فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Basic 11

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
فعالیت: دانش آموزان امروز فیلم انگلیسی جدید را مشاهده کرده و fine motor skills آنها که دو عدد کاربرگ می باشد،انجام شد لغات مجدد دوره گردید.
تکلیف: فیلم و آهنگ در کانال ایتا بارگزاری شده است،تمرین گردد

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
فعالیت: دانش آموزان امروز به مناسبت روز جهانی پست لغات پاکت نامه،تمبر،نامه و پستچی به انگلیسی را یاد گرفتند، نقاشی کشیدند و آن را در مدرسه به صورت نمادین پست کردند
تکلیف: با توجه به اختصاص دادن زنگ زبان به فعالیت روز پست،صرفا دروس گذشته در منزل تکرار و تمرین گردد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز دانش آموزان با اعضای صورت آشنا شدند . nose , ears , mouth , eyes
تکلیف: تکلیف نداریم

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
فعالیت: امروز دانش آموزان به مناسبت روز جهانی کودک جشن زبانی داشتند به همین منظور بازی هایی به زبان انگلیسی برای آنها فراهم گردید و دورهمی بسیار شاد و هدفمند انجام گردید. امروز درس جدید میوه ها مجدد تمرین شد و یک کاربرگ به دانش آموزان داده شده است که با کمک همدیگر برش داده شده و سبد میوه تکمیل شده است. نکته بسیار مهم: امروز کتاب picture dictionary قرمز رنگ همراه با CD داخل آن به دانش آموزان داده شده است،تمامی کتابها اسامی دارند،در زنگ زبان( General) حتما همراه داشته باشند و در حفظ آن کوشا باشند(CD برای داخل منزل می باشد و نیازی به آوردن آن به کلاس نمی باشد.)
تکلیف: برای فردا حتما کاربرگ داده شده که سبد میوه می باشد رنگ آمیزی گردد. دانش آموزان ملزم به تمرین کلمات جدید (میوه ها) می باشند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز مفاهیم big و small تدریس شدند .
تکلیف: تکلیف نداریم

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
فعالیت: دانش آموزان امروز درس جدید میوه ها را یادگرفتند و با چهارچوب تزئینی میوه ای عکس گرفتند. شعرجدید و صفحه کتاب و فیلم در ایتا ارسال میگردد.
تکلیف: درس جدید صفحه 12 و 13 در منزل تکرار و تمرین شود

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز body parts برای دانش آموزان مرور شدند .
تکلیف: لطفا اعضای بدن تمرین شوند ( طبق تصویری که در ادامه بارگذاری می شود )

زبان انگلیسی

مدرس: شعاعی، الهه
فعالیت: دانش آموزان امروز درس حشرات را مجددا با عنوان جدید حشرات بالدار و حشرات خزنده یاد گرفتند ،همچنین دروس و شعرها دوره شد. یک کاربرگ با عنوان حشرات بالدار و بالدار کار شد.
تکلیف: کلمات جدید درس 2 (bugs) مجددا تمرین گردد. کاربرگ در منزل رنگ آمیزی شده و شنبه بیاورند( کاربرگ مذکور در بالا توضیح داده شده است)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: در کلاس امروز 1. مفاهیم inside و outside مرور شدند . 2. صفحات 7 و 8 کتاب مث انجام داده شدند . 3. یک وورک شیت با این موضوع به دانش آموزان داده شد و در کلاس رنگ آمیزی و توضیح دادند .
تکلیف: لطفا پسر های گل یک نقاشی دلخواه برای نشان دادن مفاهیم inside و outside بکشند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: