فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 207

ریاضی سوم

مدرس: بزرگ منش، حانیه
فعالیت: فعالیت تلفیقی فارسی و ریاضی مروری بر ساعت و جمله سازی دانش آموزان ساعت نوشته شده بر روی فلش کارت ها را را بر روی ساعت نصب شده بر تخته نشان دادند و با کلماتی که هر ساعت نشان میداد جمله ساختند.
تکلیف: لطفا دفتر تکلیف دانش آموزان توسط اولیا بررسی شود.

هنر سوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه به صورت کامل در مورد تکنیک های 4 گانه آبرنگ به صورت تئوری توضیح داده شد و بعد از آن انواع مختلف بافت به دانش آموزان گفته شد.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان مدادرنگی و قیچی و چسب مایع همراه خود بیاورند. ممنونم

ریاضی سوم

مدرس: بزرگ منش، حانیه
فعالیت: امروز مروری داشتیم بر اعداد سه رقمی و جدول ارزش مکانی کلاس به دو گروه 8نفره تقسیم شد و بااستفاده از ابزاری که داشتیم(توپ های رنگی که اعداد روی آن نوشته شده، فلش کارت های رنگی ،جدول ارزش مکانی لمینت شده، کوئیزنر)اعداد سه رقمی و نحوه ی قرار گیری اعداد در جدول ارزش مکانی را تمرین کردیم و در نهایت دانش آموزان به حروف و عدد عبارت ها را پای تخته و در دفتر خود نوشتند.
تکلیف: تکلیف نداریم دانش آموزانی که امروز دفتر نداشتند فردا حتما همراه خود بیاورند. دانش آموزانی هم که امروز دفتر داشتند دفترشان پیش من مانده فردا تحویل میگیرند.

فارسی سوم

مدرس: بزرگ منش، حانیه
فعالیت: امروز مروری داشتیم بر موضوع شبکه ی معنایی دانش آموزان به چهار گروه تقسیم شدند و بااستفاده از ابزار(فلش کارت رنگی ، مگنت،دفتر )و با همکاری همدیگر یک شبکه ی معنایی ساختیم و بااستفاده از کلمات داخل شبکه جمله نویسی را تمرین کردیم.
تکلیف: تکلیف نداریم

پرتال هوش

مدرس: بزرگ منش، حانیه
فعالیت: امروز دانش آموزان به گروه های سه الی چهار نفره تقسیم شدند و هرگروه با همکاری سایر دوستان خود قطعات پازل های چاپ شده ی رنگی را برش زدند و با کمک هم پازل هارا کامل کردند. حل این پازل باعث تقویت هوش فضایی و دیداری میشود و مهارت هماهنگی عصب عضله ی دانش آموزان افزایش پیدا میکند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: