فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: انگور

فارسی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: با سلام و احترام کلمات هم آغاز با صداهای آ،اَ،ب،م و ک تمرین شد.هردانش آموز باید یک کلمه برای هر صدا بیان می کرد.
تکلیف: در منزل روی صدای اول و کلمات هم آغاز تمرین کنید. تصویرک های پایین نگاره ی یک و دو را بپرسید و از دانش آموزان بخواهید برای هرکلمه یک جمله ی زیبا بگوید.

نگارش اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: لوحه ی "ر" تدریس شد.هر دانش آموز سه خط ازین لوحه را در دفتر نوشت. توجه داشته باشید که برای نوشتن این لوحه مداد را به فاصله ی کم از بالای خط زمینه قرار می دهیم و یک سرسره به سمت پایین و زیر خط زمینه می کشیم.حتما به انحنا دار بودن لوحه موقع نوشتن دقت بفرمایید.
تکلیف: صفحه ی 8 از کتاب نگارش را کامل کنید. در دفتر تمرین از هرلوحه یک خط (روی هر خط 5بار،از اولین لوحه تا درس امروز) برای تسلط بیشتر بنویسید.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس اول با موضوع شناخت پول و تفاوت انواع سکه با پاورپوینت و فیلم تدریس شد.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: معارفه دانش آموزان از طریق بازی و آشنایی با کلاس ریتموگیم انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: تم یک کتاب ریاضی را آغاز کردیم و تا صفحه ی 3کتاب تدریس و تکمیل شد. الگوها مرور شد.
تکلیف: دانش آموزانی که کتاب همراه نداشتند در منزل صفحه ی 3 کتاب را کامل کنند. هر روز کتاب و دفترها طبق برنامه همراه دانش آموزان باشد. شمارش اعداد تا عدد 5 به صورت شفاهی با انگشتان دست تمرین شود( حتما دانش آموزان اعداد را با انگشتان دست نشان دهند.)

فارسی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: نگاره ی دوم تدریس شد و دانش آموزان کلمات هم آغاز درس(آزاده و آبی،کیف و کفش و کتاب)را پیدا کردند و برای صداهای آ و ک کلمات هم آغاز بیان کردند. در بخش ببین و بگو دانش آموزان ارتباط بین وسایل و بخش های مختلف بدن را پیدا کردند(شانه به مو).
تکلیف: برای صداهای آ و اَ و ک کلمات هم آغاز پیدا کنید.

نگارش اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: لوحه های صفحات 5و6و7 کتاب نگارش تدریس شد.
تکلیف: صفحات 5و6و7 از کتاب نگارش کامل شود.روی هر خط 5بار بنویسند که دستشان خسته نشود.حتما دقت کنید که مرتب و درست بنویسند. عزیزانی که به هر دلیل کتاب نگارش را کامل انجام نداده بودند لطفا تا صفحه ی 7کامل کنند. نکته:لوحه های صفحه ی 5و7 گوشه های لوحه گرد باشد و شکسته نشود.

فارسی اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: کلمات امین،آزاده،مادر و بابا در قصه ی امین و آزاده بیان شد و کلمات هم آغاز و هم پایان با این چهار کلمه بیان شد.
تکلیف: کلمات هم آغاز و هم پایان با کلمات بالا را تمرین کنید.

نگارش اول

مدرس: ملکی، مریم
فعالیت: برای تمرین دست ورزی نماد کلاسمان (انگور) را در کلاس درست کردیم که همراه دانش آموزان است. لوحه ی خطوط بالا به پایین روی خط زمینه و زیر خط زمینه، خط نقطه تمرین شد و دانش آموزان از هر لوحه 6 بار در دفتر نوشتند.
تکلیف: لطفا صفحات 2و3و4 از کتاب نگارش را بنویسید در هر خط فقط 5 بار نوشته شود لازم نیست تا انتهای خط بنویسند چون دستشان خسته می شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: