فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 103

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه ها از ابتدا مرور شد . جدول ترکیب مرور شد . تمامی نکات درس ی مثل ی میانجی و ای پنهان مجدد تکرار و مرور شد . سپس نشانه ی دوشکلی ک با کمک شعر و داستان تدریس شد . پس از توضیح نحوه ی نوشتن و توجه به سر کج وتمرین جدول ترکیب دانش آموزان با ترکیب ها کلمه سازی کردند و در دفتر نوشتند . و سپس جدول ترکیب را در دفتر کشیدند . با ایجاد انگیزه ی ک مثل کوه و ....در دفتر نقاشی کشیدند و در مورد انواع کوه ها صحبت کردند . سه صفحه ی اول کتاب کار فارسی درس ک در کلاس انجام شد . همه ی دانش آموزان کتاب کار فارسی را تا اخر صفحه ی سوم نشانه ی ک تکمیل کنند . جشن اسم بردیا جان در کلاس برگزار شد . ایجاد انگیزه ی نشانه ی ش تحویل داده شد . کارت پستال روز مادر جهت هدیه کوچک و تبریک روز مادر توسط دانش آموز ساخته شد و تقدیم مادران عزیز شد . روز مادر مبارک
تکلیف: 1)جدول ترکیب نشانه ی ک در دفتر کشیده شود . 2)تمرین تند خوانی جدول ترکیب توسط دانش آموز 3)با هر یک از ترکیب ها به ترتیب کلمه سازی شود همانند کار کلاسی 4)رو خوانی کلمه کوچولو فقط کلمات ک فردا پرسیده میشود . برنامه ی فردا 1)دفتر دیکته ی علوی (بازخورد داده شود توسط اولیا ،اشتباهات دیکته در دفتر دیکته ی علوی در جایگاه مخصوص تکرار و جمله سازی شود .) 2)کتاب کار فارسی علوی 3)کتاب نگارش 4)کتاب ریاضی هیچ کتاب اضافی همراه دانش آموز نباشد .

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب نگارش تا پایان درس ک با هدف تثبیت یادگیری نشانه انجام شد .
تکلیف: ندارند .

املا اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان دیکته ی نشانه ی ا‌ِ ونشانه ب ش را در دفتر دیکته ی علوی نوشتند . حتما بازخورد داده شود و فردا همراه دانش آموزان باشد .
تکلیف: ندارند .

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب کار ریاضی تا پایان تم 12 با هدف تثبیت یادگیری شناخت اعداد و رنگ آمیزی به تعداد اعداد نوشته شده و اندازه گیری به کمک ابزار و مقایسه ی اعداد انجام شد .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا درس اُ تکرار و مرور شد .ترکیب ها از دانش آموزان پرسیده شد و دانش آموزان با ترکیب ها کلمه سازی کردند و سپس با کیبورد کلمات مربوط به هر ترکیب را با هدف تثبیت یادگیری و سنجش ابتدای کلاس تایپ کردند . دیکته ی کلاسی نوشتند .وجدول تشخیصی ای و ی را انجام دادند .و با علامت مخالف آشنا شدند و به صورت بازی دوتا از دانش آموزان به صورت انلاین و تصویری دو برادر مخالف شدند هر چی دانش آموز اول میگفت دانش آموز دوم مخالف آن را می گفت و کلمات مخالف را در دفتر مشق نوشتند . کتاب کارفارسی علوی تا پایان درس اُ با هدف تثبیت یادگیری نشانه انجام شد .
تکلیف: 1)دیکته شب به صورت جمله و استفاده از کلمات ای پنهان 2)رو خوانی کلمه کوچولو درس اُ دوصفحه ی 34و35 3)درک مطلب کلمه کوچولو صفحه های 33و 36کامل شود . 4)تکمیل ارمغان 12و حل ارمغان 13

املا اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان عزیزم دیکته ی آنلاین نوشتند .و خواسته شد همراه تکالیف در پرتال بارگزاری شود .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه ی (ی) به همراه نکات آن مثل ی میانجی و ای پنهان از دانش آموزان پرسیده شد . سپس از دانش آموزان روان خوانی کلمه کوچولو پرسیده شد . و نشانه ی دو شکلی اُ با کمک داستان و با کد گذاری تدریس شد . دانش آموزان جدول ترکیب را نوشتند و با ترکیب ها کلمه سازی کردند و کلمات را در دفتر مشق نوشتند . درس 8 اُردک بااشاره به داستان جوجه اردک زشت تصویر خوانی شد. وبا هدف یادگیری جایگاه نشانه ی اُ در کلمات تدریس شد .
تکلیف: 1)جدول ترکیب توسط دانش آموز کشیده شود و کامل شود . 2)همانند کار کلاسی برای ترکیب های جدید کلمه بنویس . 3)با پنج تا از کلمه های درس جدید جمله سازی کن . 4)روان خوانی درس اُردک تمرین شود . 5)کاربرگ زیر انجام شود.(نیاز به وارد کردن در دفتر نیست می توانید از صفحه عکس بگیرید و بچه ها در گوشی یا تبلت انجام دهند و همان اسکرین را در پرتال بارگزاری کنید ) تکالیف در پرتال بارگزاری شود . برنامه ی فردا کتاب کار فارسی علوی کتاب کار ریاضی علوی دفتر مشق وجامدادی

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب نگارش تا پایان درس هشت با هدف تثبیت یادگیری نشانه ی جدید و دیکته ی تصویری و تمرین روان خوانی انجام شد .
تکلیف: ندارند .

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز آموزش در مورد مبحث به موقع خوابیدن همراه با نمایش عروسکی انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا چند نمونه تمرین از تم 12 با کمک دانش آموزان حل شد . سپس کتاب ریاضی تا پایان تم 12 انجام شد . و کتاب کار ریاضی علوی با هدف تثبیت یادگیری و تمرین عبارت خوانی صفحه ی 85 انجام شد .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه ی (ی) مرور و تکرار شد . سپس داستان یِ کمکی یا میانجی از دانش آموزان پرسیده شد . روان خوانی کلمه کوچولو پرسیده شد . و ای پنهان به کمک دست ورزی تدریس شد . دانش آموزان کلمات مربوط به آن را در دفتر نوشتند و با آن ها جمله سازی کردند . سپس صفحه ی کتاب کار فارسی علوی تا پایان درس ی کامل شد .
تکلیف: 1)کاربرگ زیر در دفتر وارد شود . 2)تمرین روان خوانی کلمه کوچولو درس (ی) هر دو صفحه . 3)کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 86و87

هنر اول

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام گل پسرای هنرمندم ،امروز در مورد داستان مترسک باهم صحبت کردیم و مرحله به مرحله کشیدیم و رنگ کردیم و تمام نقاشی با خطوط اجرا میشود

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا تم 12 تصویر خوانی شد . و مفهوم کمتر و بیشتر و مساوی مرور شد . سپس داستان ماهی دهن باز با هدف تدریس علامت کمتر و بیشتر گفته شد . و دانش آموزان خواندن عبارت های ریاضی را یاد گرفتند و بین دسته ها علامت مناسب گذاشتند . و کتاب ریاضی تا پایان صفحه ی 82 کامل شد .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه ی (ی) مرور و تکرار شد . سپس جدول ترکیب از دانش اموزان پرسیده شد . و دانش آموزان با ارکیب ها کلمه در کیبورد تایپ کردند .سپس ی میانجی تدریس با کمک داستان تدریس شد . دانش آموزان چند کلمه را با ی میانجی با هم دوست کردند ،و در دفتر نوشتند و با آن ها جمله سازی کردند . سپس چند کلمه ی دشوار از درس ی را در جدول بخش و صدا کشی بردند و در دفتر نوشتند .(مِیمون-رایانه-آیِنه)
تکلیف: 1)دیکته ی از نشانه ی (ی ) به صورت جمله در دفتر مشق نوشته شود . 2)کلمات زیر را ابتدا با هم دوست کن و بعد با آن کلمات جمله سازی کن . *دارو بیمار : *سوره ناس: *روستا ما: *ماشین تمیز: 3)کاربرگ زیر در دفتر مشق وارد شود . 4)کتاب کار ریاضی صفحات 79و82 انجام شود. برنامه ی فردا 1) کتاب ریاضی 2)کتاب کار ریاضی 3)کتاب کار فارسی 4)دفتر مشق و جامدادی همراه دانش آموزان باشد .

مهارت اجتماعی

مدرس: غلامی، نازنین
فعالیت: آموزش اتیکت مهمانی، رفتارهای مناسب و نامناسب در مهمانی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: