فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: سیب

علوم اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: جلسه دوم آموزش حواس پنجگانه را داشتیم که در این جلسه ابتدا مروری بر آموزش هفته گذشته بود سپس برای تثبیت یادگیری آموزش با استفاده ازیک چشم بند آزمایش حواس بویایی و چشایی و شنوایی را انجام دادیم مثلا چند طعم مختلف را جلوی دانش آموز گذاشتیم ،گل پسرم بایدشوری و شیرینی و ترشی خوراکی های مختلف را تشخیص می داد برای حس شنوایی صداهای مختلف را باید تشخیص می داد

فارسی اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: در این جلسه گل پسرها نقاشی کلمات هم آغاز ماشین و ماهی در دفتر خط دار کشیدند سپس بچه ها با گچ تمرین خط شکسته وخمیده را بر روی تخته سیاه داشتند که هدف از این کار تقویت عضلات ظریف دست و هماهنگی چشم و دست می باشد . سپس چند بازی دست ورزی مثل کار با نمک /جداکردن حبوبات از هم دیگر را انجام دادیم.

چوب جادویی

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: در این جلسه گل پسرها به صورت گروهی با همکاری هم بادبادک های زیبا را ساختند

ریاضی اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: ابتدا تکرار مباحث گذشته شعر اعداد،جهت ها،اشکال هندسی انجام شد. دراین جلسه آموزش ستون و ردیف را داشتیم که با ابزار و شعر آموزش صورت گرفت. ستون شکل ها روی هم و ردیف شکل هاکنارهم قرار می گیرند وبرای تثبیت یادگیری در دفتر مشق گل پسرهابا کمک کاغذهای رنگی ستون و ردیف درست کردند

فارسی اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: دراین جلسه تکرار کلمات هم آغاز و کلمات هم پایان با ذکر مثال از دانش آموزان خواسته شد.سپس کاربرگ دست ورزی گل پسرها انجام دادند و در دفتر مشق چسبانده شدو در انتها یک بازی هدفمند برای تقویت دست ورزی و هماهنگی چشم و دست انجام دادیم .

هنر اول

مدرس: طبیعت شناس، الهام
فعالیت: قسمت های مختلف مجسمه های سفالی صورت آدمک که جلسه قبل ساخته شده بود با توجه به شخصیت دلخواه مجسمه هر دانش آموز با گواش رنگ شد.

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش.انجام بازی فوتبال ،فوتبال دستی و بازی های ایستگاهی فکری و حرکتی

پرتال هوش

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: تمرین الگویابی با استفاده از چوب بستنی های رنگی و ماکت ماهی ، به صورت گروههای دونفره انجام شد سپس داخل دفتر خط دار بچه ها یک مدل الگو کشیدند هدف از این آموزش تقویت مهارتهای دیداری و تقویت هماهنگی چشم و دست می باشد.

علوم اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: مبحث حواس پنجگانه (بویایی،چشایی،بینایی،لامسه،شنوایی) تدریس شد و تمامی حواس معرفی شد. دراین جلسه برای ایجاد انگیزه با نمایش ماکت حواس پنجگانه و کشیدن تصویر خود در دفتر آموزش را شروع کردیم و راجع به حواس ها با هم دیگر بحث و گفت و گو کردیم. بانمایش انیمیشن و پخش کردن صداهای حیوانات و انجام بازی هدفمندراجع به موضوع جلسه ،یادگیری را تثبیت کردیم.

فارسی اول

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: امروز آموزش کلمات هم پایان را داشتیم. ابتدا مبحث گذشته کلمات هم آغاز را تکرار کردیم بعد با نمایش فلش کارت ها و تصاویر مختلف کلمات هم پایان را آموزش دادم سپس پسرهای گلم تصویر دو کلمه که هم پایان بودند را کشیدند منظور از کلمات هم پایان (صدای آخر ) شبیه به هم باشد
تکلیف: اولیای گرامی برگه های رضایت نامه ی اردو چهارشنبه امضا و اثرانگشت شود دفتر نقاشی و دفتر خط دار ( مشق) و جامدادی و مدادرنگی ثابت و هر روز داخل کیف گل پسرها باشد.

چوب جادویی

مدرس: قربانی، عاطفه
فعالیت: سازه چوبی امروز مدادرنگی زیبا (چوب بستنی رنگی /کاغذ سفید) به صورت گروهی ساخته شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: