فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: گلستان

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام خداوندی که داننده ی رازهاست...جدول ضرب 0 تا 5 پرسش شد...کتاب کار علوی صفحات 61 و 62 در کلاس انجام شد...نمونه سوال واحدهای اندازه گیری در گروههای چهارخانه انجام شد..
تکلیف: پسر دانای من تکرار و تمرین ضرب رو همیشه در برنامه ی روزانه ی خودت داشته باش..

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: دانشمند کوچک من، فردا برای آزمون علوم در پرتال از درس 3 تا 1 آماده باش...مطمئنم خوووب کتاب و سوالات کتاب کارت رو می خونی و بهترین نتیجه رو بدست میاری..

املا سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: فایل املای تقریری درس 4 در زنگ آفلاین ارسال و در زنگ کلاس انجام شد.

قرآن سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: روز بیستم صفحه ی 43 قرآن تدریس شد...درس 1 تا 4 هدیه ها جهت آمادگی آزمون در این ساعت کامل مرور شد...

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام خالق قلبهای آرام...امروز جدول ضرب پرسیده شده...کتاب کار علوی صفحات 57 کامل و سوال 5 صفحه ی 59 و صفحه ی 60 کتاب کار کامل انجام شد...صفحه ی 40 کتاب آموزش و پرورش مرور فصل دو در زنگ آفلاین همراه با ارسال فیلم در گروه انجام شد...
تکلیف: پسر دانای من جدول ضرب تکرار و تمرین شود..صفحه ی 41 کتاب آموزش و پرورش با دیدن فیلم انجام شود.

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: 3 درس اول جهت آمادگی آزمون دوره شد و پرسش و پاسخ انجام گرفت و فایل نکات آموزشی این دروس ارسال شد..

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پسر زرنگ خودم لطفا درس 1 تا 4 کتاب هدیه ها را همراه با فعالیتها ی هر درس کامل مطالعه کن..فردا ارزشیابی هدیه ها دارین در پرتال...اگر سوالی داشتی حتماً از من بپرس... خیلی دوستتون دارم و مطمئنم با تلاش و کوشش به بهترین نتیجه خواهید رسید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: یزدان زاده، آرزو
فعالیت: اسامی و ویژگی های اشکال سه بعدی تدریس شد.
تکلیف: ویدیو ارسالی را نگاه کنند و حتما جملات رو همراه ویدیو چندین بار تکرار کنند. صرفا فهمیدن و یاد گرفتن لغات کافی نیست . دانش آموزان باید بتوانند جملات رو درست بیان کنند پس ویدیو ارسالی را چندین بار ببینند و تکرار کنند. با توجه به اینکه این هفته دانش آموزان ارزشیابی دارند ترجیحا ویدیو را آخر هفته که فرصت بیشتر و درگیری درسی کمتری دارند ببینند. سپس چند وسیله را در منزل پیدا کنند و مانند ویدیو در مورد آن صحبت کنند. مثل کلاه تولد ، تاس، قوطی کبریت، قوطی نوشابه ، توپ ، کتاب و هر چیزی که دارای شکل سه بعدی باشه . تکلیف این قسمت یا به صورت ویدیو ارسال شود یا عکس این اجسام ارسال بشه و با ویس در موردشون صحبت کنند. ( ارسال در واتس اپ)

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام خالق برگ ریزان...در زنگ حضوری تدریس ضرب 5 انجام شد..و فایل تدریس برای عزیزان غیرحضوری ارسال شد..
تکلیف: پسر خوبم لطفا ضرب 0 تا 5 را تکرار و تمرین کن..

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: پسر درس خوان من... با توجه به آزمون دوره ای مدادقرمز 1 در روز شنبه،درس 1 تا 3 را در یک محیط آرام خوب مطالعه کن...قسمتهای معنی کلمات...هم خانواده و مخالف ها...کلماتی که ارزش املایی دارند...شعرهایی که عنوان بخوان و حفظ کن دارند...و قسمت واژه آموزی و بیاموز و بگوها و تمرینات نگارشی این سه درس کامل بررسی و اگر سوالی داشتی از من بپرس پسرم...قسمت ارزشیابی درس 3 در کتاب کار علوی صفحه ی 157 و 158 انجام شود. فایل تکرار و تمرین درس 1 تا 3 ارسال می شود...الزامی به نوشتن این فایل نیست و جزو تکالیف محسوب نمی شود...صرفاً به جهت آشنایی با نمونه سوالات و تکرار و تمرین می توانی از آن استفاده کنی...بهتون ایمان دارم و مطمئنم بهترین نتیجه را کسب خواهید کرد....

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس 6 مطالعات تدریس و فعالیت آن در کلاس پاسخ داده شد.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس 5 هدیه ها تدریس و فعالیت صفحه ی 34 در کلاس انجام شد...مابقی صفحات در جلسه ی بعد سر کلاس بررسی خواهد شد..نیاز به انجام بقیه ی صفحات در منزل نیست.. سپاسگزارم و تا شنبه همه ی شما عزیزانم رو به خدا می سپارم...آدینه ی شما سرشار از سلامتی و آگاهی..

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام خالق عشق...واحدهای اندازه گیری طول و جرم آموزش داده شد...فیلم و فایلهای مربوطه ارسال شد... قسمتهای پایین صفحات فصل 2 کتاب ریاضی جمع بندی و در کلاس آفلاین انجام شد..قسمتهای کادر پایین صفحات 31 و 34 تا 39 و صفحه ی 39 کامل انجام شد.
تکلیف: پسر صبورم لطفا صفحه ی 55 کتاب کار علوی سوال 6 و 7 و تمرین صفحه ی 56 کتاب کار علوی سوال 1 تا 5 را کامل کن.

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کاربرگ املای خلاق درس 4 در زنگ آفلاین انجام شد...به همراه سوالات تستی مروری
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی صفحه ی 38 را با دقت انجام بده

هنر سوم

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: در کلاس نقاشی با تکنیک کلاژ و خرده های کاغذ آموزش داده شد . نقاشیهای دانش آموزان در کلاس دیده شد بسیار عالی انجام دادند.
تکلیف: لطفا یک نقاشی کامل با تکنیک کلاژ ارسال شود. ذکر نام و عکس زیبای پسرم فراموش نشود. جلسه آینده نقاشی روی سنگ داریم. سنگ بیضی شکل اندازه کف دست و رنگ گواش نیاز داریم. لینک آموزش: https://www.aparat.com/v/97yrP/ اعداد بصورت لاتین تایپ شود.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: آموزش ایجاد تنظیمات و تغییرات روی اشکال، مطالب ص 23 و 24 کتاب. انجام تمرین و پرسش و پاسخ. فیلم درس امروز 8/25 در سایت است.
تکلیف: رسم شکل قطار ص 24 کتاب

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: به نام خالق انسانهای فرهیخته...با تبریک هفته ی کتاب و کتابخوانی...
تکلیف: پسرم فایل ارسالی تمرین جذاب ضرب را که در گروه کلاسی ارسال می شود،ترجیحاً با نرم افزار در گوشی یا لپ تاپت انجام بده و برایم ارسال کن...

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس 4 علوم،درسنامه و نقشه ی مفهومی کتاب کار علوی مرور و بررسی شد.. کار درکلاس شماره ی 1 و 2 درس 4 در کلاس انجام شد...عزیزانی که به نمایشگاه کتاب نیامدند..بعنوان فعالیت کلاسی جرم 5 ماده ی غذایی را نوشته و ارائه کردند.

فارسی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: پسر کتابخوانم،ارزشیابی انتهای کتاب کار علوی درس 2 فارسی صفحه ی 155 را با دقت انجام بده تا برای آزمون هفته ی بعد آماده باشی‌.

نگارش سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: نگارش درس 4 در کلاس بررسی و صفحات 28 تا 30 پاسخ داده و انجام داده شد.فیلم حل کامل نگارش این درس ارسال شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: