فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدعلی رجایی

علوم دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1-ارزشیابی گروهی 2-تدریس درس 9 (سرگذشت دانه)
تکلیف: 1-برای روز دوشنبه 3 تا 2 میوه ی دانه دار و هسته دار آورده شود.

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام . فعالیت های انجام شده : 1-پرسش و پاسخ 2-تدریس بیاموز و بگو
تکلیف: 1-قسمت حالا تو بگو و پیدا کن و بگو درس هنرمند انجام شود. 2-انجام صفحه ی 75 /سوال 8 و 6 صفحه ی 76 و صفحه ی 77 از کتاب کار فارسی

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: فعالیت صفحه 63 و نحوه قرار دادن word art در کلاس تمرین شد.
تکلیف: ندارند

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام و وقت به خیر . فعالیت های انجام شده : 1- تدریس درس هنرمند . 2-انجام درست و نادرست / گوش کن و بگو صفحه ی 66 3- تهیه ی کلیپ پایانی هفته ی علوم 4-انجام صفحه ی 65 از کتاب نگارش فارسی
تکلیف: 1-واژه سازی صفحه ی 66 . 2- دیکته ی شب . 3-مطالعه . انجام ارمغان آدینه به هفته ی آینده موکول می شود . 4-انجام صفحه ی 63و 62 کتاب نگارش

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام. فعالیت های انجام شده: 1-انجام آزمایش های مربوط به هفته ی علوم 2-انجام صفحه ی 76 از کتاب ریاضی
تکلیف: 1-صفحات 74 ،72، 70 از کتاب کار فارسی 2-صفحات 60 و 50 از کتاب نگارش 3-اوردن کتاب نگارش 4-مطالعه

علوم دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام. فعالیت های انجام شده: 1-انجام آزمایش های هفته ی علوم 2-مشخص کردن نکات مهم درس 8 علوم 3-پرسش و پاسخ گروهی
تکلیف: 1-صفحه ی 58 تا 55 از کتاب کار علوم تکمیل شود. 2-صفحه ی 108 و 104 از کتاب کار ریاضی انجام شود‌.

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام و عرض ادب. فعالیت های انجام شده: 1-انجام آزمایش های مربوط به هفته ی علوم 2-تدریس فصل پنجم ریاضی با موضوع اندازه گیری
تکلیف: 1-مطالعه 2-انجام صفحات 74 و 75 از کتاب ریاضی

هنر دوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با استفاده از حبوبات یک کار به صورت کلاژ و با همکاری گروه های هوس سیستم کلاسی درست کردند.
تکلیف: لطفا طرح هایی که به دانش آموزان داده شد را با حبوبات داده شده کامل کنند و تا روز چهارشنبه با اسم دانش آموز و داخل کاور به کلاس بیاورند. ممنونم برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی و قیچی و چسب مایع یا ماتیکی همراه داشته باشند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: