فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زحل

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مبحث مهم الگوها همراه با بارش فکری و بازی کلاسی تدریس شد،نکات مهم وارد دفتر شد.
تکلیف: پسرم برای پدر و مادر عزیزت تعریف کن (الگو یعنی چه )و چه الگوهایی در طبیعت داریم،سپس به اطرافت،اتاقت حتی قسمت های مختلف منزل خوب نگاه کن و در پشت کاربرگ ریاضی که به شما دادم برایم بنویس که چه الگوهایی را در اطرافت کشف کردی سپس کاربرگت را با دقت انجام بده... می توانید درصورت تمایل با وسایل،اسباب بازی ها،خوراکی ها چوب کبریت و ... یک کاردستی جذاب از الگوهای شکلی یا عددی دو مرحله ای مطابق آموزش امروز درست کنی و 20 امتیاز از من دریافت کنی (انجام کاردستی الگو ،دلخواه)

زنگ تفریح

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: بازی برج هیجان انجام شد. نمایش تصاویری از برج های بلندو بحث و گفت و گو درباره ساختمان ها،و ذهن دانش آموزان را برای ساختن سازها فعال کردیم. پسران خلاقم با ذهن فعال خود سازه های بلند و استوار توسط مکعب های چوبی و چوب بستنی ساختند.
تکلیف: پسرم با ذهن خلاق خود بلندترین برج ها را بساز....

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: ساخت پوستر به صورت گروهی در مورد اهمیت احترام به حقوق افراد در روابط بین فردی و شناخت حقوق فردی. دانش آموزان آموختند که به حق و حقوق دیگران احترام بگذرانند و بتوانند حق خود را بیان کنند. به عنوان مثال( من حق دارم نه بگویم اگر مسئولیت و وظیفه ی من نباشد. ،من حق انتخاب دارم اگر مناسب سنم باشد و ... )

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: ابتدا فیلمی کوتاه از پیدایش زمین برای دانش آموزان گذاشته شد سپس درمورد کارهایی که باعث آسیب به کره زمین می‌شود گفت و گو کردیم و سپس راه های مراقبت از زمین را با بررسی کردیم و در آخر دانش آموزان را گروه بندی کردیم و خود دانش آموزان موارد آسیب رساندن و مراقبت از زمین را در بازی ماروپله جایگذاری و بازی کردند .
تکلیف: دانش آموزان در منزل روی توپ های پلاستیکی کره زمین را ( با گواش ، رنگ انگشتی و یا ...) نقاشی کرده و با خود به مدرسه بیاورند.

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: انجام بازی گروهی

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مرور مبحث ساعت به صورت فعال و تلفیق با فارسی تدریس،نکات مهم یادداشت و بازی کلاسی ،آموزشی به صورت گروهی انجام شد.
تکلیف: پسر زرنگم بعد از مطالعه ی نکات امروز یکی از دو پیشنهاد کاربرگت را انجام بده و فردا همراه خود بیاور.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: املای خلاق در کلاس انجام شد. پسرانم با استفاده از چراغ قوه و کلمات نامرتب روی پلاستیک کلمات را حدس زدند و هم چنین با استفاده از کارت کلمات تعدادی از کلمات را به ذهن خود سپرده و با املای صحیح روی برگه نوشتند. لطفا دفتر فارسی همراه داشته باشند و فعالیت امروز وارد دفتر شود.
تکلیف: کاربرگ قند پهلو انجام شود.

خلاقیت

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: کلاژانواع بستنی : طرح بستنی موردعلاقه خودرا روی مقوای ابرنگ کشیده با مدادرنگی رنگ کرده سپس برش زده .
تکلیف: برای جلسه بعد حتما پالت آبرنگ وقلمو همراه داشته باشید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: