فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدعلی رجایی

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام و عرض ادب . فعالیت های انجام شده : 1- ایجاد انگیزه ی فصل 7 ریاضی با موضوع کسر .
تکلیف: مرور فصل 6 ریاضی.

علوم دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: ایجاد انگیزه ی درس 11 با موضوع : *من رشد می کنم*
تکلیف: مطالعه ی درس 10 تا 7 تمرین های درس 10 از کتاب کار علوم تکمیل شود.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1-پرسش و پاسخ 2-تدریس 13 3-مشخص کردن نکات مهم درس
تکلیف: مطالعه ی دروس

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: تست سرعت تایپ در کلاس انجام شد. برای تمرین و تست می توانید از لینک زیر استفاده کنید : https://typeo.top/test/

بازی دبستانی

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: برگزاری مسابقه ی فوتبال

علوم دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1-پرسش و پاسخ گروهی 2-تکمیل تدریس درس 10 3-انجام صفحه ی 75 و 74 از کتاب کار
تکلیف: 1- مطالعه . 2-آوردن لباس ها و وسایل کودکی و نوزادی جهت ایجاد انگیزه ی درس رشد. ریاضی: شنبه تدریس فصل 7 از کتاب ریاضی انجام خواهد گرفت روز شنبه جهت ایجاد انگیزه ی مبحث * *کسر *وسایل لازم جهت درست کردن پیتزای کاغذی همراه دانش آموزان باشد.( درکانال ایتا عکس های جهت نمونه ارسال شده است)

املا دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: برگزاری املای کلمات هم خانواده
تکلیف: چک کردن دفتر دیکته . دانش آموزانی که اشکال در دیکته ی خود داشته، بررسی و اصلاح شود.

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام . فعالیت های انجام شده: 1-برگزاری ارزشیابی ریاضی 2-مرور فصل 6 ریاضی
تکلیف: 1- انجام تمرین های داخل دفتر مشق (قسمت ریاضی) 2-تمرین های پایانی فصل 6 از کتاب ریاضی کامل شود.

املا دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: برگزاری املای کلمات مشترک.
تکلیف: کتاب های نگارش تحویل دبیر داده شده است. دانش آموزانی که امروز ارمغان هفته و کتاب نگارش رو نیاورده اند روز چهارشنبه آخرین فرصت می باشد و فردا پیک آدینه از تمامی دانش آموزان تحویل گرفته خواهد شد.

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام . فعالیت های انجام شده : 1- تکرار و تمرین روش انتقالی 2-تدریس روش انتقالی در جمع اعداد سه رقمی
تکلیف: 1- صفحه ی 104 تا 100 از کتاب ریاضی انجام شود. 2-کتاب نگارش آورده و جهت تصحیح تا روز چهارشنبه در کلاس درس گذاشته خواهد شد. 3-ارمغان هفته ، شماره ی 16 جهت تصحیح همراه دانش آموزان باشد.(لطفا ارمغان ها طبق شماره ای که دبیر خواسته انجام شود) 3-

علوم دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1-برگزاری آزمون دوره ای علوم 2-تکمیل تدریس درس 10
تکلیف: مطالعه.

قرآن دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1- روخوانی آیات 2- تدریس حمزه
تکلیف: ارزشیابی از روخوانی آیات از صفحه ی 4 تا جاییکه تدریس شده است.

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس17حرف ص تدریس وتمرین شد.کلی مثال باهمکاری بچه هاازدرس جدیدنوشته شد.رسیدگی به تکالیف
تکلیف: صفحه45دردفترنوشته شود.بیست ویک اسفندماه این وسایل آورده شود.تخم مرغ پخته وماژیک ضدآب

مهارت اجتماعی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: باسلام و روز بخیر امروز درمورد قوانین حمام رفتن صحبت کردیم و با آداب آن آشنا شدیم

ریاضی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: با سلام و وقت به خیر. فعالیت های انجام شده: 1- تدریس روش انتقالی در تفریق اعداد سه رقمی 2- انجام نمونه سوالات مبحث جدید. 3-انجام سوال 5 صفحه ی 156 از کتاب کار
تکلیف: تمرین های داخل دفتر (بخش ریاضی) انجام شود .

فارسی دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: 1- پرسش و پاسخ دروس 2- تدریس بیاموز و بگو صفحه ی 83
تکلیف: 1-انجام صفحات تدریس شده ی درس13 از کتاب نگارش فارسی .(مهلت انجام و تحویل کتاب نگارش جهت چک شدن تا روز سه شنبه می باشد) 2-قسمت *پیدا کن و بگو* و *فکر کن و بگو* صفحه ی 84 از کتاب فارسی بررسی شود .(پاسخ ها داخل کتاب نوشته نشود) 3- ارزشیابی از درس 13 تا 8

املا دوم

مدرس: سپاس گزار، زهرا
فعالیت: برگزاری املای حافظه ای .
تکلیف: دفتر دیکته جهت چک شدن به معلم تحویل داده شده است .

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس هفدهم (تبلیغات) تدریس شد. در رابطه با تبلیغات و انواع آن و مزایای آن با بچه ها صحبت شد.
تکلیف: خواهشمند است فعالیت در منزل درس هفدهم صفحه 126 انجام شود.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما بخاطر وقفه ای که در شطرنج داشتیم ،تمامی درسهای قبلی ،مثل دفاع ضعیف سیاه از پیاده مرکزی و مات لگال را مرور کرده و به ارزیابی علت شکست حریف در هر یک از بازی ها پرداختیم ،عزیزانمان تا متوجه نشوند که چه اشتباهی در بازی انجام می دهند راه درست و حرکت صحیح را نمی یابند.پس پی بردن به علت شکست راه رسیدن به پیروزی است. لطفا در منزل با عزیزانمان بازی کرده و تمرین حل نمایید.متشکرم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: