فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 103

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: فعالیت ریاضی امروز با هدف آشنایی با اعداد ،شمارش و توالی عدد انجام شد دانش‌آموزان با مفهوم کلی عدد ،شکل و شمارش با شعر آشنا شدند سپس در گروه با ابزار جوجه تیغی به تمرین و بازی با عدد ها پرداختند .
تکلیف: تکلیف وسایل محیط پیرامون خود را بشمارند و با انگشتان دست اعداد مربوطه را نشان دهند . به طور مثال تعداد بشقاب ها ،صندلی ها و ....

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: دانش اموزان با روش اکتشافی و بازی با تشکیل سایه و بازتاب نور رنگی و اندازه سایه با توجه به دوری و نزدیکی منبع نور آشنا شدند . رابطه نور با سایه را پیدا کردند (هرجا نور هست سایه برعکس اونه وقتی نور بالاست سایه جسم پایینه...)آزمایش های مربوطه با ابزارهای مختلف و اشکال هندسی انجام شد .
تکلیف: پسران گلم سایه اسباب بازی های خود را در حالت های مختلف مشاهده کنند .

پرتال هوش

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: جهت ها با شعر اموزش داده شد . سپس دانش اموزان طبق الگو بازی چرخش و چینش رو انجام دادند . سپس جهت ها را با حرکات بدن انجام دادند.
تکلیف: ندارند

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: درس فارسی :موضوع صدای اول (هم آغاز) ابتدا با دانش آموزان مبحث بخش کردن مرور شد . سپس دانش آموزان صدای اول وسایل کیف خود را بیان کردند . و بعد بازی رقابتی و هیجان انگیز کارت تصاویر را به صورت گروهی انجام دادند .
تکلیف: رنگ های مداد رنگی را نام برده و صدای اول هر کدام را بیان کنند .و برای هر کدام یک هم آغاز نام ببرند .

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با استفاده از خاک و بذر گندم و شاهی یک باغچه درست کردند تا در جلسات بعدی با اضافه کردن نقاشی و صورتک سفالی کار خود را تمام کنند.

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: فارسی تمرین مفهوم صدای اول و صدای آخر در یک کلمه دانش آموزان بعد از تمرین یک حرف مشخص در اول کلمه به عنوان مثال ر مثل رنگین کمان کلماتی با صدای ر در اول کلمه را نقاشی کردند
تکلیف: دانش آموزان وسایل کیف مدرسه ی خود را نام برده و صدای اول و صدای اخر هر کدام از وسایل را بیان کنند .

چوب جادویی

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: چوب جادویی فعالیت امروز با فارسی تلفیق شد با تاکید بر صدای اول کلمه ر معرفی رویداد طبیعی و زیبای رنگین کمان ترتیب رنگ ها را به صورت پازل روی تخته مرتب کردند سپس با چوب و فوم رنگین کمان درست کردند
تکلیف: ندارند

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: موضوع اشکال هندسی با ربات هندسی و شعر تدریس شد.دانش آموزان با اشکال هندسی شکل های متنوع با نوآوری و خلاقیت خودشان درست کردند و سپس به کمک شکل دایره یک موش به عنوان مهارت دستورزی انجام دادند .
تکلیف: بچه ها با توجه با محیط پیرامون خود اشکال هندسی را پیدا کنند و اسامی آنها را به همراه ،تعداد گوشه و دیواره هایشان(ضلع) بیان کنند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز موضوع بخش کردن تصویرک ها با مسابقه ی هیجان انگیز مربع های رنگی تدریس شد .و دانش آموزان اسامی خود را در کلاس بخش کردند.
تکلیف: دانش آموزان به دلخواه لوازم اتاق خود را بخش کنند .

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان مرحله اول کاردستی خود که رنگ آمیزی خانه با مدادرنگی بود را انجام دادند تا جلسه آینده سر آدمک خود را باسفال درست کنند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان در صورت تمایل کاور برای کار با سفال همراه خود بیاورند ممنون
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: