فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: انگور

ریاضی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: جدول ارزش مکانی و دسته بندی ده تایی تا عدد 15 مرور شد. کتاب ریاضی در کلاس حل شد.
تکلیف: صفحات 100تا 105 را در منزل کامل کنید. در صفحه ی 101 حتما کنار هر دسته بندی جدول ارزش مکانی نیز کشیده شود.

فارسی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: نشانه ی"و" با تماشای کارتن "وروجک و آقای نجار" برای ایجاد انگیزه تدریس شد. جدول ترکیب،کلمات و جملات جدید روانخوانی شد.روانخوانی صفحه ی 55 کتاب فارسی انجام شد.
تکلیف: روانخوانی های فایل ارسالی را در منزل تمرین کنید.

نگارش اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: نشانه ی "و" و کلمات آن تدریس شد.
تکلیف: صفحات 73 و 74 از کتاب نگارش را کامل کنید.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: صفحات 40 و 41 با موضوع : " با هم همکاری کنیم." تدریس شد. گفتگو در مورد فعالیت های شخصی، فعالیت های گروهی، تعریف همکاری و مزایای کمک در کارها صورت پذیرفت..
تکلیف: تکلیف صفحات 40 و 41 در کلاس حضوری انجام خواهد شد.. اولیای عزیز لطف بفرمایید لیستی از فعالیت های گروهی و همکاری در خانه آماده کرده و مسئولیت های مختلف برای اعضای خانواده را مشخص نموده تا طبق آن فعالیت ها انجام شود..باتشکر

ریاضی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: دانش آموزان با دسته های یکی و ده تایی،ساخت دسته ی ده تایی و قرار دادن آن ها در جدول ارزش مکانی آشنا شدند.
تکلیف: اولیای گرامی لطفا در دفتر تمرین 12دایره،13ستاره ،11مربع و 10مثلث بدون اینکه عدد آن را بگویید یا بنویسید بکشید. سپس از دانش آموزان بخواهید که با این اشکال،دسته ی ده تایی درست کنند و تعداد ده تایی و یکی را در جدول ارزش مکانی نشان بدهند.

نگارش اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: نمونه سوالات مرور از ابتدای کتاب تا نشانه ی "ک" در کلاس حل شد. ترکیبات،جمله سازی،کلمه سازی و... تکرار و تمرین شد.
تکلیف: آخرین صفحه ی فایل ارسالی راحل کنید.(یا به صورتی دستی در دفتر بنویسید،یا داخل لپ تاپ و تبلت حل کنید و اسکرین شات حل شده را ارسال کنید یا تنها پاسخ ها را در دفتر بنویسید و یا در نهایت در صورت تمایل پرینت بگیرید.)
فعالیت: با سلام به اطلاع اولیا گرامی می رساند نمونه سوالات سودوکو برای دانش آموزانی که مایل هستند آمادگی بیشتری در مسابقات داشته باشند ارسال می شود. در صورت تمایل در اختیار پسرهای عزیز قرار گیرد. با تشکر معاون آموزشی، همیز

ریاضی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: نمونه سوالات سودوکو در صورت تمایل حل شود.

فارسی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: اِ ربط و یِ میانجی مرور شد. پرسش کلاسی انجام شد.
تکلیف: لغات و جملات درس "ک" کاربرک روانخوانی را یک بار در دفتر تمرین بنویسید.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: کتاب رایانه از ابتدا تا آخر ص 37 تمرین و رفع اشکال انجام شد.
تکلیف: در امکان کتاب تا آخر ص 37 تمرین شود.

ریاضی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: کتاب کار ریاضی علوی در کلاس حل شد. مباحث جمع و تفریق تمرین و رفع اشکال شد.
تکلیف: پیک ارمغان را کامل کنید. برای روز شنبه تعدادی کش پول همراه دانش آموزان باشد.(به جای کش پول می توانید کش های باریک را گره بزنید و مثل کش پول درست کنید تا دانش آموزان بتوانند با کمک آن ها دسته درست کنند.

علوم اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: از ابتدای کتاب تا پایان فصل هفتم مطالب مهم مجدد مرور شد.

فارسی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی در کلاس حل شد.
تکلیف: متون روانخوانی ارسالی دروس" اُ و ک "را تمرین کنید روز شنبه مسابقه ی روانخوانی داریم.(برای روز شنبه فقط کاربرک روانخوانی این دو نشانه همراه دانش آموزان باشد)کتاب کار علوی نشانه ی "ک "کامل شود.

نگارش اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: نوشتن کلمات با نشانه ی "ک" تمرین شد. جشن اسم کیان جان برگزار شد.
تکلیف: اولیای گرامی برای تقویت همکاری دانش آموزان با شما قرار براین شد که شما طی نامه ای از رضایتمندی یا عدم رضایتتان درمورد همکاری دانش آموزان با شما من را مطلع کنید. در صورت خوش خط نوشتن،نوشتن به موقع تکالیف و تمرین روانخوانی (هرمتن حداقل سه بار)روز شنبه 15 امتیاز به دانش آموز تعلق بگیرد. قبلااز همکاری شما کمال تشکر را دارم. *لطفا صادقانه و بدون مهربانی و لطف بنوسید

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: پرسش و مرور انجام شد. کتاب و تکالیف دانش آموزان بررسی شد.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی حرکتی ریتمیک بوسیله چوبک انجام شد.

هوش و ریاضی

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: کتاب کار تا صفحه ی 30 در کلاس کامل شد.

ریاضی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: تم 13کتاب ریاضی را در کلاس به پایان رساندیم. مسابقه ی آقای ریاضی برگزار شد. مبحث جمع و تفریق تکرار شد.
تکلیف: پیک ارمغان را کامل کنید.صفحه ی آخر تم 14 کتاب ریاضی آموزش و پرورش را در منزل با استفاده از شابلون بکشید.

فارسی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: نشانه ی "ک" تدریس شد. کلمات"نیکان،کیان،اردک،کبوتر،کوسه،شنا می کند،کامران،کشک،کبک،کتاب،کاشان،کرمان" و همچنین صفحه ی 52 کتاب فارسی را در کلاس خواندیم.
تکلیف: روانخوانی صفحه ی 52 کتاب و همچنین کاربرگ روانخوانی ارسالی را در منزل تمرین کنید. روز چهارشنبه مسابقه ی خواندن داریم. جشن اسم آقا نیکان و آقا کیان روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

نگارش اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: در دفتر تمرین کاربرگ"ک" و نوشتن کلماتی مانند"اردک،کبوتر،شنا می کند،کامران،کاشان،کشک،کرمان،کبک و..." حل شد.
تکلیف: صفحات 71و72 کتاب نگارش آموزش و پرورش را کامل کنید. لطفا هرروز چک کنید که مداد و پاک کن و تراش همراه دانش آموزان باشد،مداد رنگی و مداد و پاک کن نداشتن واقعا مشکل ساز شده است.ممنون

سرود

مدرس: نصیری، زهرا
فعالیت: تمرین سرود اتل متل مدرسه به صورت گروهی انجام شد. تمرین سرود ای مدرسه سلام به صورت گروهی انجام شد. تمرین شعر یلدا با دست زدن و ریتم به صورت گروهی انجام شد. شعر جدید مادر من به صورت گروهی و انفرادی با موزیک و بدون موزیک تمرین شد.
تکلیف: شعر مادر من برای روز مادر حفظ شود.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: صفحات 36 و 37 با موضوع :"به خانواده خود کمک کنیم." و صفحات 38 و 39 با موضوع :"به اولیای مدرسه کمک کنیم." تدریس شد. گفتگو در مورد کمک های لازم به پدر و مادر ، خواهر و برادر و دیگر بزرگترها صورت پذیرفت..اینکه چه نوع کمک هایی با توجه به گروه سنی می توان انجام داد؛ همچنین وظایف ما در خانواده و همکاری در کارها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در ادامه نیز در مورد کمک به اولیای مدرسه، شرح وظایف محوله برای هر دانش آموز و چگونگی انجام آن به نحو احسنت نیز گفتگو شد.
تکلیف: صفحات 39، 38، 37، 36 در کلاس انجام شد. اولیای گرانقدر لطف بفرمایید در مورد موضوعات مطرح شده، در منزل گفتگو کنید تا آموزش به صورت یادگیری ماندگار در ذهن دلبندانمان تثبیت شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: