1403/04/19
علوم سوم
بزرگ منش، حانیه
موضوع امروز تدریس 3تا حالت ماده بود .
که با روش های متفاوت از جمله بازی، نقاشی، به حافظه سپاری، پرسش و پاسخ دست ورزی و بصری تدریس شد و دانش آموزان به خوبی با سه حالت ماده آشنا شدند و توانایی توضیح و تشخیص این سه ماده را دارند.
اولیای عزیز و گرامی
در منزل از دانش آموزان بخواهید چند نوع ماده را نام ببرند و بر روی برگه نقاشی بکشند یا به صورت پانتومیم برای شما اجرا کنند و شما حدس بزنید یا برعکس.
باتشکر
چوب جادویی
بزرگ منش، حانیه
دانش آموزان امروز در کلاس با نحوه ی تشکیل رنگین کمان آشنا شدند و رنگ های آن را شناختند و سپس با استفاده از ابزار موجود(چوب بستنی ،گواش، فوم اکلیلی، چسب چوب و چشم عروسکی)و باهمکاری یکدیگر یک رنگین کمان ساختند.
1403/04/18
ریاضی سوم
بزرگ منش، حانیه
فعالیت تلفیقی فارسی و ریاضی
مروری بر ساعت و جمله سازی
دانش آموزان ساعت نوشته شده بر روی فلش کارت ها را را بر روی ساعت نصب شده بر تخته نشان دادند و با کلماتی که هر ساعت نشان میداد جمله ساختند.
لطفا دفتر تکلیف دانش آموزان توسط اولیا بررسی شود.
هنر سوم
ایروانی، سارا
این جلسه به صورت کامل در مورد تکنیک های 4 گانه آبرنگ به صورت تئوری توضیح داده شد و بعد از آن انواع مختلف بافت به دانش آموزان گفته شد.
لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان مدادرنگی و قیچی و چسب مایع همراه خود بیاورند.
ممنونم
1403/04/17
ریاضی سوم
بزرگ منش، حانیه
امروز مروری داشتیم بر اعداد سه رقمی و جدول ارزش مکانی کلاس به دو گروه 8نفره تقسیم شد و بااستفاده از ابزاری که داشتیم(توپ های رنگی که اعداد روی آن نوشته شده، فلش کارت های رنگی ،جدول ارزش مکانی لمینت شده، کوئیزنر)اعداد سه رقمی و نحوه ی قرار گیری اعداد در جدول ارزش مکانی را تمرین کردیم و در نهایت دانش آموزان به حروف و عدد عبارت ها را پای تخته و در دفتر خود نوشتند.
تکلیف نداریم
دانش آموزانی که امروز دفتر نداشتند فردا حتما همراه خود بیاورند.
دانش آموزانی هم که امروز دفتر داشتند دفترشان پیش من مانده فردا تحویل میگیرند.
فارسی سوم
بزرگ منش، حانیه
امروز مروری داشتیم بر موضوع شبکه ی معنایی
دانش آموزان به چهار گروه تقسیم شدند و بااستفاده از ابزار(فلش کارت رنگی ، مگنت،دفتر )و با همکاری همدیگر یک شبکه ی معنایی ساختیم و بااستفاده از کلمات داخل شبکه جمله نویسی را تمرین کردیم.
تکلیف نداریم
پرتال هوش
بزرگ منش، حانیه
امروز دانش آموزان به گروه های سه الی چهار نفره تقسیم شدند و هرگروه با همکاری سایر دوستان خود قطعات پازل های چاپ شده ی رنگی را برش زدند و با کمک هم پازل هارا کامل کردند.
حل این پازل باعث تقویت هوش فضایی و دیداری میشود و مهارت هماهنگی عصب عضله ی دانش آموزان افزایش پیدا میکند.