فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: فضانوردان
فعالیت: با سلام و احترام ولی گرامی، به اطلاع می‌رساند طبق دستورالعمل دبستان‌های علوی و پیرو اطلاعیه‌های قبلی، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه **18 و 19 آذرماه**، آزمون‌های تیمز و پرلز (شبیه‌ساز بین‌المللی) در مدرسه برگزار می‌گردد. به منظور دستیابی به اهداف آموزشی موردنظر، لطفاً دانش‌آموزان **غیبت غیرموجه** نداشته باشند. نمونه‌سوالات سال‌های قبل، هفته‌ی گذشته در پرتال ارسال گردیده بود. لازم به ذکر است حضور در مدرسه طبق روال، به همراه کتاب‌های مورد نیاز بر اساس برنامه هفتگی و موارد اعلام‌شده توسط معلم در پرتال می باشد. با احترام، همیز (معاون آموزشی شعبه اطلاعات)

ریاضی دوم

مدرس: احمدی، زهرا
فعالیت: کتاب کار ریاضی علوی صفحه 90 و 91 را حل کردیم.
تکلیف: از عدد 530 تا 540 یکی یکی بشمار و به عدد و حروف بنویس.

فارسی دوم

مدرس: احمدی، زهرا
فعالیت: روخوانی فارسی درس 7 تمرین شد. املا پا تخته ای از کلمات مهم نوشته شد. درس 8 ( از همه مهربان تر ) روخوانی کرده و کلمات مهم را مشخص کردیم.
تکلیف: از روی کلمات مهم درس دو بار نوشته شود.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: احمدی، زهرا
فعالیت: حضور در جشن روز مادر

ریاضی دوم

مدرس: احمدی، زهرا
فعالیت: کتاب ریاضی درسی صفحه ی 64 را با هم حل کردیم.کتاب کار علوی صفحه 97 را هم انجام دادیم.(ارسال این دو صفحه فراموش نشود.)
تکلیف: از عدد 100 تا 300 ده تا ده بشمار و به عدد و حروف بنویس. راهنمایی: 100 صد ، 110 صد و ده ، 120 صد و بیست ، 130 صد و سی ...

علوم دوم

مدرس: احمدی، زهرا
فعالیت: صفحه های 48 و 49 کتاب کار علوم علوی را حل کردیم. فیلم آموزشی فصل 6 را تماشا کردیم. پرسش و پاسخ انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: احمدی، زهرا
فعالیت: کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 62 (خوانش و پردازش) انجام شد. (تصویر ارسال شود.)
تکلیف: پسر خوبم ، از درس 7 کلماتی که (ح) دارند پیدا کن و با آن ها جمله های زیبا بساز.

نگارش دوم

مدرس: احمدی، زهرا
فعالیت: کتاب نگارش 51 و 52 را انجام دادیم. کامل کرده و تصویر آن را ارسال بفرمایید.
تکلیف: (تصویر ارسال شود.)

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: احمدی، زهرا
فعالیت: اولیای عزیز و محترم ، ارسال به موقع و کامل تکالیف پسر گلمون مور انتظار می باشد.سپاس از توجه و همکاری شما بزرگواران

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز در کلاس آنلاین مهارت شناخت و کنترل ترس های بجا و نابجا را به وسیله ی مشارکت و فیلم آموزشی آموختند.

ریاضی دوم

مدرس: احمدی، زهرا
فعالیت: کتاب درسی ریاضی صفحه 61 و 62 و 63 را کامل با هم حل کردیم.
تکلیف: کتاب کار ریاضی علوی صفحه 96 کامل و با دقت حل شود. (تمامی صفحه ها از جمله فعالیت‌های کلاس و تکالیف کامل و واضح ارسال شود. ممنون از همراهی شما عزیزان)

فارسی دوم

مدرس: احمدی، زهرا
فعالیت: کتاب کار فارسی علوی صفحه 60 و 61 را کامل حل کردیم.
تکلیف: یک صفحه املا از درس دوستان ما نوشته و تمرین شود.(قبل از نوشتن املا روخوانی حتماً انجام شود.)

بازی استراتژیک

مدرس: جهانگیری، بهاره
فعالیت: اهداف فعالیت موزیکاگرام 1. تقویت دقت شنیداری: بچه‌ها یاد می‌گیرن صداها، ریتم‌ها و تغییرات موسیقی رو با گوش دادن دقیق تشخیص بدن. 2. هماهنگی چشم و دست و بدن: با دنبال کردن علامت‌ها و اجرای ریتم‌ها، هماهنگی حرکتی بهتر می‌شه. 3. درک ریتم و ضرب: کودک به شکل عملی مفهوم ضرب‌های کوتاه، بلند، تکرار و الگوهای ریتمی رو تجربه می‌کنه. 4. تقویت توجه و تمرکز: چون باید هم‌زمان به نشانه و موسیقی توجه کنن، تمرکز کودکان افزایش پیدا می‌کنه. 5. تخلیه انرژی و شادی در حرکت: موسیقاگرام یک روش شادی‌آور برای بیان احساس و تخلیه انرژی مثبت با موسیقی است. 6. آشنایی با نمادها و تصویرسازی موسیقی: کودکان یاد می‌گیرن چطور موسیقی را با شکل‌ها و خطوط تصور کنند؛ نوعی خواندن و نوشتن ساده‌ی موسیقی. 7. پرورش خلاقیت و ابتکار: در ادامه بچه‌ها حتی می‌توانند موسیقاگرام مخصوص خودشان را بسازند.
تکلیف: 1-لطفابرای جلسه اینده باموزیک دلخواه یک طراحی ریتموگیم انجام بدهید. 2-باموزیکی که درسایت اپلود میشودیک طراحی موزیکوگرام انجام بدهید.
فعالیت: با سلام و احترام اولیای گرامی، با توجه به اهمیت آزمون‌های بین‌المللی تیمز و پرلز در سنجش پیشرفت ریاضیات، علوم و سواد خواندن، و نقش آن‌ها در ارزیابی کیفیت نظام‌های آموزشی، مجموعه علوی هر سال سنجش‌های مشابه ای را با هدف آشنایی دانش‌آموزان با این آزمون‌ها برگزار می‌کند. در همین راستا، مجموعه‌ای از نمونه‌سؤالات تیمز برای تمرین و آشنایی بیشتر در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است. همچنین سؤالات پرلز که بر سنجش درک مطلب تمرکز دارد، از نظر ساختار مشابه گنجینه‌هایی می باشد که از ابتدای سال در کلاس تمرین شده است. با تشکر معاون آموزشی دبستان علوی شعبه اطلاعات، همیز

ریاضی دوم

مدرس: احمدی، زهرا
فعالیت: حل تمرین دوره‌ای در دفتر فعالیت انجام شد و مباحث ساعت و الگوهای عددی سه رقمی را تمرین کردیم.
تکلیف: تمرین صفحه 61 کتاب درسی ریاضی با دقت و کامل حل شود.

فارسی دوم

مدرس: احمدی، زهرا
فعالیت: مرور کلمات هم معنی درس های قبل انجام شد و بچه‌ها با انجام بازی و دست ورزی کلمات هم معنی را تمرین کردند.
تکلیف: ارمغان شماره 11 حل شود.

املا دوم

مدرس: احمدی، زهرا
فعالیت: یک صفحه املا از درس 6 کوشا و نوشا نوشته شد.

متن ادبی دوم

مدرس: احمدی، زهرا
فعالیت: فایل سوالات تیمز و و پرلز بارگذاری شد و پاسخنامه روز شنبه ارسال خواهد شد.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: احمدی، زهرا
فعالیت: به دلیل برگزاری آزمون تیمز و پرلز در هفته آینده نحوه ی پر کردن پاسخنامه در کلاس توضیح داده شد و برگه تحویل دانش آموزان گردید تا در منزل انجام شود و همچنین فایل نمونه سوال ها در قسمت متن ادبی بارگذاری شد . گنجینه ها فقط برای آشنا شدن با نحوه سوالات و متن آزمون به دانش آموزان تحویل داده شد تا گنجینه شماره 5 مانند آزمون در خانه شبیه سازی شود و پسرم بعد خواندن به سوالات پاسخ دهد و اگر پسرم غایب بودی می توانی آن قسمت های ننوشته را انجام بدهی.

هنر دوم

مدرس: طبیعت شناس، الهام
فعالیت: آشنایی با مشاهیر هنری جهان (ون گوگ-شب های پرستاره و داوینچی) انجام شد.

زیبانویسی

مدرس: کدخدایی فرد، معصومه
فعالیت: حرف ل و اتصال آن با الف یاد داده شد،صفحه 23 و 22 تمرین شد.کتاب ها به منزل فرستاده شد،لطفا هر جلسه پسران گلم همراه بیاورند.

شطرنج

مدرس: کشه فراهانی، سعیده
فعالیت: امروز صفحه 11و12و13و14 کتاب در کلاس حل شد.
تکلیف: دانش آموزانی که امروز کتاب همراه نداشتند این صفحات را در خانه حل کنند . و دانش آموزانی که کتاب تازه تهیه کردند تا صفحه 14 حل کنند . جلسه بعد چک میکنم .

ریاضی دوم

مدرس: احمدی، زهرا
فعالیت: اعداد سه رقمی را روی چرتکه نمایش دادیم . عددهای سه رقمی را روی چرتکه ، کوییزنر و سکه‌ها تمرین کردیم. صفحات 59 و 60 را هم کامل کردیم. (ارسال تصویر فراموش نشود.)
تکلیف: از عدد 100 تا 110 را به عدد و و حرف نوشته و مقابل هر کدام جدول ارزش مکانی رسم شود.

علوم دوم

مدرس: احمدی، زهرا
فعالیت: مطالب فصل 6 را به پایان رساندیم و سوالات کتاب را بررسی کرده و پاسخ دادیم پرسش و پاسخ از دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: فعالیت صفحه 53 توسط گل پسرای کوشا انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: احمدی، زهرا
فعالیت: بخوان و بیندیش (مورچه اشک ریزان چرا اشک ریزان؟) بانمایش فیلم و روخوانی درس تدریس شد و ایستگاه‌های فکر پاسخ داده شد.
تکلیف: پسر دانا و توانا ، یک بار از روی (مورچه اشک ریزان چرا اشک ریزان؟) برای بزرگ تر خود بخوان.

نگارش دوم

مدرس: احمدی، زهرا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 49 سوالات 2 و 3 راه حل کردیم و از صفحه 50 سوال دوم را پاسخ دادیم.
تکلیف: صفحه های 49 و 50 کامل شده و تصویر آن ارسال گردد.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس7(خدمات بانک ها) با ارائه ویدیو آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی دانش آموزان با انواع خدمات بانک ها،شناخت مفهوم وام،اخذ وام از بانک و تأثیر آن در درآمد بانک،نقش مردم در عمران و آبادانی کشور با افتتاح حساب. فعالیت کلاسی با مشورت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: