1402/09/15
ریاضی سوم
دبیرزاده، زهرا
تمرین صفحه 51 کتاب ریاضی توسط دانش آموزان حل گردید.
همچنین سوالاتی اضافه جهت مرور حل گردید.
الگوی عدد 9 و 2 و 3 را مانند نمونه ارسال شده در کانال بله بنویسید. هنگام نوشتن حتما بلند بخوانید.
فارسی سوم
دبیرزاده، زهرا
درک مطلب درس 6 ، فداکاران انجام گردید و همچنین کلمات هم معنی جعبه کلمات نیز حل گردید.
یک املای 15 خطی از درس 6 به صورت جمله و کلمه بنویسید.
هنر سوم
ایروانی، سارا
لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی و قیچی و چسب مایع یا ماتیکی همراه داشته باشند.
ممنونم
1402/09/14
ریاضی سوم
دبیرزاده، زهرا
مبحث کاربرد کسر در اندازه گیری با استفاده از پاورپوینت آموزش داده شد. و فعالیت و کاردر کلاس صفحات 49 و 50 نیز با کمک دانش آموزان حل گردید.
تمرین صفحه 51 کتاب ریاضی را حل کنید .
در کاربرگ زیر مانند نمونه ارسالی در پیام رسان بله الگوی زیر را ادامه دهید.
الگوی عدد 7 و 8
علوم سوم
دبیرزاده، زهرا
تمارین کتاب کار کامل حل گردید و از درس 5 پرسش و پاسخ انجام شد.
درسنامه و تمارین درس 5 را با دقت بخوانید.
جلسه بعد پرسش کتبی خواهیم داشت.
فارسی سوم
دبیرزاده، زهرا
روخوانی درس 6،فداکاران انجام گردید و واژگان سخت آن با همکاری دانش آموزان مشخص شد.
واژگان سخت درس 6 را دوبار بنویسید.
1402/09/13
ریاضی سوم
دبیرزاده، زهرا
فعالیت و تمرین صفحات 46 تا 48 در کلاس توسط دانش آموزان حل گردید و مبحث کسر مجدد مرور گردید.
الگوی زیر را تا دهمین عدد ادامه دهید و از هرکدام دوبار بنویسید و هنگام نوشتن بخوانید.
.....،5،10،15
......،6،12،18
......،7،14،21
شکل کاربرگ ارسالی و یا مانند آن را در دفتر بکشید و الگو های بالا را در ان قرار دهید.
فردا یه درس فارسی، ریاضی و علوم خواهیم داشت.
زیبانویسی
الهی، شیما
درس8 کا تدریس وتمرین شد
صفحه23دردفتر
1402/09/12
ریاضی سوم
دبیرزاده، زهرا
مبحث حل مسله قسمت بندی مجددا مرور گردید و کسر روی شکل و محور آموزش داده شد.
کاردرکلاس صفحه 47 وتمرین صفحه 48 را کامل حل کنید.
الگوی زیر را ادامه دهید وهمراه با نوشتن بخوانید . هر کدام را دوبار بنویسید.
......،4،8،12
......،3،6،9
......،2،4،6
فارسی سوم
دبیرزاده، زهرا
دانش آموزان با واژه ی فداکار آشنا شدند ومعنی آن را آموختند و سپس درباره ی چندیدن فداکار ایرانی گفت وگو گردید و دانش آموزان تحقیقات خود را ارائه دادند . این مبحث پیش نیازی جهت آموزش درس ششم، فداکاران بود.
از روی درس ششم بخوانید و دور کلماتی که معانی آن ها را نمی دانید خط بکشید.
یک املای 10 خطی به صورت جمله از درس 5 و 4 بنویسید.
لطفا تکالیف دیروز و امروز را در پرتال ارسال کنید.
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس نهم (دستگاه خودپرداز ) تدریس شد.
خواهشمند است فعالیت در منزل درس نهم صفحه 72 انجام شود
شطرنج
یوسفی، ژاله
امروز ما آموزش ایده آل های سفید را داشتیم همانطور که اطلاع دادید،این درس یک آموزش انتزاعی است ،یعنی در واقعیت امکان ندارد که فقط یک حریف حرکت کند و حریف دیگر فقط تماشاچی باشد ،اماما با ابنکار می خواهیم بازیکن یک طرح اولیه و کلی در ذهن داشته باشد ،تا هر وقت در بازی ندانست که چکار باید بکند از آن طرح استفاده نماید،در واقع این یک چراغ قوه ای است که در تاریکیها و زمانهایی که نمی دانیم چطور کار رادپیش ببریم به دادمان می رسد. طرح هایی که باید در نظر داشته باشیم
1_ گرفتن مرکز
2_ گسترش مهره ها
3_ امنیت شاه است
ما روی این طرح مانور داده و بازی می کنیم ،عزیزانمان امروز حتما بازی داشته باشندو در آن طرح های اولیه امروز را بکار بگیرند. مممنونم
1402/09/11
علوم سوم
دبیرزاده، زهرا
تمارین کتاب کار علوم درس 5 مربوط به موضوع آب تا صفحه 52 توسط دانش آموزان حل گردید.
تا پایان درس 5 تمارین حل شود و درسنامه و سوالات را با دقت بخوانید.
جلسه بعد پرسش خواهیم داشت.
فارسی سوم
دبیرزاده، زهرا
شیوه بندنویسی با استفاده از شبکه معنایی و جمله موضوع آموزش داده شد و بندی درباره آلودگی هوا با مرور فعل زمان حال نوشته شد.
درباره ی یکی از افراد زیر تحقیق و مطالعه کنید و 5 جمله درباره آن بنویسید.
ریزعلی خواجوی
شهید حسین فهمیده
سهام خیام
حسن امیدزاده
سام دادخواه
آرش کمانگیر
جهت توضیحات تکمیلی کانال بله را چک کنید.