فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 207

ریاضی سوم

مدرس: بزرگ منش، حانیه
فعالیت: تدریس مبحث ساخت عدد حل صفحه ی 26کتاب اصلی .
تکلیف: تکلیف نداریم.

فارسی سوم

مدرس: بزرگ منش، حانیه
فعالیت: اجرای کلاس بدون دیوار در فضای پارک. آشنایی دانش آموزان با نقش طبیعت و درختان در هوا و آسمان پاک. روخوانی کتاب و ارائه نتیجه گیری توسط دانش آموزان. و جمع کردن زباله ی پارک با دستکش و رعایت موارد بهداشتی. روخوانی درس و حل تمرین درست و نادرست.
تکلیف: حل صفحه ی 20 نگارش.

املا سوم

مدرس: بزرگ منش، حانیه
فعالیت: املاء پاراگرافی و کلمه ای از درس دوم.
تکلیف: نداریم.

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس5حرف و تدریس وتمرین شد.رسیدگی به تکالیف
تکلیف: کلمات وجملات درس5هرکدام یکخط دردفترزیبانویسی نوشته شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: غلامی، نازنین
فعالیت: آموزش بهداشت ( لباس فرم ) و کشیدن نقاشی لباس فرم توسط دانش آموزان

علوم سوم

مدرس: بزرگ منش، حانیه
فعالیت: حل صفحات 18-19-20-21-22 کتاب اصلی علوم پای تخته. مرور مطالب درس دوم.
تکلیف: سوالاتی که در کانال قرارداده می شود را در یک برگه بنویسید و به درس اول علوم بچسبانید. کتاب کار یا کتاب اصلی علوم هیچ تفاوتی ندارد.

فارسی سوم

مدرس: بزرگ منش، حانیه
فعالیت: پرسش از معنی لغات درس دوم فارسی .
تکلیف: در دفتر انشاء 10 مورد از راه های آسیب رساندن به محیط زیست و 10مورد از راه ها ی حفاظت از محیط زیست را بنویسید. فردا از درس دوم املا گرفته می شود.

شطرنج

مدرس: جعفر پور، کیمیا
فعالیت: مهره ی اسب ، وزیر و شاه آموزش داده شد معماهای مربوطه حل شد.

ریاضی سوم

مدرس: بزرگ منش، حانیه
فعالیت: حل صفحات 19-20-21-22-23کتاب اصلی ریاضی . این صفحات در منزل حل شده و تمامی سوالات سر کلاس بررسی شده و توسط دانش آموزان در پای تخته حل شده است.و رفع اشکال صورت گرفته. کتاب کار صفحه ی 28-29-30-31 بررسی و حل شد.
تکلیف: ارمغان شماره ی 4 حل شود. ساعت و جمع و تفریق فرآیندی تمرین شود شنبه پرسش و پاسخ پای تخته ای داریم.

علوم سوم

مدرس: بزرگ منش، حانیه
تکلیف: ارمغان شماره ی 4 حل شود. صفحه ی 26کتاب کار علوم حل شود.

املا سوم

مدرس: بزرگ منش، حانیه
فعالیت: املای سایلنت دانش آموزان دو نفر دو نفر گروه بندی شدند و یکی از آنها کلمات مهم را انتخاب و برای دیگری بدون صدا و فقط با حرکت لب میخواند و دیگری باید لب خوانی کند و در دفترش بنویسد.
تکلیف: شنبه از معنی کلمات درس اول و دوم می پرسم.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در مورد خودآگاهی مبحث (علایق ،آرزوها) آموزش داده شد . صفحات 12،13 کتاب مهارت انجام شد.
تکلیف: عزیزان مهم ترین آرزوی خود را نقاشی کنید

علوم سوم

مدرس: بزرگ منش، حانیه
فعالیت: حل و بررسی صفحات 11-12-13-19-20-21-22-23 کتاب کار علوم در پای تخته.

فارسی سوم

مدرس: بزرگ منش، حانیه
فعالیت: ارائه ی خلاصه کتاب داستان ها توسط دانش آموزان.
تکلیف: فردا از کلمات مهم درس دوم املا گرفته میشود. پرسش از روخوانی درس اول و دوم فارسی.

هنر سوم

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: پسرای هنرمندم امروز در مورد دوری و نزدیکی و کشیدن نقاشی امروز و ایده ایجاد کردن برای نوشتن داستان.
تکلیف: لطفا برای جلسه داستان و نقاشی کامل شده با ایده سرکلاس آورده شود،هفته آینده کلاس قصه گویی است.

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: هماهنگی چشم و دست و چشم و پا زمان واکنش هماهنگی عصب و عضله مهارت های جابجایی مهارت های استواری

ریاضی سوم

مدرس: بزرگ منش، حانیه
فعالیت: صفحه ی 26-27-28 کتاب کار ریاضی حل شد.

علوم سوم

مدرس: بزرگ منش، حانیه
فعالیت: علوم صفحه ی 15-16-17-18 کتاب اصلی حل شد. آموزش مبحث تاریخ انقضا و سیب استاندارد.

فارسی سوم

مدرس: بزرگ منش، حانیه
فعالیت: صفحه ی 21 کتاب کار فارسی و صفحه ی 28کتاب اصلی حل شد. ارائه ی خلاصه ی کتاب داستان توسط دانش آموزان.
تکلیف: قصه ی تنگ بلور را بخوانید و کلماتی که حرف ث ص س دارند را پیدا کن و در دفتر مشق بنویس. از روی صفحه ی 21 کتاب اصلی فارسی یکبار بنویس. کتاب کار فارسی کتاب نگارش کتاب اصلی فارسی دفتر املا بررسی شده اولیای گرامی لطفا بررسی و امضا کنید و تمرین های ناقص توسط دانش اموزان حل شود .

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس سوم ( نیاز و خواسته ) تدریس شد. فعالیت در کلاس و فعالیت در منزل درس سوم صفحه 29 و 30 انجام شد. انیمیشن نیاز و خواسته گذاشته شد. قصه صوتی چی لازم دارم چی میخرم پخش شد. معرفی کتاب: در سوپرمارکت ( وقتی درباره نیاز و خواسته یاد گرفتیم ) معرفی کتاب: چی لازم دارم چی میخرم کتاب ها چک شد.

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس د متصل تدریس وتمرین شد.رسیدگی به تکالیف
تکلیف: کلمات درس4دردفترزیبانویسی هرکلمه یکخط نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: