فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور محمود حسابی

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: نشانه( ب غیر اخر و اخر )با شعر و داستان تدریس شد . درس باران صفحه 28 و چرخه اب صفحه 29 با مشارکت دانش اموزان اموزش داده شد . جدول دوستی و ترکیب نشانه ب اموزش داده شد . امروز در کلاس طرح کتاب خوانی بیدپا با موضوع اردک انجام شد و با توجه به متن داستان با موضوع اشتباه اردک سوالاتی طرح شد. با هدف تقویت حس شنیداری،تقویت حافظه فعال کودک.
تکلیف: متن درس اب و باران کتاب فارسی کل خوانی شود . دانش اموزان روی کلمات تسلط داشته باشند دانش اموزان تا یاد گرفتن تمام نشانه ها فعلا باید کلمات و جمله ها را حفظ کنند تا چشمشان به کلمات و نشانه ها عادت کند

نگارش اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: امروز در کلاس نوشتن نشانه (ب) انجام شد صفحه ازکتاب نگارش 28 و 29 و کتاب کار فارسی علوی صفحه 44 تا 46 انجام شد. پسرهای گلم با نوشتن کلمات(ب غیر اخر،ب اخر،با،آب،باباو ....) آشنا شدند.
تکلیف: پسر گلم در دفتر تلاشت سرمشق داده شده را لطفا خوش خط و با رعایت فاصله گذاری و بدون خط فاصله بنویس

هوش و ریاضی

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: امروز در کلاس مسابقه ی شماره 1 اقای ریاضی برگزار شد .

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز نیز ما حرکت مهره های رخ ،فیل ،وزیر ،اسب را مرور کرده و در مورد پیاده و ویژگی‌های های آن با عزیزانمان صحبت کردیم پیاده 4 ویژگی دارد 1-پیاده در شروع حرکت خود می تواند دو خانه به جلو حرکت کند،اجبار است؟ خیر اگر مایل باشد ،اما بعداز حرکت اول ،حتما یک خانه یک خانه می تواند حرکت کند. 2-پیاده تنها مهره ای است که نمی تواند به عقب بر گردد ،تمامی مهره ها اگر زیر ضرب باشند می توانند به عقب برگردند، اما پیاده چنین نیست. 3-پیاده تنها مهره ای است که حرکتش با زدنش فرق دارد ،پیاده صاف میره کج می زنه. 4- تنها مهره ترفیع گیرنده است، یعنی هر گاه پیاده به عرض آخر خودش برسد می تواند تبدیل به هر مهره ای که خواست بشود بجز شاه. عزیزانمان باید روی این مهره ها ی آموزش داده شده کار کرده ،تا تسلط بیشتری داشته باشند. متشکرم.

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: امروز کتاب ریاضی صفحه 33با مرور تفریق و صفحه 34 با موضوع الگویابی پیوسته و تکرار شونده و جدول سودوکو و صفحه 35 تکرار مفهوم گوشه و لبه در اشکال هندسی انجام شد.
تکلیف: پسر گلم لطفا شکل های مختلف هندسی با شابلون روی کاغذ رنگی بکش ،قیچی کن با انگشت روی ان را لمس کن و سپس لبه ها و گوشه ها را رنگ بزن و در دفتر تلاش خود بچسبان سپس به تعداد گوشه و لبه های هر شکل چوب خط بکش .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: درس 1 فارسی و نشانه آ ا تکرار و تمرین شد .
تکلیف: سوالات زیر به صورت شفاهی با دانش اموز کار شود. 1) یک کلمه بگو صدای اول آن (آ اول )باشد . 2) یک کلمه بگو صدای اخر ان (ا غیر اول )باشد . 3) در کلمات زیر چند بار صدای آ ا را می شنوی دست بزن . آناناس - تراش - آبی - باران - آتش

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: تقویت مهارت های حرکتی پایه استواری جابجایی چابکی کنترل شی کار گروهی

مهارت اجتماعی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز با کمک دانش آموزان عزیز مروری بر آموزش های ماه گذشته داشتیم .
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید

آزمایشگاه

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: امروز در زنگ علوم با لوازم شخصی بهداشتی و پزشکی به ازمایشگاه رفتیم و تدریس درس 3 علوم انجام شد و در مورد خوراکی های سالم و ناسالم ،بهداشت شخصی و لوازم شخصی،راههای مراقبت از بدن ،و مشاغل ( پزشکی،پلیس،اورژانس،اتش نشانی) صحبت شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: