فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: هنرمندان

ریاضی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: امروز تکالیف ریاضی در کتاب کار ریاضی علوی بررسی شد و دانش آموزانی که در حل تمارین مشکل داشتند برایشان مجدد تدریس شد.

علوم دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: امروز در چهارمین روز هفته علوم عزیزانم با انجام پروژه "سیرک واشری" با کاربرد آهن ربا و همچنین تبدیل اشیا آهنی به آهن ربا آشنا شدند و با کار گروهی به خوبی توانستند نتیجه آزمایش را ببینند و آموزش با لذت را تجربه کردند.

فارسی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: امروز نگارش درس هنرمند بصورت گروهی و دانش آموز محور انجام شد.
تکلیف: پسرم، فردا کتاب نگارش و همچنین کتاب فارسی علوی را همراهت بیاور.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز در پروژه کافه سلامت میوه های پر خواص را آموزش دیدند و نحوه خشک کردن میوه ها را برای نگهداری بهتر و بیشتر آموختند و در کلاس میوه ها را خشک کردند

ریاضی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
تکلیف: پسرم فردا کتاب درسی و کار ریاضی علوی را همراهت بیاور. و صفحه 115 کتاب کار ریاضی علوی را انجام بده و همراهت بیاور.

علوم دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: امروز دو پروژه ی تابلوی حبوبات و خمیر جادویی بصورت مشارکت فوق العاده خوب عزیزانم با موفقیت انجام شد که ضمن انجام این آزمایش ها، با خواص حبوبات و همچنین نشاسته ذرت آشنا شدند و ازین پروژه ها لذت بردند.
تکلیف: برای فردا پروژه " سیرک واشری" بصورت هماهنگ اجرا می شود.

نگارش دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: امروز نگارش درس هنرمند در کتاب نگارش بصورت گروهی انجام شد و یکی از بهترین همکاری و مشارکت ها در کلاس را تجربه کردیم.
تکلیف: پسر خوبم برای فردا کتاب درسی و نگارش را همراهت بیاور.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
تکلیف: دانش آموزان عزیز برای انجام پروژه کافه سلامت فردا حتما یک عدد میوه ( سیب، موز و یا کیوی) همراه خود بیاورید.

علوم دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: در دومین روز از هفته ی علوم دو پروژه ی (ترفندهای نمکی:شامل کاربردهای جالب نمک و آهن ربای گیج:خاصیت مغناطیسی و جالب آهن رباها) در کلاس به صورت گروههای چهارخانه همراه با پخش فیلم و انجام آزمایشات جالب گروهی توسط دانش آموزانم انجام شد.
تکلیف: روز یک شنبه پروژه های (( تابلوی حبوبات)) و (( خمیر جادویی)) در گروه های چهار خانه توسط دانش آموزان توانمندمان اجرا می شود. پسرهای عزیزم ملزومات مورد نیاز برای تابلوی حبوبات:عزیزانم از هر کدام از حبوبات با تنوع رنگی برای جذابیت تابلوها در هر گروه به عنوان مثال «لوبیای کشاورزی،لوبیای قرمز،لوبیای سفید یا چشم بلبلی،ماش،عدس،لپه..»به اندازه ی یک مشت از هر کدام همراه خود داشته باشند***

فارسی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
تکلیف: پسرم برای فردا کتاب نگارش را همراه بیاور.

ریاضی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: امروز در زنگ ریاضی صفحات 113، 114 کتاب کار علوی با مبحث اندازه گیری تمرین شد. و پروژه های علوم با نام ستون مایعات و کرم شب تاب انجام شد که بصورت گروهی و در گروه های چهارخانه با موفقیت انجام پذیرفت.
تکلیف: روز یک شنبه پروژه های (( ترفند های نمکی)) و (( آهنربای گیج)) در گروه های چهار خانه توسط دانش آموزان توانمندمان اجرا می شود. پسرهای عزیزم ملزومات مورد نیاز برای پروژه ها، یک عدد تخم مرغ پخته و یک آبمیوه ی کوچک می باشد که به همراه داشته باشید.**برای زنگ پایه کتاب درسی فارسی ، آ ورده شود.**

علوم دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: دانش آموزان در پروژه ی کرم شب تاب با محل زندگی، رشد، تغذیه و چگونگی تولید نور و نوع نور طبیعی یا مصنوعی بودن کرم شب تاب آشنا گردیدند و کاردستی مربوط به آن را ساختند.

فارسی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: دانش آموزان در پروژه ی ستون مایعات یا طبقه های رنگی رنگی با مفهوم جامد و مایع، سنگینی و سبکی مایعات و جامدات آشنا شدند و دانستند هر مایع چگونه نسبت به چگالی روی هم قرار می گیرند.

ریاضی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
تکلیف: ولی گرامی با توجه به اطلاعیه های قبلی که در پرتال دانش آموز ارسال شده است از روز شنبه 23 لغایت 27 دی ماه هفته ی علوم در مدرسه برگزار خواهد شد. روز شنبه پروژه های (( کرم شب تاب)) و (( ستون مایعات)) در گروه های چهار خانه توسط دانش آموزان توانمندمان اجرا می شود. ملزومات مورد نیاز پروژه ها توسط مدرسه تهیه شده است و نیازی به همراه داشتن وسیله ی خاصی از طرف پسرهای عزیزمان نمی باشد.پسرمان برای یک زنگ پایه روز شنبه فقط کتاب ریاضی علوی را همراه داشته باشند.

علوم دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: امروز در کتاب کار علوم علوی، فصل 8 فعالیت های کلاسی 1 و 2 دانش آموز محور انجام شد.اولیای گرامی در نظر داشته باشید با توجه به هفته علوم که پیش رو هست، هر روز پرتال ملاحظه شود و فقط کتاب درسی را که اعلام می شود عزیزانم همراهشان به مدرسه بیاودند.

فارسی دوم

مدرس: قربانی، مهدیه
فعالیت: در کتاب فارسی درسی، درس 8 هنرمندان، بیاموز و بگو در مورد صرف فعل برای آینده تدریس شد. و تمرین شد. اولیای گرامی حتما صرف فعل صفحه ی 67 و 59 را در منزل با عزیزانم تمرین بفرمایید.
تکلیف: پسرم ارمغان 15 را انجام بده.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز کاردستی ساخت هوایپما را انجام دادند و با مفهموم کار گروهی بیشتر آشنا شدند

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه نحوه جابه جایی تصاویر و تنظیمات بخش سربرگ فرمت تصاویر به همراه چگونگی تایپ صحیح حروف ع و ق آموزش داده شد.
تکلیف: تمرین صفحه 63 کتاب که در کلاس آموزش و توضیح داده شد در منزل انجام داده و فایل آن را تا تاریخ 26 دی داخل پرتال بخش رایانه داخل همین تکلیف ارسال کنید یا روز چهارشنبه 27 دی داخل فلش یا به صورت پرینت رنگی آن را به معلم رایانه تحویل دهید. انجام این تکلیف برای تمامی دانش آموزان الزامی است.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: