1404/09/15
ریاضی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
تم 11 صفحه آغازین و صفحه ی 72 کتاب زنبوری تدریس شد .(مفهوم تساوی)
تکلیف:
کتاب کار ریاضی تم 10 صفحه ی 75 انجام شود و قسمت سرگرمی را بادقت کامل کن.
فارسی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
کاربرگ آموزشی ترکیب ها با هدف تقویت روان خوانی انجام شد.
کاربرگ آموزشی ضمیمه شده است.
تکلیف:
تکالیف تا قبل از ساعت 9 شب در پرتال بارگذاری شود.
فردا نشانه ی چهارشکلی جدید تدریس می شود.
فردا کتاب فارسی گلی ،دفتر مشق ،کتاب ریاضی زنبوری ،چند برگ که خیلی خشک نباشد ،چسب مایع،قیچی همراه دانش آموزان باشد.
نگارش اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
کتاب کارفارسی علوی صفحه ی 86 کامل انجام شد.درضمن کاربرگ آموزشی ترکیب بخش ها و کلمه سازی داخل دفتر های مشق نوشته شد.
کاربرگ آموزشی ضمیمه شده است.
تکلیف:
کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 85 کامل شود.
صفحه ی 24 روان خوانی علوی باتوجه به متن کامل شود.
ورزش اول
مدرس:
خلیلی امین، سید مجید
فعالیت:
30 دقیقه گرم کردن و تمرین.10 دقیقه بازی تعادلی و سرد کردن
1404/09/12
ریاضی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
کتاب کار ریاضی علوی صفحه 73 در کلاس انجام شد.
تکلیف:
کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 74 انجام شود.
علوم اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
فیلم کاشت لوبیا نمایش داده شد، درمورد دنیای گیاهان پرسش و پاسخ شد.
فارسی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
روان خوانی درس جدید تمرین و تکرار شد.
می کاری و اسم ،جایگاه نشانه جدید همراه با فلش کارت تکرار شد.
تکلیف:
روز شنبه دفتر مشق ،کتاب ریاضی زنبوری،کتاب روان خوانی علوی همراه دانش آموزان باشد.
نگارش اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
فعالیت صفحه ی 60 کتاب درختی کامل انجام شد.
کتاب های درختی توسط آموزگار باز خورد داده شد.
تکلیف:
کتاب کار فارسی علوی صفحه 83 و 84 انجام شود.
ارمغان 10 انجام شودو روز شنبه همراه دانش آموزان باشد.
املا اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
گل پسرها دیکته ی خلاق (جوجه کباب )با هدف شناختی و دیداری در کلاس نوشتند.
شطرنج
مدرس:
کشه فراهانی، سعیده
فعالیت:
امروز صفحه 13 و 14 در کلاس حل شد .
مهارت اجتماعی
مدرس:
دهقانی، نفیسه
فعالیت:
دانش آموزان عزیز امروز در کلاس اتیکت مهمانی رفتن را به وسیله ی مشارکت کلاسی و محتوای آموزشی آموختند.
1404/09/11
ریاضی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
تم 10 سه صفحه (مفهوم تقارن ،سودوکو،عدد 7) کامل تدریس شد و فعالیت های آن داخل کتاب انجام شد.
تکلیف:
تکلیف ریاضی نداریم.
فارسی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
نشانه ی جدید ( ز)همراه با داستان تدریس شد.
برای ایجاد انگیزه داخل دفتر مشق زنبوری زیبا کشیدیم و برای رنگ آمیزی با کمک زردچوبه و آب رنگ خوراکی درست کردیم( تلفیق با علوم دنیای گیاهان) و گیاهانی که ریشه ی خوراکی داشتنید مثل سیب زمینی و پیاز نمایش داده شد.
جایگاه نشانه جدید و ترکیب و کلمه سازی همراه با تصویر تدریس شد.
سپس در کتاب فارسی گلی درس سرباز روان خوانی شد و شعر ای ایران پخش شد.
تکلیف:
فردا کتاب نگارش درختی،دفتر دیکته علوی ، چسب،کتاب کار ریاضی علوی ،دفتر مشق همراه دانش آموزان باشد.
جدول دوستی نشانه ی (ز)ضمیمه شده است.
نگارش اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
جدول ترکیب نشانه ی جدید داخل دفتر مشق نوشته شد و دانش آموزان با ترکیب ها کلمه های زیبایی نوشتند.
کتاب نگارش درختی قسمت دو و سه مداد صفحه ی 58 و 59 کامل انجام شد.
کاربرگ ضمیمه شده است.
تکلیف:
قسمت یک مداد صفحه 58 و 59 کامل انجام شود.
فردا دیکته کلاسی گرفته می شود.
گل پسرهابرای دیکته خلاق پنج سیخ چوبی و یک برگ کاغذ رنگی زرد ، قیچی ،چسب همراه داشته باشند.
گل پسرم یک عکس زیبا حین درست کردن سالاد شیرازی ،خرد کردن سیب زمینی برای من در پرتال بارگذاری کن، حتما عکست با لباس فرم علوی باشد.
متن دیکته فردا تمرین و تکرار شود.
متن دیکته: 1_آدَم دَندان دارَد.2_سام با اَسب آمَد.3_او با دَست تاب بَست.4_باران آرام آرام آمَد.5_سارا بَرادَر دارَد.6_ اَبر دَر آسمان بود.
مهارت زندگی
مدرس:
دهقانی، نفیسه
فعالیت:
دانش آموزان عزیز امروز در کلاس آنلاین درجه بندی احساس خشم خود را به وسیله ی نقاشی آموختند.
تکلیف:
دماسنج خشم خود را بساز و به جلسه بعدی همراه خود بیاور.
1404/09/10
ریاضی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
ادامه تم 10 صفحه ی 65 و 66و 67 (مفهوم انتقال ، اندازه گیری ،عدد 6)تدریس شد.
تکلیف:
کتاب کار ریاضی علوی تم 10 صفحه ی 71 و 72 کامل انجام شود.
فارسی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
کلمات و جمله های کاربرگ های آموزشی با هدف تقویت روان خوانی در کلاس تمرین و تکرار شد.
تکلیف:
کاربرگ آموزشی ضمیمه شده است.
فردا نشانه ی جدید تدریس می شود.
فردا سه شنبه کتاب فارسی گلی ،دفتر مشق ،نگارش درختی و کتاب ریاضی زنبوری همراه دانش آموزان باشد.
بازی استراتژیک
مدرس:
جهانگیری، بهاره
فعالیت:
اهداف فعالیت موزیکاگرام
1. تقویت دقت شنیداری:
بچهها یاد میگیرن صداها، ریتمها و تغییرات موسیقی رو با گوش دادن دقیق تشخیص بدن.
2. هماهنگی چشم و دست و بدن:
با دنبال کردن علامتها و اجرای ریتمها، هماهنگی حرکتی بهتر میشه.
3. درک ریتم و ضرب:
کودک به شکل عملی مفهوم ضربهای کوتاه، بلند، تکرار و الگوهای ریتمی رو تجربه میکنه.
4. تقویت توجه و تمرکز:
چون باید همزمان به نشانه و موسیقی توجه کنن، تمرکز کودکان افزایش پیدا میکنه.
5. تخلیه انرژی و شادی در حرکت:
موسیقاگرام یک روش شادیآور برای بیان احساس و تخلیه انرژی مثبت با موسیقی است.
6. آشنایی با نمادها و تصویرسازی موسیقی:
کودکان یاد میگیرن چطور موسیقی را با شکلها و خطوط تصور کنند؛ نوعی خواندن و نوشتن سادهی موسیقی.
7. پرورش خلاقیت و ابتکار:
در ادامه بچهها حتی میتوانند موسیقاگرام مخصوص خودشان را بسازند.
تکلیف:
1-لطفابرای جلسه اینده باموزیک دلخواه یک طراحی ریتموگیم انجام بدهید.
2-باموزیکی که درسایت اپلود میشودیک طراحی موزیکوگرام انجام بدهید.
1404/09/09
ریاضی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
تکلیف:
عدد نویسی 0 تا 5 داخل دفتر مشق نوشته شود ،پسرم هر عدد را داخل یک خط تکرار کن .
علوم اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
فصل 5 دنیای گیاهان همراه با فیلم فندق و پرسش و پاسخ در مورد گیاه تدریس شد.
روش کاشت لوبیا یا عدس توضیح داده شد و از گل پسرها خواسته شد که انجام بدهند و زمانی که گیاه رشش کرد به کلاس بیاورند.
فارسی اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
روان خوانی از فارسی گلی درس های مشخص شده پرسش کلاسی شد.
روان خوانی درس ایران کتاب روان خوانی علوی انجام شد و دور کلماتی که نشانه ی جدید را داشتن خط کشیدند.
تکلیف:
کاربرگ دیکته تصویری ضمیمه شده است گل پسرهایی که در کلاس بودند حتما داخل دفتر مشق بنویسند.
فردا کتاب ریاضی زنبوری و دفتر مشق و کتاب فارسی گلی همراه دانش آموزان باشد.
نگارش اول
مدرس:
قربانی، عاطفه
فعالیت:
فعالیت تلفیقی می کاری و اسم و ریاضی داخل دفتر مشق انجام شد.
برای تقویت دیداری دیکته تصویری داخل دفتر نوشته شد
تکلیف:
فعالیت صفحه ی 21کتاب روان خوانی علوی کامل شود.
یک جدول تشخیصی برای نشانه ی جدید ( ای اول ،ای وسط، ای آخر)نوشته شود.
دیکته شب فراموش نشود.
کاربرگ می کاری و اسم ضمیمه شده است گل پسرهایی که در کلاس نبودند حتما داخل دفتر بنویسند.
سواد مالی
مدرس:
ربیعی، پریسا
فعالیت:
درس7(خدمات بانک ها) تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با معنا و مفهوم وام،بررسی انواع خدمات بانک ها،شناخت مزایای دریافت وام از بانک و لزوم بازپرداخت آن. فعالیت کلاسی صفحه 59 با مشورت دادنش آموزان انجام شد.
تکلیف:
فعالیت منزل انجام شود.