فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: زحل 1

ریاضی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحات(61-60 ) انجام شد.
تکلیف: لطفا در سمت چپ دفتر از عدد (5-4-3-2-1 ) نوشته و برای هر عدد شکل کشیده شود. با سپاس

فارسی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: تدریس و آموزش نشانه‌ی (ن غیر آخِر،ن آخِر ) و بخش کردن کلید واژه‌های درس و تشخیص جایگاه نشانه‌ی (ن) در کلمات درس (نم نم، آسمان، باران، نان، دندان، آبان انار) چند صدا دارد و در جایگاه خود قرار دهند. کلید واژه های درس (نانوا، نان، باران) می باشد.
تکلیف: لطفا روان خوانی نشانه‌ی (ن غیر آخِر ، ن آخِر ) انجام شود.حداقل 5 بار تکرار و تمرین جدول دوستی و کلمات نشانه ی (ن) انجام گردد. با سپاس

نگارش اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: آموزش نوشتن نشانه ی ( ن غیر آخِر، ن آخر)، صفحه ی 52 کتاب نگارش انجام گردید.
تکلیف: لطفا جدول دوستی کشیده، نشانه های پایین جدولی با بالا جدولی دوست کرده و همچنین دفتر لوحه در منزل تکمیل گردد. با سپاس

هنر اول

مدرس: خداوردی، ندا
تکلیف: لطفا نقاشی خود در رابطه با مراقبت از زمین (آلودگی هوا) را که به منزل برده بودید؛ روز شنبه همراه خود بیاورید.

شطرنج

مدرس: رحمت پیشه، امیر حسین
فعالیت: حرکت اسب در کلاس آموزش داده شد.

ریاضی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: صفحه ی آغازین تم (9) آداب و قوانین در کلاس و مدرسه گفتگو شد و همچنین تشخیص و نوشتن تعداد دسته ها با عدد و چوب خط و حل کردن جدول شگفت انگیز اعداد انجام گردید.

فارسی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: روان خوانی نشانه ی ( ر ) و نشانه های قبل انجام شد.
تکلیف: لطفا جدول دوستی و روان خوانی نشانه ها تا پایان نشانه ی ( ر ) 5 بار تکرار و تمرین شود. باسپاس

نگارش اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: کتاب کار فارسی صفحات ( 72-71-70-69)انجام شد.
تکلیف: پسرای گلم صفحات ( 74 73) کتاب کار فارسی انجام بدهند، لطفا صفحه ها را چک بفرمایید اگر جایی کامل نیست کامل گردد ، با سپاس

ورزش اول

مدرس: گل پرور بلوچی، محمدرضا
فعالیت: حضور و غیاب و گروه بندی و مهارت های پایه از قبیل: تعادل و حرکت لک لک، لی‌لی کردن، راه رفتن موازنه، حرکت میز، سرسره و پرتاب‌های کوتاه و بلند و بالای سر در قالب بازی با تور والیبال و در آخر سرد کردن و حرکات انعطافی انجام شد.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: با ابزار قطره چکان آشنا شدیم.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحات (59 و 58) انجام گردید.

علوم اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: ارزشیابی در مورد فصل چهارم جانوران انجام شد.‌

فارسی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: روان خوانی نشانه ی ( ر ) انجام شد.
تکلیف: لطفا پسرای گلم روان خوانی کلمات نشانه های( م، او ، ت، ر) را 5 بار انجام بدهند. با سپاس

نگارش اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: کتاب نگارش تکمیل گردید و همچنین کتاب کار فارسی صفحات (68، 67، 66 و 65 ) انجام شد.
تکلیف: لطفا املا شب فراموش نشود. زیبا نویسی امتیاز دارد. بزرگ نویسی ممنوع است.

سواد مالی

مدرس: فدوی، شیما
فعالیت: درس 8 (‌دستگاه کارتخوان) تدریس شد و درباره آشنایی با دستگاه کارتخوان و کاربردهای آن گفتگو شد. در راستای این محتوا، ویدئو آموزشی پخش شد. فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: پسران عزیزم، برای جلسه بعد، فعالیت منزل درس هشتم (صفحه 66 کتاب) را با دقت و کامل انجام دهید.

ریاضی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: کتاب کار ریاضی تم 8 صفحات ( 57,58) انجام شد.

فارسی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: تدریس و آموزش نشانه‌ی (ر) انجام شد. کلید واژه‌های درس (مادر)، ( اَبر ), (باران) بخش شد و صداها در خانه‌های خود رفته و جایگاه نشانه‌ی (ر) در کلمات نیز مشخص شد.
تکلیف: لطفا جدول دوستی به صورت شفاهی چندین بار تکرار و تمرین شود و همچنین از پسرای گلم بخواهید چند تا کلمه بگوید صدای اول آن (ر) باشد، روسری. رود، راسو، چندتا کلمه بگوید نشانه ی (ر) وسط کلمه باشه ( آرمان، آرزو، مریم) چند تا کلمه بگوید صدای (ر) آخرش باشه( مادر، پر، در) این فعالیت به صورت شفاهی تکرار و تمرین شود. باسپاس

نگارش اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: با آموزش نشانه‌ی (ر)، عزیزان دلم زیباترین واژه را (مادَر) آموختند ، الهی که سایه‌ی همه‌ی مادران بالای سر فرزندان مستدام باشه و دعای خیر مادر بدرقه‌ی زندگی فرزندان باشد آمین . کتاب کار نگارش صفحه ی اول آن انجام شد.
تکلیف: دفتر لوحه در منزل تکمیل و جدول دوستی کشیده و خود دانش آموز ترکیبات دوستی را انجام بدهد. با سپاس

هنر اول

مدرس: خداوردی، ندا
فعالیت: ساخت کاردستی کاج با کاغذ و چوب بستنی آموزش داده‌شد.
تکلیف: می توانید از کاردستی امروزتان در نقاشی‌های‌تان استفاده کنید و درخت کاجتان را در یکی از نقاشی‌هایتان بچسبانید. عزیزانی که نقاشی روی مقوا کشیدند و به منزل آورده‌اند؛ حتما نقاشی خود را کامل کرده و هفته‌ی آینده به مدرسه بیاورند.

مهارت اجتماعی

مدرس: مواسات، سمانه
فعالیت: «اتیکت غذاخوری 3» آموزش داده شد و دانش‌آموزان رفتارهای درست و نادرست را با گفتن «Yes» و «No» تشخیص دادند. فیلم استفاده از کارد و چنگال آموزش داده شد و بچه‌ها مرحله‌به‌مرحله با خمیر بازی تمرین برش انجام دادند. موقعیت‌های اسلایدهای «چه بگوییم؟» شبیه‌سازی شد
تکلیف: دانش آموزان عزیز با استفاده از کارد و چنگال، یک خوراکی را تقسیم کنید و عکس ارسال نمایید.

ریاضی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: کتاب کار ریاضی انجام شد.

علوم اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: کتاب کار علوم انجام شد.

فارسی اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: ببین و بگو، گوش کن و بگو، به دوستانت بگو ، بگرد و پیدا کن.نمایش و حدس بزن و همچنین روان خوانی نشانه ی ( ت غیر آخر) و ( ت آخر) انجام شد.‌
تکلیف: لطفا پسرای گلم روان خوانی نشانه ی ( ت غیر آخِر ) و ( ت آخِر) را تکرار و تمرین کنند. ( حداقل 5 بار)

نگارش اول

مدرس: علی نژاد فندری، مریم
فعالیت: نشانه ی ( ت غیر آخر) و ( ت آخِر) در کتاب نگارش به پایان رسیده است. کتاب کار فارسی انجام شد.
تکلیف: لطفا از کلمات تاب، دست، دوست، است، بست و جملات کتاب روان خوانی املا گفته شود و همچنین بخش کردن و صداکشی مانند نمونه که در دفتر نوشته‌شده در منزل تمرین گردد. (لطفا در دفتر املا شب این کار صورت بگیرد.)

مهارت زندگی

مدرس: اصغری، هدی
فعالیت: در مبحث "من کیستم" چند نفر از دانش آموزان در مورد رنگ، حیوان، غذا، اسباب بازی مورد علاقه شان صحبت کردند.

بازی استراتژیک

مدرس: رضا کاظمی، فاطمه
فعالیت: بازی با اهداف: 1. کار گروهی و هماهنگی جمعی 2. تقویت مهارت‌های حرکتی درشت 3. تقویت ریتم‌پذیری و درک موسیقی 4. هماهنگی دو نیم کره مغز 5. تقویت مهارت‌های اجتماعی 6. تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف انجام شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: