فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: سیب

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: صفحات 48 و 48 کتاب ریاضی با مفهوم اعداد 1 و 2 آموزش داده شد و تمرینات مربوطه انجام شد.مسابقه ی آقای ریاضی هفته‌ی سوم برگزار گردید.
تکلیف: کتاب کار ریاضی علوی تم 7 سوالات (1،2،3)کامل شود.

علوم اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: فصل ها 1 تا 4مرور شد.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: سنجش فارسی انجام شد. کتاب کار فارسی علوی نشانه (م)به اتمام رسید.
تکلیف: فایل روانخوانی ارسال شده حتما چندین بار تکرارو تمرین شود فردا مسابقه ی رونخوانی داریم.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کلمات (آدامس، اسبم،اسما)آموزش داده شد .فعالیت جمله نویسی در دفتر مشق انجام شد.
تکلیف: کاربرگ آموزشی تحویل داده شده(داخل کتاب فارسی خوانداری) انجام شودو فردا حتما برای بررسی آورده شود.

املا اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: املا شماره 3 از نشانه ی (م)گفته شود، دفتر املا بررسی شود و فردا آورده شود.

قرآن اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: سوره کوثر مجدد تکرارو تمرین شد و شعر زهرای کوثر خوانده شدو پیام قرآنی الحمدالله آموزش داده شد و تکرار و تمرین شد.
تکلیف: پسرهای عزیزی که کتاب قرآن با خود نداشتند صفحه ی 26 راکامل کنند.

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش و حرکات کششی‌_بازی استپ مجسمه-نحوه صحیح پرتاب ها با دست به صورت گروهی.گرفتن تست تعادل لک لک و شنا سوئدی.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش اموزان عزیز امروز با اتیکت میز‌غذا خوری اشنا شدند و نحوه استفاده از کاتلری ها و لوازم میز غذا خوری انواع قاشق، چنگال و کارد و بشقاب ها را اموختند
تکلیف: هفته ی اینده دانش اموزان عزیز آموزش تزیین دستمال سفره را می آموزند برای اموزش بهتر میتوانند دستمال سفره و قاشق و چنگال همراه خود بیاورند.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه ی 46 با مفهوم الگوهای تکرار شونده آموزش داده شد و فعالیت مربوطه انجام گرفت.و مفهوم عدد 2 و نوشتن عدد مجدد توضیح داده شد و صفحه ی 47 کتاب نیز کامل گردید.
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: روخوانی درس( کلاس) پرسش شفاهی شد.روانخوانی کلمه و جمله های نشانه های (م و س)تمرین و تکرار شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی علوی صفحه ی( 61) تکمیل شود و دانش‌آموزان فردا حتما کتاب کار فارسی علوی را جهت تکمیل و بررسی با خود بیاورند.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کتاب نگارش فارسی صفحات (41 و 42)تکمیل گردید و فعالیت مربوطه کامل شد‌.آموزش بخش و صداکشی کلمات دو بخشی(سَبَد.اساس.اسد)انجام شد و در دفتر مشق تمرین شد .
تکلیف: فایل ارسال شده زیر در دفترمشق کلاسی انجام شود. از کلمات و جمله های نشانه ی (م از کتاب نگارش)فعالیت دیکته انجام شود. (فردا املا فقط از نشانه ی م گفته می شود) پسرهای عزیزی که دفتر املا را تحویل ندادند فردا برای گفتن املا حتما بیاورند‌.

هوش و ریاضی

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: فعالیت تفریحی اردو انجام گرفت.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: صفحه ی آغازین تم 7 به روش مشارکتی و پرسش و پاسخ از دانش آموزان شروع شد و صفحه ی 44 کتاب ریاضی با مفهوم تفریق و حل مسئله آموزش داده شد. و سوالات مربوط به این صفحه کامل گردید. سپس عدد 1 دوباره توضیح داده شد و دانَش آموزان صفحه ی 45 را کامل کردند.
تکلیف: ندارند.

علوم اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: ارزشیابی تشخیصی علوم از فصل های یاد گرفته شد انجام شد.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: نشانه جدید (س غیر آخر و س آخر)با کد (سَبَد)آموزش داده شد و برای ایجاد انگیزه داستان این نشانه تعریف شد؛ سپس ترکیبات (سا و سَ)چندین بار مرور شد و جایگاه نشانه ی( س)در کلمات تفهیم شد. روخوانی درس کلاس انجام شد.
تکلیف: _روخوانی درس ( کلاس ) تکرارو تمرین شود فردا از تک تک دانش آموزان پرسش می شود.(مدت زمان مورد نیاز 5 دقیقه) _ترکیبات (سا،سَ)مانند فایل زیر مجدد تکرار و تمرین شود و در اتاق چسبانده شود‌. _کتاب کار فارسی علوی صفحات(59 و 60)کامل گردد.(مدت زمان مورد نیاز 10 الی 15 دقیقه)

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: پسرهای گلم سرمشق های نشانه (س)را در دفتر کلاسی نوشتند و صداکشی کلمات یک بخشی نشانه (س )کامل گردید و جدول دوستی نیز انجام شد. کتاب نگارش صفحه ی40 توسط دانش آموزان تکمیل گردید.
تکلیف: فایل زیر به صورت سرمشق حتما در دفتر مشق کلاسی نوشته شود. نوشتن به صورت ستونی کاملا اختیاری می باشد (ولی برای تشویق بیشتر دانش آموزان سرمشق ستونی 2ستاره داده می شود.) (مدت زمان مورد نیاز 20 الی 30 دقیقه)

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: مرور درس جلسه ی قبل و انجام پروژه شماره یک.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: با حرکت پیاده و ترفیع پیاده آشنا شدیم
تکلیف: صفحه 4 تمرین فیل و صفحه 5 تمرین پیاده انجام شود .

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: تم 6 مرور شد و عدد (9) همراه چوب خط آن و اسم دیگر عدد 9 (یک دسته 5 تایی و 4 یکی) آموزش داده شد و اعداد 1 تا 9 مجدد 1 خط نوشته شد.
تکلیف: ارمغان 7 تکمیل گردد و شنبه آورده شود.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: روخوانی درس 3 از دانش آموزان سوال شد.و رونخوانی کلمات نشانه ی (م) نیز از دانش آموزان سوال شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی علوی ،درس مدرسه کامل شود.زمان آوردن کتاب روزهای بعد اعلام می‌شود.(مدت مورد نیاز15 الی 20 دقیقه) فایل روانخوانی ارسال شده زیر را پسرم چندین باربخواند و سپس فعالیت املا در دفتر مشق انجام شود.(مدت مورد نیاز 20 دقیقه)

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: سرمشق های زیر در دفتر کلاسی انجام شد سپس روانخوانی همه‌ی سرمشق ها پرسش شد. جمله سازی کلمات با پسرهای گلم بازی شد و برای ثبیت بیشتر جملات در دفتر مشق بصورت سرمشق نوشته شد.
تکلیف: با کلمات (بابا،اَدَب ،داماد،بادام،آدَم،آمُد)پسرهای عزیزم جمله سازی انجام شود.

هنر اول

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: درابتدا داستان خوانده شده جلسه قبل را مرور کردیم . سپس دانش آموزان تصویرسازی خودرا از داستان روی مقوای بزرگ بامداد رنگی نقاشی کردند. (کارها تاپایان زمان مسابقه در مدرسه می ماند.)

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی ترکیبی ریتمیک حرکتی و بادی پرکاشن و بازی حرکتی ریتمیک انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: فعالیت کتاب ریاضی صفحه‌ی 42 با هدف شناخت خط تقارن آموزش داده شد و دانش آموزان به کمک رنگ انگشتی این فعالیت را انجام دادند و سپس برای تثبیت بیشتر و درک خط تقارن با شابلون نیز این فعالیت در دفتر مشق کلاسی انجام شد.

علوم اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: کتاب کار علوم صفحات40تا 45 انجام شد و فصل چهارم به اتمام رسید.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: نشانه جدید( م غیر آخر و م آخر) آموزش داده شد و برای ایجاد انگیزه داستان این نشانه با کد( م ماهیگیر)گفته شد سپس جایگاه نشانه م در کلمات تفهیم شد و از دانش آموزان پرسش شد .ترکیبات (ما و مَ) چندین بار تکرارو تمرین شد و بخش و صداکشی کلمات جدید بصورت پا تخته ای آموزش داده شد سپس روخوانی درس 3 دوباره تکرار و تمرین شد و از دانش آموزان پرسش شد.
تکلیف: رونخوانی درس 3 حتما تکرار شود. ترکیبات( ما و مَ)فایل فرستاده شده زیر حتما تکرارو تمرین شود. کتاب کار درس 3 سوالات ( 1 و 2 و 3) انجام گردد. (مدت مورد نیاز 5 الی 10 دقیقه.)

نگارش اول

مدرس: محمدی، سارا
فعالیت: سرمشق های (م غیر آخر و م آخر) و (ما، مَ، دام، بام ،مام ، باد آمد) توسط دانش آموزان در کلاس انجام شد.و سپس برای درک بیشتر ترکیبات ( ما و مَ) صداکشی این کلمات نیز آموزش داده شد و در دفتر مشق نوشته شد.
تکلیف: 1- سرمشق های داخل دفتر مجدد نوشته شود و جدول دوستی حتما کشیده شود . 3- بخش و صداکشی کلمات (بادام ،داماد،آدَم آمَد) نیز مانند تکلیف دیروز نوشته شود.(زمان مورد نیاز 30 دقیقه)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: