1403/10/01
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا نشانه ها از ابتدا مرور شد .
جدول ترکیب مرور شد .
تمامی نکات درس ی مثل ی میانجی و ای پنهان مجدد تکرار و مرور شد .
سپس نشانه ی دوشکلی ک با کمک شعر و داستان تدریس شد .
پس از توضیح نحوه ی نوشتن و توجه به سر کج وتمرین جدول ترکیب دانش آموزان با ترکیب ها کلمه سازی کردند و در دفتر نوشتند .
و سپس جدول ترکیب را در دفتر کشیدند .
با ایجاد انگیزه ی ک مثل کوه و ....در دفتر نقاشی کشیدند و در مورد انواع کوه ها صحبت کردند .
سه صفحه ی اول کتاب کار فارسی درس ک در کلاس انجام شد .
همه ی دانش آموزان کتاب کار فارسی را تا اخر صفحه ی سوم نشانه ی ک تکمیل کنند .
جشن اسم بردیا جان در کلاس برگزار شد .
ایجاد انگیزه ی نشانه ی ش تحویل داده شد .
کارت پستال روز مادر جهت هدیه کوچک و تبریک روز مادر توسط دانش آموز ساخته شد و تقدیم مادران عزیز شد .
روز مادر مبارک
1)جدول ترکیب نشانه ی ک در دفتر کشیده شود .
2)تمرین تند خوانی جدول ترکیب توسط دانش آموز
3)با هر یک از ترکیب ها به ترتیب کلمه سازی شود همانند کار کلاسی
4)رو خوانی کلمه کوچولو فقط کلمات ک فردا پرسیده میشود .
برنامه ی فردا
1)دفتر دیکته ی علوی (بازخورد داده شود توسط اولیا ،اشتباهات دیکته در دفتر دیکته ی علوی در جایگاه مخصوص تکرار و جمله سازی شود .)
2)کتاب کار فارسی علوی
3)کتاب نگارش
4)کتاب ریاضی
هیچ کتاب اضافی همراه دانش آموز نباشد .
نگارش اول
ترکاشوند، مولود
کتاب نگارش تا پایان درس ک با هدف تثبیت یادگیری نشانه انجام شد .
ندارند .
املا اول
ترکاشوند، مولود
امروز دانش آموزان دیکته ی نشانه ی اِ ونشانه ب ش را در دفتر دیکته ی علوی نوشتند .
حتما بازخورد داده شود و فردا همراه دانش آموزان باشد .
ندارند .
1403/09/28
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
کتاب کار ریاضی تا پایان تم 12 با هدف تثبیت یادگیری
شناخت اعداد و رنگ آمیزی به تعداد اعداد نوشته شده و اندازه گیری به کمک ابزار و مقایسه ی اعداد انجام شد .
ندارند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا درس اُ تکرار و مرور شد .ترکیب ها از دانش آموزان پرسیده شد و دانش آموزان با ترکیب ها کلمه سازی کردند و سپس با کیبورد کلمات مربوط به هر ترکیب را با هدف تثبیت یادگیری و سنجش ابتدای کلاس تایپ کردند .
دیکته ی کلاسی نوشتند .وجدول تشخیصی ای و ی را انجام دادند .و با علامت مخالف آشنا شدند و به صورت بازی دوتا از دانش آموزان به صورت انلاین و تصویری دو برادر مخالف شدند هر چی دانش آموز اول میگفت دانش آموز دوم مخالف آن را می گفت و کلمات مخالف را در دفتر مشق نوشتند .
کتاب کارفارسی علوی تا پایان درس اُ با هدف تثبیت یادگیری نشانه انجام شد .
1)دیکته شب به صورت جمله و استفاده از کلمات ای پنهان
2)رو خوانی کلمه کوچولو درس اُ دوصفحه ی 34و35
3)درک مطلب کلمه کوچولو صفحه های 33و 36کامل شود .
4)تکمیل ارمغان 12و حل ارمغان 13
املا اول
ترکاشوند، مولود
امروز دانش آموزان عزیزم دیکته ی آنلاین نوشتند .و خواسته شد همراه تکالیف در پرتال بارگزاری شود .
ندارند .
1403/09/27
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا نشانه ی (ی) به همراه نکات آن مثل ی میانجی و ای پنهان از دانش آموزان پرسیده شد .
سپس از دانش آموزان روان خوانی کلمه کوچولو پرسیده شد .
و نشانه ی دو شکلی اُ با کمک داستان و با کد گذاری تدریس شد .
