فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدعلی رجایی

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: روز به خیر . فعالیت های انجام شده: 1-برگزاری آزمون کانگورو 2- روخوانی شعر درخت کاری 3-آزمون کانگورو به همراه پاسخ تحویل دانش آموزان داده شد .
تکلیف: 1- حفظ شعر درخت کاری تا روز چهارشنبه . 2- انجام ارمغان هفته 3-دفتر مشق دانش آموزان تحویل داده شد و کسانی که غایب بودند کتاب آنها در قفسه ی مربوط به خودشان قرار داده شده است .

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب پیرامون راه های مدیریت خشم و چراغ راهنمایی خشم صحبت کردیم.
تکلیف: لطفا و حتما تا صفحه 49 کامل شود. از درس 18 الی 21 جلسه آینده تمرین می کنیم پس قسمت یاد بگیریم کامل مطالعه شود.

هوش و ریاضی

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: انجام صفحه 22 انجام سوال 1 صفحه ی 23 کتاب هوش و ریاضی دانش آموزان در کلاس گذاشته شده است .

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام. فعالیت های انجام شده : 1- تدریس حل مسئله به روش نمادین 2- انجام تمرین های صفحه ی 134 3-انجام صفحه ی 192 و 194 از کتاب کار
تکلیف: 1-انجام صفحه ی 143 و 142 از کتاب ریاضی 2-انجام صفحه ی 199 و 198 از کتاب کار (به غیر از سوال 2 و 1)

علوم دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: تکمیل آزمایش انواع ماده
تکلیف: مطالعه ی دروس

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: مهارت جابجایی حرکات یک سویه هماهنگی چشم و پا و چشم و دست آگاهی محیطی هوش فضایی مهارت دستکاری مهارت استواری

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1-مرور فصل هشتم.
تکلیف: بررسی تمرین های انجام شده از کتاب ریاضی (فصل هشتم)

علوم دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: روز به خیر . فعالیت های انجام شده : 1- انجام آزمایش مربوط به انواع ماده 2- مرور درس
تکلیف: 3-انجام صفحه ی 105 و 104 از کتاب کار علوم.

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
تکلیف: انجام صفحه ی 127و126 از کتاب کار فارسی

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس20حرف ی تدریس وتمرین شد.مثال ازکلمات درس جدیدنوشته شد.رسیدگی به تکالیف
تکلیف: صفحه51دردفترنوشته شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر امروز با اتیکت دوست یابی آشنا شدیم .

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: روز به خیر . فعالیت های انجام شده : 1- انجام صفحه ی 141 و 140
تکلیف: 1- انجام صفحه ی 141 از کتاب ریاضی (به غیر از الگویابی کن )

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1-پرسش و پاسخ 2-تدریس بیاموز و بگو درس 17
تکلیف: 1-درس 17 بررسی شود و کلمه های متضاد و مترادف یا هم خانواده پیدا و نوشته شود . 3مطالعه . 2-دفتر مشق جهت چک شدن آورده شود. 3-سوال 4 ، 2 و 1 از صفحه ی 100 کتاب نگارش انجام شود .

املا دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: برگزاری دیکته ی کلمات بهم ریخته با هدف تقویت جمله سازی دانش آموزان.
تکلیف: دفتر دیکته تصحیح و تحویل دانش آموزان شده است.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: کتاب ها چک شد.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: فعالیت امروز ما آموزش چنگال خانوادگی را داشتیم . حمله همزمان یک مهره به چند مهره حریف را چنگال خانوادگی می نامند، امروز ما با چیدن چگونگی برخورد سیاه( وقتی که سفید در ابتدای بازی با فیلش بازی کند) را در ارزیابی کرده و بهترین پاسخ را مشخص کردیم یعنی وقتی که سفید با فیل گسترش را آغاز کرد ما با اسب پاسخ داده و همچنین چند دام در رابطه با حمله دوگانه نشان دادیم

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام. فعالیت های انجام شده : 1- مرور فصل 8 2-انجام تمرین های صفحه ی 136 2- انجام سوال 1 صفحه ی 137
تکلیف: 1- انجام سوال 2 صفحه ی 137 2- انجام سوال 2 و 1 صفحه ی 138

علوم دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1-پرسش و پاسخ 2- انجام صفحه ی 84 و 83
تکلیف: 1- مطالعه . 2- انجام درس 12 از کتاب کار علوم (تا صفحه ای که تدریس شده : شناخت ماده و انواع ماده)

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1- روخوانی درس مثل دانشمندان 2-گفت و گوی آموزشی 3-مشخص کردن کلمه های مهم درس 17 4-کتاب نگارش دانش آموزان چک و تحویل آن ها داده شد . نکته : دانش آموزانی که کتاب نگارش آن ها کامل نیست تا روز چهارشنبه کامل کنند.
تکلیف: 1-تمرین روخوانی درس 17 2- بررسی درست و نادرست و گوش کن و بگو درس 17 3-انجام صفحه ی 99 از کتاب نگارش

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1-پرسش و پاسخ 2-تدریس درس 16 3-مشخص کردن سوالات مهم درس
تکلیف: 1-مطالعه نکته : دوشنبه و چهارشنبه کتاب هدیه همراه دانش آموزان باشد.

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: نحوه تایپ ده انگشتی جملات آموزش داده شد. تست تایپ فارسی در کلاس انجام شد. برای تمرین به لینک زیر مراجعه کنید: https://typeo.top/test/
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: