1401/11/30
ریاضی اول
ملکی، مریم
کتاب ریاضی علوی صفحات 141 و142 در کلاس حل شد.
صفحات 143 و 144 در منزل کامل شود.
علوم اول
ملکی، مریم
هفته ی علوم با اتجام پژوهش کرم خاکی آغاز شد. دانش آموزان در کلاس کرم خاکی را از نزدیک مشاهده کردند و در مورد آن اطلاعاتی کسب کردند.
در قست شهر خوراکی در باره ی خوراکی های مفید و غیر مفید صحبت کردیم و دانش آموزان مراحلی که غذا طی می کند در بدن را مشاهده کردند.
یک نقاشی درباره ی کرم خاکی روی برگه ی آ چهار بکشید و فردا به مدرسه بیاورید.
در صورت تمایل می توانید با هماهنگی روابط عمومی فردا ساعت 8 تا 9حیوانات خانگی خود را درون باکس به مدرسه بیاورید تا دانش آموزان آن ها را مشاهده کنند.
فارسی اول
ملکی، مریم
"خوا استثنا " تدریس شد.صرف کردن افعال مختلف تمرین شد.
روانخوانی و دیکته ی کلمات زیر برای امشب تمرین شود.
"خواهر-خواب-خواستگار-استخوان-خواهش-خواندن-خوانسار-روان خوانی-خواروبار"
نگارش اول
ملکی، مریم
ن.شتن کلماتی که "خوا استثنا" دارند در کلاس تمرین شد.
صفحات 97و98 کتاب نگارش تمرین شود.
1401/11/26
ریاضی اول
ملکی، مریم
صفحات 137و138 کتاب ریاضی در کلاس حل شد. دسته بندی،الگوی عددی پنج تایی و جدول ارزش مکانی تمرین شد.
صفحات 139 و 140 در منزل کامل شود. در منزل بک بار با دانش آموز وضو بگیرید تا مراحل وضو را به صورت عملی ببیند.دسته بندی و دنباله های عددی رو به جلو و رو به عقب خیلی تمرین شود.
فارسی اول
ملکی، مریم
دانش آموزان صفحه ی 194 کتاب فارسی علوی را به صورت انفرادی در کلاس خواندن.
روانخوانی صفحات 194 و 189 تمرین شود. روز یکشنبه در آغاز هفته ی علوم پرژه کرم خاکی و پروژه سلامتی ( شهر خوراکی ها) انجام خواهد شد.
نگارش اول
ملکی، مریم
کتاب کار علوی نشانه ی "ژ" در کلاس حل شد.
صفحه ی 195 در منزل کامل شود. پیک ارمغان شماره ی 19 کامل شود.
املا اول
ملکی، مریم
املای پای تخته ای نوشتیم،دانش آموزان املا را در منزل بخوانند و والدین بنویسند. املا در منزل چک شود.
سواد مالی
ربیعی، پریسا
درس13(کارآفرینی) با استفاده از ارائه فیلم آموزشی تدریس شد. موارد مطرح شده عبارتند از:آشنایی با معنا و مفهوم کارآفرینی،شنیدن ایده ها و نظرات دانش آموزان در راستای کارآفرین موفق بودن فعالیت کلاسی صفحه 103 انجام شد.
فعالیت منزل صفحه 104 انجام شود.
رایانه
فتحی مهماندوست، صونا
برنامه نویسی اسکرچ طبق مطالب کتاب از ص 63 تا آخر 67 آموزش و تمرین شد. توجه بفرمایید پس از بستن برنامه، پروژه اتوماتیک ذخیره می شود. در برنامه اسکرچ قابلیت save پروژه و ارسال فایل در پرتال وجود ندارد.
طبق صفحات گفته شده از روی کتاب تکرار و تمرین شود.
هوش و ریاضی
ملکی، مریم
صفحات 55و56و57 کتاب در کلاس حل شد.
1401/11/25
ریاضی اول
ملکی، مریم
دسته بندی ده تایی، الگوی عددی ده تا ده تا و قرار دادن اعداد در جدول ارزش مکانی تمرین شد.صفحات 135و136 کتاب ریاضی آموزش و پرورش در کلاس حل شد.
دنباله های عددی زیر را ادامه بدهید.
51_58_65
27_37_47
35_40_45
18_26_34
(برای هر دنباله 3 عدد کافی ست)
علوم اول
ملکی، مریم
فصل 12،از خانه تا مدرسه تدریس شد. درباره ی قوانین عبور از خیابان و حرکت از خانه تا مدرسه صحبت کردیم.
فارسی اول
ملکی، مریم
نشانه ی " ژ" تدریس شد و روانخوانی کلمات مربوط به آن انجام شد.
نگارش اول
ملکی، مریم
کلماتی که نشانه ی "ژ" دارند در دفتر تمرین نوشته شدند. کاربرگ نشانه ی "ژ" رنگ آمیزی شد.
صفحات 95و96 کتاب نگارش را کامل کنید.
املا اول
ملکی، مریم
ارزیابی املا توسط معاونت محترم آموزش،سرکار خانم همیز انجام شد.
هنر اول
اقبالیان، زهرا
نقاشی از جهتهای مختلف جوجه اردک در طبیعت آموزش داده شد
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
مروری بر دروس اتیکت مکالمه و اتیکت مهمانی به همراه نقاشی و کارتون
1401/11/24
فعالیت:
با سلام ؛ دانش آموزان عزیز فردا سه شنبه 25 بهمن ماه کارت های امتیاز خود را به آموزگار پایه تحویل نمایید.
کارت ها داخل کاور یا پاکت قرار گیرد و امتیاز نهایی، همراه نام و نام خانوادگی روی آن ذکر شود.
با توجه به جمع بندی امتیازات و شرکت در جشنواره جایزه ها حتما فردا کارت ها به آموزگار تحویل داده شود.
با تشکر
ریاضی اول
ملکی، مریم
کتاب کار علوی تم 19 حل شد.
صفحات 137و137و138 کتاب علوی را کامل کنید.
فارسی اول
ملکی، مریم
مسابقه ی خواندن کتاب داستان برگزار شد. برای دوشنبه ی آینده آقایان " آرش رجایی،امیرسالار جعفری،آرتان صابری،رادمهرکاظمی" آماده ی خواندن داستانشان باشند.
نگارش اول
ملکی، مریم
روانخوانی صفحه ی 189 کتاب فارسی علوی مجدد تمرین شود و ده خط دیکته از این متن نوشته شود.
مهارت زندگی
رنج بردار، محبوبه
با توجه به اتمام کتاب مهارت های زندگی، مرحله دوم آموزش مهارت های زندگی به صورت عملیاتی و کاریردی آغاز شد.. در مرحله دوم بر اساس مهارت های ده گانه، شروع کار با خودآگاهی آغاز شد.. در آموزش این مهارت، احساسات، درک علائم و نشانگان هر احساس و تفاوت با حواس پنجگانه مطرح می شود. بعد از شناخت هر احساس، پسران گلمان، احساس های مختلف خود در طول روز را از طریق ایموجی های چهار احساس، بر روی برگه کشیدند. بعد از دانش آموزان خواسته شد، در طرف دیگر برگه، احساس دوست بغل دستی و شناخت احساسات او را نقاشی بکشند. این مهارت به عنوان گام اول آموزش خودآگاهی، به پسران گلمان این شناخت را می دهد که احساسات من با دوستم تفاوت دارد و در صورت احساس متفاوت، می توانیم در جهت رفع غم، خشم یا ترس دوستان، با احساس خوب خود، آن را کنترل کرده و تغییر دهیم. بدین صورت احساس خوشایند جایگزین احساس های ناخوشایند خواهد شد.
اولیای عزیز لطف بفرمایید در منزل، از پسران گلمان در مورد احساسات مختلف پرسش کرده ، همچنین با کشیدن احساسات خود در زمان ها و حالات مختلف، با توجه به آموزش کنترل احساسات ناخوشایند و تبدیل آن به احساس خوشایند ،مهارت خودآگاهی در ذهن ایشان تثبیت گردد.
1401/11/23
ریاضی اول
ملکی، مریم
حل مسئله در کلاس توضیح داده شد و صفحه ی 130 کتاب ریاضی آموزش و پرورش در کلاس حل شد.
صفحه ی 133 کتاب ریاضی آموزش و پرورش حل شود.
علوم اول
ملکی، مریم
فصل 12،از خانه تا مدرسه با قصه و داستان توضیح داده شد.جلسه ی آینده،فیلم فندق را تماشا خواهیم کرد.
فارسی اول
ملکی، مریم
کتاب کار علوی تا پایان صفحه ی 188 در کلاس حل شد.
روانخوانی صفحه ی189 حتما 3بار خوانده شود . فردا پرسیده می شود. صفحه ی 190 کامل شود.
نگارش اول
ملکی، مریم
با توجه به بارش برف و احتمال آنلاین شدن کلاس ها،کتاب های کار فارسی و ریاضی و کتاب ریاضی آموزش و پرورش همراه دانش آموزان است. لطفا در اولین روز حضور دانش آموزان در مدرسه کتاب ها همراه دانش آموزان باشد.
ورزش اول
داورزنی، حمید
انجام بازی های گروهی