دانش آموزان جدول ترکیب را نوشتند و با ترکیب ها کلمه سازی کردند و کلمات را در دفتر مشق نوشتند .
درس 8 اُردک بااشاره به داستان جوجه اردک زشت تصویر خوانی شد.
وبا هدف یادگیری جایگاه نشانه ی اُ در کلمات تدریس شد .
1)جدول ترکیب توسط دانش آموز کشیده شود و کامل شود .
2)همانند کار کلاسی برای ترکیب های جدید کلمه بنویس .
3)با پنج تا از کلمه های درس جدید جمله سازی کن .
4)روان خوانی درس اُردک تمرین شود .
5)کاربرگ زیر انجام شود.(نیاز به وارد کردن در دفتر نیست می توانید از صفحه عکس بگیرید و بچه ها در گوشی یا تبلت انجام دهند و همان اسکرین را در پرتال بارگزاری کنید )
تکالیف در پرتال بارگزاری شود .
برنامه ی فردا
کتاب کار فارسی علوی
کتاب کار ریاضی علوی
دفتر مشق
وجامدادی
نگارش اول
ترکاشوند، مولود
کتاب نگارش تا پایان درس هشت با هدف تثبیت یادگیری نشانه ی جدید و دیکته ی تصویری و تمرین روان خوانی انجام شد .
ندارند .
مهارت زندگی
احمدی زاده، فرزانه
با سلام و وقت بخیر امروز آموزش در مورد مبحث به موقع خوابیدن همراه با نمایش عروسکی انجام شد.
1403/09/26
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا چند نمونه تمرین از تم 12 با کمک دانش آموزان حل شد .
سپس کتاب ریاضی تا پایان تم 12 انجام شد .
و کتاب کار ریاضی علوی با هدف تثبیت یادگیری و تمرین عبارت خوانی صفحه ی 85 انجام شد .
ندارند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا نشانه ی (ی) مرور و تکرار شد .
سپس داستان یِ کمکی یا میانجی از دانش آموزان پرسیده شد .
روان خوانی کلمه کوچولو پرسیده شد .
و ای پنهان به کمک دست ورزی تدریس شد .
دانش آموزان کلمات مربوط به آن را در دفتر نوشتند و با آن ها جمله سازی کردند .
سپس صفحه ی کتاب کار فارسی علوی تا پایان درس ی کامل شد .
1)کاربرگ زیر در دفتر وارد شود .
2)تمرین روان خوانی کلمه کوچولو درس (ی) هر دو صفحه .
3)کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 86و87
1403/09/25
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا تم 12 تصویر خوانی شد .
و مفهوم کمتر و بیشتر و مساوی مرور شد .
سپس داستان ماهی دهن باز با هدف تدریس علامت کمتر و بیشتر گفته شد .
و دانش آموزان خواندن عبارت های ریاضی را یاد گرفتند و بین دسته ها علامت مناسب گذاشتند .
و کتاب ریاضی تا پایان صفحه ی 82 کامل شد .
ندارند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا نشانه ی (ی) مرور و تکرار شد .
سپس جدول ترکیب از دانش اموزان پرسیده شد .
و دانش آموزان با ارکیب ها کلمه در کیبورد تایپ کردند .سپس ی میانجی تدریس با کمک داستان تدریس شد .
دانش آموزان چند کلمه را با ی میانجی با هم دوست کردند ،و در دفتر نوشتند و با آن ها جمله سازی کردند .
سپس چند کلمه ی دشوار از درس ی را در جدول بخش و صدا کشی بردند و در دفتر نوشتند .(مِیمون-رایانه-آیِنه)
1)دیکته ی از نشانه ی (ی ) به صورت جمله در دفتر مشق نوشته شود .
2)کلمات زیر را ابتدا با هم دوست کن و بعد با آن کلمات جمله سازی کن .
*دارو بیمار :
*سوره ناس:
*روستا ما:
*ماشین تمیز:
3)کاربرگ زیر در دفتر مشق وارد شود .
4)کتاب کار ریاضی صفحات 79و82 انجام شود.
برنامه ی فردا
1) کتاب ریاضی
2)کتاب کار ریاضی
3)کتاب کار فارسی
4)دفتر مشق و جامدادی
همراه دانش آموزان باشد .
مهارت اجتماعی
غلامی، نازنین
آموزش اتیکت مهمانی، رفتارهای مناسب و نامناسب در مهمانی