فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: پرتقال

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: تمرین‌های تم چهارم در کتاب ریاضی انجام شد و تم چهار به پایان رسید. اعداد 4،5،6 تدریس شد و استیکرهای اعداد به صورت سرمشق بر روی دفتر پسرانم چسبانده شد و سپس جهت تثبیت یادگیری نوشتاری، اعداد در کلاس به صورت یک سطر کامل در کلاس نوشته شد. فایل تکالیف کلاسی ارسال شد، دانش‌آموزان غایب بعد از تحویل گرفتن دفترشان طبق نمونه انجام دهند.
تکلیف: صفحه‌ی 31 و 32 کتاب کار علوی در منزل انجام شود. زمان تقریبی انجام تکلیف: 20 دقیقه

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: تمرین‌های درس اول به صورت کامل در کلاس انجام شد. مجددا سرمشق نشانه دو شکلی آ،ا در کلاس تمرین شد و سپس کاربرگ نشانه در دفتر پسرم چسبانده شد. (پسرم باید طبق الگوی داده شده کاربرگ را رنگ‌آمیزی می‌کرد)
تکلیف: رضایت‌نامه‌ی جشن قرآن به پسرم تحویل داده شد لطفا فردا به صورت امضا شده ارسال گردد. رضایت‌نامه دانش‌آموزان غایب به روابط عمومی تحویل داده شد، اولیای گرامی لطفا فردا صبح امضا نمایند.

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش،آمادگی جسمانی (آموزش حرکت تعادل لک لک) ؛بازی فوتبال
تکلیف: حرکت تعادل لک لک در خانه هر پا 30 ثانیه انجام شود.سه ست

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه‌ی 26 و 27 از تم چهارم در کلاس انجام شد.
تکلیف: صفحه‌ی 20 کتاب کار علوی به صورت الگوی منظم رنگ‌آمیزی شود.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: نشانه‌ی " آ ا " تدریس شد و پسرانم تمرین صفحه 25 را کتاب نگارش را در کلاس انجام دادند. هم‌چنین نشانه جدید در دفتر مشق تمرین شد.
تکلیف: درس 1 : آب صفحات 41، 42 و 43 به طور کامل انجام شود. زمان تقریبی انجام تکلیف: 15 الی 20 دقیقه. اولیای گرامی جهت جلوگیری از سنگین شدن کیف، کتاب نگارش پسرانم امروز در کلاس می‌ماند.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: پرسش و پاسخ درس قبل انجام شد. درس2(پول توجیبی) با استفاده از ویدیو آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با مفهوم پول توجیبی،مدیریت پول و هزینه،اولویت بندی هنگام خرید. تکالیف دانش آموزان بررسی شد. فعالیت کلاسی صفحه 21 انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 22 انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: درس دوم مهارت های زندگی آموزش استفاده از درخواست مودبانه و رفتار و کلمات مودبانه انجام شد.دانش آموزان اموختند با دستوری صحبت کردن و فریاد زدن هیچکدام از درخواست هایشان انجام نمیشود و اگر خواسته ای دارند باید مودبانه و از کلمات جادویی استفاده کنند.
فعالیت: با سلام و احترام ولی گرامی به اطلاع می رساند رمز آزمون کاریبو امروز به پسران عزیزمان تحویل داده شده است. مطابق اطلاعیه های قبلی رمز را وارد سایت کاریبو نمایید.حتما تا روز قبل از آزمون یک بار وارد شده و از درستی رمز اطمینان حاصل نمایید. لازم به ذکر است آزمون به صورت آنلاین است. دانش آموزان روز چهارشنبه 26 مهر (بعد از خروج از مدرسه) و یا پنج شنبه 27 مهر می توانند در منزل تا ساعت 17:00 وارد سایت شده و به سوالات پاسخ دهند. ( فقط در یکی از روزها به سوالات پاسخ داده شود.) با تشکر همیز ( معاون آموزشی دبستان)

علوم اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: فعالیت‌های درس دوم در کتاب‌کار علوی به اتمام رسید.
تکلیف: کتاب‌کار علومِ علوی به پسرم تحویل داده شد لطفا بخش‌هایی که پسرانم غایب بودند، تا روز چهارشنبه تکمیل و به معلم تحویل داده شود.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: پسرانم با نشانه‌ی (آ ، ا) آشنا شدند، فردا نشانه آ تدریس خواهد شد لطفا پسرانم غایب نباشند.
تکلیف: اطلاعات مسابقات کاریبو بر روی دفتر مشق پسرانم درج شد.

قرآن اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: سوره‌ی توحید در کلاس روان‌خوانی شد.
تکلیف: پسرانم سوره توحید را حفظ کنند.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: شناخت پنجره ها، نحوه ی کوچک و بزرگ کردن، بستن و تغییر سایز پنجره ها آشنایی با مفهوم پوشه و چگونگی ایجاد پوشه و تغییر نام آن در این جلسه آموزش داده شد.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: ارزشیابی مهره‌ها و مقایسه آنها با یکدیگر

علوم اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: مباحث حواس پنجگانه و سایه‌ها مرور شد.

نگارش اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: آخرین لوحه‌ی بخشِ نگاره ها تدریس شد و پسرم تمرین این لوحه را کتاب نگارش و کتاب کارِ علوی در کلاس انجام داد.
تکلیف: سرمشق لوحه جدید در دفتر پسرانم نوشته شد لطفا تکمیل شود. برای شنبه ارمغان هفته‌ی شماره 2 انجام شود سپس داخل پوشه‌های دکمه‌دار قرار داده شده و همراه پسرم باشد. (پوشه‌ها داخل کیف پسرم می‌باشد)

هنر اول

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: ابتدا گفتگو درباره کفشدوزک (رنگ،غذای آن و....) انجام شد سپس بااشکال هندسی ومداد رنگی آن را نقاشی و رنگ آمیزی کردند.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز آداب استفاده صحیح از سرویس بهداشتی را آموختند. از آن ها خواسته شود در منزل نیز موارد خواسته شده را رعایت نمایند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: