فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 104

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: فعالیت ریاضی امروز با هدف آشنایی با اعداد ،شمارش و توالی عدد انجام شد دانش‌آموزان با مفهوم کلی عدد ،شکل و شمارش با شعر آشنا شدند سپس در گروه با ابزار جوجه تیغی به تمرین و بازی با عدد ها پرداختند .
تکلیف: وسایل محیط پیرامون خود را بشمارند و با انگشتان دست اعداد مربوطه را نشان دهند . به طور مثال تعداد بشقاب ها ،صندلی ها و ....

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: موضوع صدای اول (هم آغاز) و صدای اخر هم پایان با داستان خرگوشی و لاک پشتی تدریس شد . سپس دانش آموزان صدای اول و اخر را با کارت تصاویر تشخیص دادند و بیان کردند . و بعد بازی رقابتی و هیجان انگیز کارت تصاویر را به صورت گروهی انجام دادند .
تکلیف: دانش اموزان صدای اول ( خرگوشی) و اخر ( صدای لاک پشت )رنگ های مداد رنگی خودشان را بیان کنند . لطفا رضایت نامه امضا شده همراه دانش اموز باشد .

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با استفاده از خاک و بذر گندم و شاهی یک باغچه درست کردند تا در جلسات بعدی با اضافه کردن نقاشی و صورتک سفالی کار خود را تمام کنند.

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: تمرین مفهوم صدای اول و صدای آخر در یک کلمه دانش آموزان بعد از تمرین یک حرف مشخص در اول کلمه به عنوان مثال ر مثل رنگین کمان کلماتی با صدای ر در اول کلمه را نقاشی کردند .
تکلیف: با توجه به تعداد زیاد غایبین مباحث مربوطه مجدد تکرار و تمرین خواهد شد .

چوب جادویی

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: چوب جادویی فعالیت امروز با فارسی تلفیق شد با تاکید بر صدای اول کلمه ر معرفی رویداد طبیعی و زیبای رنگین کمان ترتیب رنگ ها را به صورت پازل روی تخته مرتب کردند سپس با چوب و فوم رنگین کمان درست کردند
تکلیف: ندارند.

ریاضی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: موضوع اشکال هندسی با ربات هندسی و شعر تدریس شد.دانش آموزان با اشکال هندسی نقاشی های متنوع با نوآوری و خلاقیت خودشان کشیدند و سپس به کمک شکل دایره به صورت گروهی یک موش به عنوان مهارت دستورزی انجام دادند .
تکلیف: بچه ها با توجه با محیط پیرامون خود اشکال هندسی را پیدا کنند و اسامی آنها را به همراه ،تعداد گوشه به صورت شفاهی بیان کنند .

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: امروز موضوع بخش کردن تصویرک ها با مسابقه ی هیجان انگیز مربع های رنگی تدریس شد .و دانش آموزان اسامی خود را در کلاس بخش کردند.
تکلیف: دانش آموزان به دلخواه لوازم اتاق خود را بخش کنند . لطفا تمامی دانش اموزان عکس 3*4 تحویل دهند .

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان مرحله اول کاردستی خود که رنگ آمیزی خانه با مدادرنگی بود را انجام دادند تا جلسه آینده سر آدمک خود را باسفال درست کنند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان در صورت تمایل کاور برای کار با سفال همراه خود بیاورند ممنون

فارسی اول

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: دست ورزی دانش آموزان با نحو صحیح دست گرفتن مداد آشنا شدند . با انواع خطوط به کمک کرم خوش حال نقاشی کشیدند .
تکلیف: ندارند . لطفا دانش اموزان 2 قطعه عکس 3*4 تحویل معلم پایه بدهند.

چوب جادویی

مدرس: سادات حسینی، سمانه
فعالیت: فعالیت چوب جادویی با هدف ایجاد خلاقیت و مهارت حل مساله ،هماهنگی بین عضلات چشم و دست و به صورت گروهی به منظور تقویت روحیه همکاری و صبر ،تمرکز و دقت انجام شد. دانش آموزان در گروه با ابزار زنبور درست کردند و در مورد اجزا بدن ،شیوه زندگی و فواید آن صحبت کردند و تجارب خود را بیان کردند.
تکلیف: ندارند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: