فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدعلی رجایی

علوم دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و وقت به خیر . 1- آشنایی با ویژگی ها و کاربرد انواع سنگ 2- طراحی روی سنگ

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام . انجام دیکته ی بادکنکی

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با عرض سلام. یاداوری حل مسئله با استفاده از روش های گوناگون (رسم محور ، رسم شکل دلخواه ،رنگ کردن مربع ها ،بسته ی ده تایی و یکی ، ذهنی و ..)
تکلیف: کاربرگ . مهلت انجام تکالیف مربوط به دفتر و کاربرگ ها تا *هفته ی اخر شهریور* می باشد . تکالیف نهایی فردا (دوشنبه )به دانش آموزان گفته خواهد شد . لطفا دانش اموزان برنامه ریزی لازم جهت انجام تکالیف داشته باشند.

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی اسپایدرمن و انگری بردز را کشیدند و رنگ آمیزی با مدادرنگی کردند.

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: توضیح در مورد تفاوت‌های فردی در زمینه ویژگی ها و توانمندی های فردی دانش آموزان در گروه های 4 نفری تقسیم شدند و هر گروه یک پوستر تحت عنوان دیوار دوستی تهیه کرد. هر دانش آموز در برگه a5 خودش و توانمندی های فردی اش را رسم کرد و در نهایت روی پوستر نصب کردند.
تکلیف: از پسر گلم بخواهید توانمندی های فردی خودش یا اعضای خانواده رو بگوید و در مورد این ویژگی یا توانمندی صحبت کنید.

علوم دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: سلام. یاداوری دماسنج نمایش کلیپ اموزشی انجام ازمایش
تکلیف: تکالیف در دفتر دانش اموزان نوشته و در روز چهارشنبه تحویل ان ها داده خواهد شد .

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با عرض سلام . 1- در این زنگ کاردستی دانش اموزان تحویل گرفته شد . 2-برگزاری صبحانه ی گروهی

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با عرض سلام و وقت به خیر . موضوع درس: یادآوری ساعت ایجاد انگیزه : انجام کار گروهی با استفاده از ابزار های مربوط به ساعت
تکلیف: نکته : برای تصحیح تکالیف و ارائه ی تکالیف آدینه در *روز چهارشنبه* دفتر دانش آموزان به آن ها تحویل داده خواهد شد .

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: در این جلسه دانش آموزان در راستای نقاشی های شخصیت های کارتونی، سونیک و میکی موس را یاد گرفتند.

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: مرور احساسات با بازی روی برگه های کوچک مصداق های احساسات مثبت و منفی نوشته شده و در اختیار دانش آموزان قرار می گیره تا بر اساس آنچه نوشته شده است احساسشون رو نشون بدن مثلا دوستم خوراکیم رو ازم گرفت... و بعد از تشخیص احساس توسط دیگر دانش آموزان راه های پیشنهادی مقابله با اون احساس و کنترلش رو به روش بارش فکری بیان کردیم.
تکلیف: لطفا این بازی رو در خانه با فرزندان خود انجام دهید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: