فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Basic 11

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
فعالیت: به دلیل برگزاری جشن روز مادر، کلاس آنلاین تشکیل نشد.
تکلیف: اپیزود سوم کارتون https://www.aparat.com/v/ilYxv

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
فعالیت: دانش آموزان امروز کلمات درس 15 از کتاب picture dictionary را مرور کردند و song جدید تمرین شد.
تکلیف: کلمات جدید تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
فعالیت: دانش آموزان امروز درس شماره 15 را دوره نمودند و نقاشی یک میز صبحانه را کشیدند و کلمات مجددا مرور شد.
تکلیف: اپیزود دوم کارتون https://www.aparat.com/v/KtLxU

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس science دانش آموزان با مبحث morning routine ( کارهایی که صبح انجام می دهیم / روتین صبحگاهی ) آشنا شدند . و گفتن جملات I wake up . ( من بیدار می شوم ) /// I brush my teeth . ( من دندان هایم را مسواک میزنم ) /// I wash my hands . ( من دست هایم را می شویم ) /// تمرین شدند .
تکلیف: بیان جملات I wake up /// I wash my hands /// I brush my teeth تمرین شوند .

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
فعالیت: دانش آموزان امروز از درس جدید 15 از کتاب picture dictionary کلمات زیر را یاد گرفتند Milk,sugar,bread,coffee,cheese
تکلیف: کلمات جدید تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز نوشتن اعداد 6 و 7 را تمرین کردیم .
تکلیف: نوشتن اعداد 1 تا 7 تمرین شوند .

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
فعالیت: دانش آموزان امروز صفحات40،41،42،43 از کتاب pencil control را انجام دادند، همچنین انواع توپ basketball, volley ball,football or soccer ball, را یاد گرفتند و کلمات گذشته را دوره نمودند.
تکلیف: اولیای گرامی؛ با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان کودک به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت کودک، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از کودک نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به کودکان نازنینمان هدیه دهیم. با تشکر دپارتمان زبان https://www.aparat.com/v/9thJW

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز یک شعر برای تفهیم بهتر مبحث living things با پسر های گل کار کردیم . تصویر شعر کار شده در ادامه بارگذاری شده است !
تکلیف: لطفا شعر در منزل تمرین و تکرار شود .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: