1402/01/19
ریاضی ششم
طاهری، مریم
نداریم .سوالات کانگورو همراه با پاسخنامه ی آن در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است لذا دانش آموزان میتوانند امروز این سوالات را حل کرده و خود را بیازمایند .
علوم ششم
طاهری، مریم
امروز ادامه تدریس درس 13 علوم با مبحث راههای پیشگیری از بیماری و ... انجام شد .
لطفا درس 13 علوم را کامل مطالعه بفرمایید.
فارسی ششم
طاهری، مریم
امروز ارزیابی از درس 16 و حفظ شعر انجام شد .
لطفا ابتدا درسنامه درس 16 کتاب کار فارسی را مطالعه کرده و سپس تمرینات آن را انجام دهید .
مطالعات اجتماعی ششم
برهمت، سحر
کتاب کار اجتماعی درس 21 (استعمار) چک شد.
درس بیست و دوم تدریس شد.
کتاب کار درس درس22 انجام شود.
سواد مالی
نادری، نرگس
خواندن از روی درس بسته بندی، حل فعالیت کلاسی بسته بندی، مفهوم تبلیغ : معرفی کالا یا خدمات از طریق روش های مختلف به طوریکه در مصرف کننده تمایل یا انگیزه ی خرید ایجاد شود ، پخش چند کلیپ تبلیغاتی، -از دانش آموزان میپرسیم که تبلیغات را به چه صورتی و در کجاها دیده اند ( موبایل / هدیه های تبلیغاتی / تبلیغات دیواری / تراکت / پوسترهای دیواری مترو / مجله / بیلبورد / تلفنی / شبکه های مجازی و ... ) -مثالهای دانش آموزان را به دو دسته ی تبلیغات شنیداری و تبلیغات دیداری تقسیم میکنیم -کلیپ شنیداری پخش می شود. -سوال از دانش آموزان : چه تبلیغی موثر است ؟ تبلیغی که بعد از دیدن آن و در هنگام خرید ناخودآگاه تمایل به انتخاب آن داشته باشیم -لوگو ( نماد تجاری ) چیست ؟ -مفهوم لوگو : یک نشانه گرافیکی است که میتواند به صورت علامت ، سمبل ، نوشتار و یا ترکیبی از اینها باشد -پخش کلیپ لوگو و بیان آشنایی دانش آموزان با لوگو های مختلف. -فعالیت کلاسی صفحه ی 122 با همکاری دانش آموزان انجام میشود
حل فعالیت منز ل انتهای مبحث تبلیغات 1
1402/01/16
ریاضی ششم
طاهری، مریم
امروز تمرینات کتاب با مبحث کاربرد درصد در محاسبات مالی حل شد و دانش آموزان خودشان پای تخته پاسخ دادند (ارزیابی شد )
لطفا تمرینات ص 142تا 144 از کتاب کار را با دقت و کامل انجام دهید .(ابتدا درسنامه آن را دقیق مطالعه بفرمایید.)
فارسی ششم
طاهری، مریم
امروز شعر درس 16 کامل تدریس شد و نکات مهم شعر همراه با مترادف ها و درک مطلب و شمارش جمله و ... بیان شد .
لطفا چند بار از روی شعر درس 16 با آهنگ و صدای بلند بخوانید تا حفظ شوید (تقویت حافظه ) سپس یک بار با خط زیبا از روی آن بنویسید .
املا ششم
طاهری، مریم
امروز از درس 16 و 15 تمرین املا به صورت بازی انجام شد
لطفا تمرین کنید .
هدیههای آسمان ششم
برهمت، سحر
درس سیزدهم در مورد طواف کعبه دوره شد و درس چهاردهم در مورد عوامل موفقیت و نظم مرور شد.
درس پانزدهم تدریس شد
ازمونک هدیه ها از درس 10 تا 15 جلسه ی آینده خواهیم داشت.
تفکر و پژوهش ششم
برهمت، سحر
فیلم تفکر و پژوهش افکند در مورد چاره جویی در زمان های دشوار نمایش داده شد.
زیبانویسی
پیرقدیم، میترا
ص20تا21تدریس شد.
ص21انجام شود.
1402/01/15
ریاضی ششم
طاهری، مریم
امروز درس درصد و کاربرد آن در محاسبات مالی تدریس شد و فعالیت کار در کلاس به صورت مشارکتی انجام شد .
لطفا تمرینات صفحه 121 تا 126 کتاب ریاضی را کامل انجام دهید.
علوم ششم
طاهری، مریم
امروز ادامه تدریس درس سالم بمانیم (سدهای دفاعی بدن و راههای پیشگیری از بیماری ) انجام شد و ارزیابی شد .
لطفا درس 13علوم را مطالعه دقیق بفرمایید.
فارسی ششم
طاهری، مریم
امروز مجدا درس 16 تمرین و روخوانی شد و ارزیابی شد و نکات مهم آن بیان شد ، تکالیف دانش آموزان بررسی و کنترل شد .
لطفا درس 16 را کامل مطالعه بفرمایید.
هنر ششم
ایروانی، سارا
این جلسه دانش آموزان نقاشی حیوانات را پای تخته کشیدند برای اینکه نقاشی در فضای بزرگ را یاد بگیرند.
1402/01/14
ریاضی ششم
طاهری، مریم
لطفا ارمغان ها را تا شماره 23 که در ایام عید کامل کرده اید ، فردا با خود همراه داشته باشید .در ضمن کسانی که در آزمون آزمایشی کانگورو روز پنج شنبه شرکت خواهند کرد فردا به معلم خود اطلاع رسانی بفرمایند .
علوم ششم
طاهری، مریم
امروز پس از یادآوری و مرور درس 12 علوم ،درس 13 علوم تدریس شد و نکات مهم یادداشت شد .
لطفا درس 13 علوم را مطاعه بفرمایید .
فارسی ششم
طاهری، مریم
امروز درس 16 فارسی (روخوانی ،درک مطلب، مترادف و هم خانواده ها و شمارش جمله ،تمرین املا و ...) تدریس شد .
لطفا ابتدا درس 16 را چند بار خوانده و سپس از روی کلماتی که ارزش املایی دارد با معنی و هم خانواده بنوبسید .
استعداد تحلیلی ششم
طاهری، مریم
امروز ص 32 تا 35 کتاب استعداد تحلیلی کار شد و پاسخ ها با یکدیگر مقایسه شد و اشکالات برطرف شد .
نداریم .
مهارت اجتماعی
صادقی، مهتا
با سلام و احترام
ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات،
جلسه امروز تدریس کلمه ممکنه و مرور کلمات جادویی، حل کردن مازها.
دانش آموزان درخواست های خود را از والدین و دیگران با کلمه ممکنه یادداشت کنند و آنها را نیز یادداشت کنند.