1403/07/01
ریاضی سوم
بزرگ منش، حانیه
آموزش و مرور قوانین کلاسی برای ایجاد نظم در کلاس و مدرسه :
1.مرتب کردن دانش آموزان بر اساس قد در صف.
2.هنگام بالا یا پایین رفتن از طبقات پشت سر هم راه بروند.
3.در صف با یکدیگر صحبت نکنند.
4بر اساس عدد و ترتیبی که دارند در صف بایستند.
5.رعایت صف هنگام دست شستن ،رفتن به نهار خوری، رفتن به زنگ تفریح و غیره.
6.دانش آموزان باید عدد خود را در صف حفظ کنند.
7.صحبت نکردن هنگام سرو غذا.
8.دانش آموزانی که از منزل همراه خود غذا می آورند باید با منوی مدرسه هماهنگ باشند.
9.تمام دانش آموزان ،یعنی هم دانش آموزانی که نهار رزروی دارند هم دانش آموزانی که از منزل نهار می آورند، باید همراه خود قاشق و چنگال بیاورند.
10.برروی قاشق و چنگال لیبل نام و نام خانوادگی بچسبانید.
11.با توجه به دلایل زیر لطفا غذای دانش آموزان را داخل فلاسک های گرم نگهدارنده بزارید :
*گم نشدن ظرف غذای دانش آموزان به علت شباهت ظرف ها
*تسریع در روند سرو نهار
*دانش آموزان برای پیدا کردن ظرف غذا منتظر نمی شوند.
*دستشان هنگام باز کردن غذا نمی سوزد.
*سرو بهداشتی غذا.
12.از فردا دانش آموزان همراه خود کلر بوک بیاورند.
13.دانش آموزانی که عکس سه در چهار فراموش کردند فردا حتما 2قطعه عکس همراه خود بیاورند.
14.توضیح دادن طرح های تشویقی در کلاس.
اولیای گرامی لطفا مطالبی که در قسمت فعالیت قرار داده شده را حتما مرور کنید و در منزل به فرزندان عزیزتون رعایت این موارد را تذکر دهید.
املا سوم
بزرگ منش، حانیه
مرور مطالبی که برای رعایت نظم در مدرسه ضروری هستند.
زیبانویسی
الهی، شیما
ارزیابی خط انجام شد.شعرفارسی روی تخته باخط خوش نوشته شد.
شعرفارسی مجددباخط خوش دردفترزیبانویسی نوشته شود.دفترمشق برای زیبانویسی همراه داشته باشند.
مهارت اجتماعی
غلامی، نازنین
معرفی دانش آموزان
مرور درس اتیکت سال گذشته
تماشای فیلم رفتارهای درست و اشتباه، تحلیل رفتارها
1403/06/24
1403/05/17
1403/05/15
ریاضی سوم
بزرگ منش، حانیه
موضوع:اندازه گیری
اهداف: اندازه گیری یک جسم باواحدهای غیر استاندارد و آموزش مفهموم طول دراندازه گیری.
فعالیت:
توضیح تاریخچه ی اندازه گیری و یکسان نبودن واحدهای اندازه گیری و استفاده از مقیاس های متفاوت و غیراستاندارد در زمان های قدیم مانند فرسنگ ،خروار،چارک،سیر و .....برای اندزه گیری.
آشنایی دانش اموزان با واحدهای استانداردی که امروزه استفاده میکنیم و نحوه ی تبدیل آن ها به یکدیگر مثلا متر به سانتی متر و.....
و سپس اندازه گیری آرنج تا مچ دست و کف پا توسط دانش آموزان بااستفاده ازمتر و مقایسه ی این دو اندازه بایکدیگر و پی بردن به این امر شگفت انگیز که خداوند انسان ها را به صورتی آفریده که اندازه ی این دو قسمت از بدن برابر است.
اولیای گرامی بعضی از دانش آموزان برگه های کوچکی حاوی متن ارائه ی گروهشان را به همراه دارند حتما بررسی شود و در منزل ،تا روز چهارشنبه تمرین کنند.
سپاس از همراهی شما عزیزان.