فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 101

علوم اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: دانش آموزان با روش اکتشافی و بازی با تشکیل سایه و بازتاب نور رنگی و اندازه سایه با توجه به دوری و نزدیکی منبع نور آشنا شدند .آزمایش های مربوط با ابزار های مختلف انجام شد .
تکلیف: پسران گلم سایه اسباب بازی های خود را در جهت های مختلف نور مشاهده کنند.

پرتال هوش

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: دانش آموزان با توجه به الگو مهره ها را در جهت های مشخص شده قرار دادند با هدف تفکر منطقی و تقویت مهارت های دیداری و حرکتی و تمرین جهت ها
تکلیف: ندارند

ریاضی اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: فعالیت ریاضی امروز با هدف آشنایی با اعداد ،شمارش و توالی عدد انجام شد دانش‌آموزان با مفهوم کلی عدد ،شکل و شمارش با شعر آشنا شدند سپس در گروه با ابزار جوجه تیغی به تمرین و بازی با عدد ها پرداختند .
تکلیف: وسایل محیط پیرامون خود را بشمارند به طور مثال تعداد بشقاب ها ،صندلی ها و ....

فارسی اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: دانش آموزان ابتدا با مفهوم صدای اول و آخر کلمه آشنا شدند سپس با کلمات ملموس و کاربردی صدای اول هر کلمه را تمرین کردیم در گروه با کارت های تصویری همراه با بازی صداها را تمرین کردیم هر دانش آموز کلمه تصویر کارت خود را بیان کرده و با صدای اول آن یه کلمه ی دیگر پیدا کرد .به همین طریق صدای آخر کلمه هم تمرین شد .
تکلیف: دانش آموزان با دقت به محیط پیرامون خود نگاه کرده و اسم وسایل و یا افراد را گفته سپس به صدای اول و آخر آن اشاره کند و یک کلمه دیگر پیدا کند.

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با استفاده از خاک و بذر گندم و شاهی یک باغچه درست کردند تا در جلسات بعدی با اضافه کردن نقاشی و صورتک سفالی کار خود را تمام کنند.

چوب جادویی

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: چوب جادویی فعالیت امروز با فارسی تلفیق شد با تاکید بر صدای اول کلمه ر معرفی رویداد طبیعی و زیبای رنگین کمان ترتیب رنگ ها را به صورت پازل روی تخته مرتب کردند با ابر و خورشید نمایشی کوتاه به عنوان نحوه تشکیل رنگین کمان اجرا کردند سپس با چوب و فوم رنگین کمان درست کردند .
تکلیف: ندارند

ریاضی اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: اشکال هندسی با ربات شکل ها و شعر تدریس شد.دانش آموزان با اشکال هندسی شکل های متنوع ساختند و به عنوان دست ورزی با دایره یک موش درست کردند.
تکلیف: بچه ها با توجه به محیط پیرامون خود اشکال هندسی را پیدا کنند ،اسامی آن ها به همراه تعداد گوشه و خط ها را بیان کنند.

فارسی اول

مدرس: دراج، زینب
فعالیت: امروز موضوع بخش کردن تصاویر با مسابقه هیجان انگیز مربع های رنگی تدریس شد .و دانش آموزان اسم خود و دوستان کلاس را بخش کردند.
تکلیف: دانش آموزان به دلخواه اسم لوازم اتاق خود را بخش کنند .

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان مرحله اول کاردستی خود که رنگ آمیزی خانه با مدادرنگی بود را انجام دادند تا جلسه آینده سر آدمک خود را باسفال درست کنند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان در صورت تمایل کاور برای کار با سفال همراه خود بیاورند ممنون
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: