1403/08/30
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا تمام نشانه ها به همراه ترکیب ها مرور شد .
سپس مسابقه ی روان خوانی متن های مختلف انجام شد .
دانش آموزان با چند ترکیب کلمه سازی کردند .
جشن اسم هر سه رادمان در کلاس برگزار شد .
گنجینه چهار با هدف تقویت حافظه شنیداری و سواد خوانداری انجام شد .
دفتر دیکته جهت ارائه ی بازخورد اولیا و تکرار اشتباهات و جمله سازی با اشتباهات دیکته به بچه ها تحویل داده شد .
شنبه همراه خود به کلاس بیاورند .
ارمغان شماره ی 12 تصحیح شد به دانش اموز تحویل داده شد تا جایی که بازخورد داده شده باید همگی انجام دهند .
1)رو خوانی جملات درس ای از کتاب کلمه های کوچولو و تکمیل متن کتاب کلمه کوچولو صفحه ی 21
2)سوالات زیر وارد دفتر مشق شود .
الف ) جملات زیر کامل شود .
1)آباد _است _ایران _.
2)را _بَرمی دارَد_بیمار _دارو _.
3)اَبری_آسمان_ساری_در _است_.
4)تَب_دارد_ساسان_.
ب) جمله سازی :
1)می بارد :
2)می ماند:
3) می ایستَم:
4)بَرمی دارد :
پ) بخش دوم کلمات را بنویس:
1)ایران :
2) بینی:
3)سوتی:
4)بیماری :
د) برای هر ترکیب چند کلمه بنویس :
بی:
سی:
تی:
می:
تا:
نو:
برنامه ی شنبه :
دفتر مشق
کلمه های کوچک
دفتر دیکته ی علوی
( لطفا کتاب اضافی بچه ها نیاورند )
املا اول
ترکاشوند، مولود
دیکته ی نشانه ی ن در دفتر دیکته علوی گفته شد .
دیکته ماری جهت ایجاد انگیزه ی کلمات ای در کلاس با هدف تقویت حافظه ی شنیداری و تقویت عضلات دست و هماهنگی چشم و دست انجام شد .
دانش آموزانی که در دیکته اشتباه داشتند اشتباهات خود را در دفتر مشق نوشته و تکرار کنند .
دفتر دیکته جهت دیکته های هفته ی اینده تزیین شود
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
درس هشتم ( دستگاه کارتخوان ) تدریس شد.
فعالیت در کلاس درس هشتم صفحه 65 انجام شد.
فعالیت در منزل درس هشتم صفحه 66 انجام شد.
در رابطه با جزییات کارت بانکی آموزش داده شد.
انیمیشن تهدیدات دستگاه کارتخوان گذاشته شد.
کتاب ها چک شد.
هوش و ریاضی
ترکاشوند، مولود
کتاب چهار هوش جهت تقوی هوش فضایی و درک مفهوم جمع و تفریق و تثبیت یادگیری مفاهیم ریاضی تا پایان صفحه ی 15 انجام شد .
ندارند .
1403/08/29
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا شمارش اعداد و شکل نوشتاری اعداد مرور شد .
سپس کتاب کار ریاضی علوی تا پایان تم 9 با هدف تثبیت یادگیری مفهوم عدد 5 و مفهوم عدد صفر نوشتن اعداد از صفر تا پنج و الگوی شطرنجی و خط تقارن انجام شد .
ندارند .
علوم اول
ترکاشوند، مولود
فیلم فندق در مورد دنیای گیاهان در کلاس پخش شد .
ندارند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
نشانه ی چهار شکلی ای مرور و تکرار شد .
دیکته ی ای در دفتر مشق گفته شد .
رفع اشکال نشانه ی جدید (جایگاهش در کلمات ) انجام شد . نحوهی صحیح نوشتن نشانه نشانه ی اخر
با بچه ها مجدد تمرین شد .
رو خوانی مجدد تمرین شد .
کتاب کار فارسی علوی تا پایان درس ایران با هدف تثبیت یادگیری نشانه ی چهار شکلی انجام شد .
کتاب کار به بچه ها امروز داده شد به منزل بیاورند حتما امضا شود و ایرادات با دانش آموزان کار شود .
لطفا با دقت پرتال چک شود .
1) دیکته شب همانند متن دیکته ی کلاسی
2) جدول بخش و صدا کشی برای کلمات
دوستی- روسری - ایستادَم-بودیم
3)ارمغان 12
برنامه ی فردا
1) دفتر مشق
2)کتاب کار فارسی
فردا دیکته ن در دفتر دیکته علوی گفته میشود
املا اول
ترکاشوند، مولود
دیکته ای به صورت دیکته کلاسی در دفتر مشق گفته شد . جهت ارزیابی دانش آموزان .
ندارند .
استعداد فضایی اول
ترکاشوند، مولود
کتاب چهار هوش تا پایان صفحه ی 11 انجام شد با هدف تقویت هوش ریاضی و هوش کلامی و هوش منطقی دانش آموزان
ندارند .
مهارت زندگی
احمدی زاده، فرزانه
با سلام و وقت بخیر
امروز در مورد رعایت بهداشت فردی (شست و شوی دست و صورت ) آموزش داشتیم .صفحات 18،19 کتاب مهارت انجام شد .
عزیزان لطفا جلسه بعد مسواک و خمیر دندان همراه داشته باشید
رایانه
نیکزاد، علی
دانش آموزان نحوه کشیدن آسمان شب و خانه و درخت کاج و ماه و ستاره را در کلاس یاد گرفتند
دانش آموزان گرامی لطفا نقاشی که امروز یاد گرفتید را با کمک والدین در محیط paint بکشید با تشکر
1403/08/28
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
امروز درس ریاضی به صورت تلفیق با درس فارسی دسته بندی و اضافه کردن اعضای دسته در کلاس مرور و تمرین شد .
ندارند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا نشانه ی جدید و ترکیب ها مرور و تمرین شد .
سپس روان خوانی درس ایران پرسیده شد .
می کاری به کمک داستان و شعر تدریس شد .
بچه ها کلمات جدید را دردفتر نوشتند سپس جمله سازی کردند .
برای کلمات جدید خانه ی بخش و صدا کشی کشیدند .
سپس با چند کلمه که با ی اخر ساختند جمله سازی کردند .
1) با کلمات زیر جمله های با مزه بساز :
بینی : سینی: بیدار: ایران : مادَر :
می آمَد : می بارَد : می ایستَم:
2)برای کلمات بالا جدول بخش و صدا کشی بکش .
3)جدول زیر وارد دفتر مشق شود با توجه به کلمات یاد گرفته شده برای هر نشانه کلمه بنویسند .
برنامه ی فردا
1)کتاب چهار هوش
نگارش اول
ترکاشوند، مولود
کتاب نگارش درس شش ایران با هدف مرور کلمات درس و جدول بخش و صدا کشی کامل شد .
ندارند .
املا اول
ترکاشوند، مولود
امروز دانش آموزان دیکته ی نشانه ی (ر ) را در دفتر دیکته علوی نوشتند .
ندارند .
1403/08/27
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
تم 9 ریاضی کلاس درس با هدف مرور قوانین کلاس ،شناخت پرچم و معنای هر رنگ آن و پیدا کردن اشکال هندسی و .... تدریس شد .
سپس تا پایان تم 9 ریاضی با هدف به کار بردن اعداد جهت شمارش و اشنایی با عدد صفر و مفهوم آن انجام شد .
مسابقه ی سودو کو برگزار شد .
ندارند .
علوم اول
ترکاشوند، مولود
کلیپ فندق جهت تثبیت یادگیری درس دنیای گیاهان پخش شد .
ندارند .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
ابتدا نشانه ی جدید و ترکیب ها مرور و تکرار شد .
سپس کلمات ای اول پرسیده شد .
درس ایران مجدد رو خوانی شد .
بچه ها با ترکیب های جدید نشانه ی ای کلمه سازی کردند و کلمات را در دفتر مشق نوشتند .
جدول ترکیب پرسیده شد .
کلمات ترکیب (می) اموزش داده نشده فردا تدریس میشود .(در دیکته گفته نشود )
1) دیکته از کلمات درس ای به صورت جمله(به غیر از کلمات ترکیب می اخر )
2) جمله سازی با سه کلمه از کلماتی که امروز نوشتند .
3) اعداد صفر تا ده را در دفتر دو مرتبه بنویس.
4)کاربرگ زیر در دفتر وارد شود .
9)رو خوانی کلمه های کوچک صفحه ی 19
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
مهارت های جابجایی
هماهنگی فردی
هماهنگی گروهی
هماهنگی چشم و دست و چشم و پا
بکارگیری حس دهلیزی
مهارت اجتماعی
غلامی، نازنین
آموزش اتیکت غذاخوری ، تزئین دستمال سفره
پسرای گلم دستمال سفره هاتونو تزئین کنید و عکسشو برام بارگذاری کنید.
1403/08/26
ریاضی اول
ترکاشوند، مولود
ازمون ماهانه ریاضی امروز برگزار شد .
ندارند .
علوم اول
ترکاشوند، مولود
درس پنجم علوم دنیای گیاهان با هدف آشنایی با گیاهان و تفاوت ها و شباهت گیاهان با هم وآگاهی از فواید گیاهان و آشنایی با اجزای گیاهان وآشنایی با ریشه ها (خوراکی و غیر خوراکی )ساقه ها و برگ ها و میوه ها و دانه ها و ....تدریس شد .
سپس کتاب کار علوم تا پایان درس پنجم کامل شد .
با رنگ های گیاهی مثل زعفران و زرد چوبه و لبو و....
یک نقاشی در یک برگه ی a4 بکش .
فارسی اول
ترکاشوند، مولود
درس ششم فارسی درس ایران با هدف آشنایی با صدای ای و جایگاه نشانه در کلمات و و تصویر خوانی تدریس شد .
نشانه ی چهار شکلی ای با داستان و شعر و کد گذاری هر کدام تدریس شد .
بچه ها جدول ترکیب را در دفتر نوشتند .
سپس امروز فقط کلمات ای اول را نوشتند و کلمات را صدا کشی کردند (بدلیل مشکل بودن این نشانه) .
و یک نمونه جدول بخش و صدا کشی تمرین کردند .
ابتدا از دانش آموزان رو خوانی درس ن پرسیده شد سپس کتاب کلمه های کوچک صفحه ی 19 در کلاس رو خوانی شد .
1)دیکته ی شب از کلمات درس ای به صورت جمله و با بکار بردن کلماتی که تا امروز اموخته اند .
2) رو خوانی کلمات کوچک درس ای صفحه ی 19
3) صفحه ی 18 کلمات کوچک کامل شود .
4) یک نمونه جدول ترکیب در دفتر نوشته شود .