توجه، دقت شنیداری و شمارش. افزایش هماهنگی چشم-دست و مهارت‌های حرکتی درشت و ظریف. تقویت همکاری گروهی و پیروی از الگو. تقویت اعتمادبه‌نفس، جرأت ابراز و شادی جمعی. آشنایی با الگوهای موسیقایی ساده برای رشد هوش موسیقایی.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: