فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: روخوانی و دیکته ی لغاتی که صدای igh در آن ها تکرار می‌شود، در کلاس تمرین شد.
تکلیف: لطفا 5 خط اول سرمشق های مربوط به صدای igh از روی دفتر سرمشق دار، در منزل نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی با زبان آموزان، تمرین شد. صدایِ igh و نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. لغاتی که صدایِ igh در آن ها تکرار می شود، از صفحه یِ 44 کتاب ALV Phonics 2، تمرین و تکرار شد. فعالیت گروهی مربوط به صدای تدریس شده، با هدف تثبیت این صدا در ذهن دانش آموزان، انجام شد. روخوانی و blending لغات صفحه ی 45 کتاب ALV Phonics 2 به صورتِ بازی تمرین و Tricky Word جدید (into)، به دانش آموزان تدریس شد.
تکلیف: لطفا 5 خط سوم مربوط به سرمشق های صدای i_e از روی دفتر سرمشق دار، تکمیل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی تمرین و شعر Wake up با زبان آموزان، همخوانی شد. روخوانی و blending لغات صفحه ی 52 کتاب ALV Phonics 2 به صورتِ بازی تمرین و Tricky Word جدید (do)، به دانش آموزان تدریس شد. (تلفظ لغاتِ این صفحه، بارگذاری شد.) ارزیابی spelling (دیکته)، گرفته شد.
تکلیف: لطفا 5 خط دوم سرمشق های مربوط به صدای i_e به طور کامل انجام و روخوانی جملاتِ Do not run./I do not like pie./I am fine. در منزل تمرین شود. (تلفظِ این جملات، بارگذاری شد.)

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی تمرین و شعر Wake up با زبان آموزان، همخوانی شد. روخوانی و blending لغات، در قالب بازی، مرور شد. صدایِ i-e و نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. لغاتی که صدایِ i-e در آن ها تکرار می شود، از صفحه یِ 42 کتاب ALV Phonics 2، تمرین و تکرار شد. فعالیت گروهی مربوط به صدای تدریس شده، با هدف تثبیت این صدا در ذهن دانش آموزان، انجام شد.
تکلیف: لطفا 5 خط اول سرمشق های مربوط به صدای i_e به طور کامل، انجام شود. لطفا هر شب، دیکته در منزل تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: زینبی ویشکایی، زهرا
فعالیت: روخوانی، blending و دیکته ی لغاتی که صدای ie در آن ها تکرار می شود، در قالب بازی های متنوع، مرور شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: