فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: کوهنوردان

علوم دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: آشنایی با انواع سنگ انجام شد‌.
تکلیف: یکی از کارهای زیر را به دلخواه انتخاب کنید و انجام دهید. 1_یک یا چند سنگ را با خلاقیت خود رنگ آمیزی کنید. 2_ با جمع‌آوری چند سنگ یک تابلوی سنگی کوچک و جذاب بسازید. (ابزار لازم جهت ساخت تابلوی سنگی: مقوا در قطع A4، چند عدد سنگ، چسب ماتیکی، در صورت نیاز گواش) مهلت ارائه‌ی دست‌سازه روز چهارشنبه 18 مرداد ماه می‌باشد.

فارسی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: داستان‌گویی با عروسک‌های بند انگشتی با هدف افزایش خلاقیت و تسلط در گفتار و فن بیان توسط دانش‌آموز انجام شد.

خلاقیت

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: موضوع نقاشی :رنگ آمیزی بامدادرنگی ونقاشی موضوع و کارتون مورد علاقه

ریاضی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: حل مسئله به روش بازی تدریس شد.
تکلیف: پسر خوبم کاربرگ داده شده را حل کن و فردا بیاور.

زنگ تفریح

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: تلفیق هنر و ریاضی با درست کردن هلی کوپتر ساعتی انجام شد.

علوم دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
تکلیف: پسرم برای روز سه شنبه سنگ های مختلف جمع آوری کن و به کلاس بیاور.

فارسی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: عروسک‌های انگشتی جهت ایجاد انگیزه برای داستان سازی ساخته شد و دانش‌آموزان داستان‌های خود را تعریف کردند.
تکلیف: پسرم در خانه یک داستان بخوان و برای یکی از شخصیت های داستان عروسک انگشتی درست کن تا بتوانی آن را روز سه شنبه برای دوستانت اجرا کنی.

ورزش دوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش انجام بازی های ایستگاهی فوتبال،پینگ پنگ،فوتبال دستی،شطرنج،پرتاب توپ

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: کار گروهی ساخت دیوار دوستی با آجر های توانمندی دانش اموزان هر گروه انجام شد

علوم دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: آشنایی با دماسنج و کاربرد آن به کمک تصاویر و دماسنج دست ساز انجام شد.
تکلیف: کاربرگ دماسنج را با دقت رنگ‌آمیزی کنید.

فارسی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: قصه‌خوانی و کتاب‌خوانی با هدف تقویت روان‌خوانی و درک مطلب انجام شد.

خلاقیت

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: خرچنگ درساحل : گفت و گو درباره خرچنگ به صورت گروهی انجام شد( رنگ و محل زندگی ) سپس برای ساخت کلاژ ابتدا با آبرنگ محیط رنگ آمیزی شد و کاردستی درست شده از خرچنگ روی زمینه قرار گرفت.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: