1404/08/28
ریاضی اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
کتاب کار ریاضی صفحات(61-60 ) انجام شد.
تکلیف:
لطفا در سمت چپ دفتر از عدد (5-4-3-2-1 ) نوشته و برای هر عدد شکل کشیده شود.
با سپاس
فارسی اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
تدریس و آموزش نشانهی (ن غیر آخِر،ن آخِر ) و بخش کردن کلید واژههای درس و تشخیص جایگاه نشانهی (ن) در کلمات درس (نم نم، آسمان، باران، نان، دندان، آبان انار) چند صدا دارد و در جایگاه خود قرار دهند. کلید واژه های درس (نانوا، نان، باران) می باشد.
تکلیف:
لطفا روان خوانی نشانهی (ن غیر آخِر ، ن آخِر ) انجام شود.حداقل 5 بار تکرار و تمرین جدول دوستی و کلمات نشانه ی (ن) انجام گردد. با سپاس
نگارش اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
آموزش نوشتن نشانه ی ( ن غیر آخِر، ن آخر)، صفحه ی 52 کتاب نگارش انجام گردید.
تکلیف:
لطفا جدول دوستی کشیده، نشانه های پایین جدولی با بالا جدولی دوست کرده و همچنین دفتر لوحه در منزل تکمیل گردد. با سپاس
هنر اول
مدرس:
خداوردی، ندا
تکلیف:
لطفا نقاشی خود در رابطه با مراقبت از زمین (آلودگی هوا) را که به منزل برده بودید؛ روز شنبه همراه خود بیاورید.
شطرنج
مدرس:
رحمت پیشه، امیر حسین
فعالیت:
حرکت اسب در کلاس آموزش داده شد.
1404/08/27
ریاضی اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
صفحه ی آغازین تم (9) آداب و قوانین در کلاس و مدرسه گفتگو شد و همچنین تشخیص و نوشتن تعداد دسته ها با عدد و چوب خط و حل کردن جدول شگفت انگیز اعداد انجام گردید.
فارسی اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
روان خوانی نشانه ی ( ر ) و نشانه های قبل انجام شد.
تکلیف:
لطفا جدول دوستی و روان خوانی نشانه ها تا پایان نشانه ی ( ر ) 5 بار تکرار و تمرین شود. باسپاس
نگارش اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
کتاب کار فارسی صفحات ( 72-71-70-69)انجام شد.
تکلیف:
پسرای گلم صفحات ( 74 73) کتاب کار فارسی انجام بدهند، لطفا صفحه ها را چک بفرمایید اگر جایی کامل نیست کامل گردد ،
با سپاس
ورزش اول
مدرس:
گل پرور بلوچی، محمدرضا
فعالیت:
حضور و غیاب و گروه بندی و مهارت های پایه از قبیل: تعادل و حرکت لک لک، لیلی کردن، راه رفتن موازنه، حرکت میز، سرسره و پرتابهای کوتاه و بلند و بالای سر در قالب بازی با تور والیبال و در آخر سرد کردن و حرکات انعطافی انجام شد.
رایانه
مدرس:
کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت:
با ابزار قطره چکان آشنا شدیم.
تکلیف:
مرور و تمرین انجام شود.
1404/08/26
ریاضی اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
کتاب کار ریاضی صفحات (59 و 58) انجام گردید.
علوم اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
ارزشیابی در مورد فصل چهارم جانوران انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
روان خوانی نشانه ی ( ر ) انجام شد.
تکلیف:
لطفا پسرای گلم روان خوانی کلمات نشانه های( م، او ، ت، ر) را 5 بار انجام بدهند. با سپاس
نگارش اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
کتاب نگارش تکمیل گردید و همچنین کتاب کار فارسی صفحات (68، 67، 66 و 65 ) انجام شد.
تکلیف:
لطفا املا شب فراموش نشود. زیبا نویسی امتیاز دارد. بزرگ نویسی ممنوع است.
سواد مالی
مدرس:
فدوی، شیما
فعالیت:
درس 8 (دستگاه کارتخوان) تدریس شد و درباره آشنایی با دستگاه کارتخوان و کاربردهای آن گفتگو شد.
در راستای این محتوا، ویدئو آموزشی پخش شد. فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانشآموزان انجام شد.
تکلیف:
پسران عزیزم، برای جلسه بعد، فعالیت منزل درس هشتم (صفحه 66 کتاب) را با دقت و کامل انجام دهید.
1404/08/25
ریاضی اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
کتاب کار ریاضی تم 8 صفحات ( 57,58) انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
تدریس و آموزش نشانهی (ر) انجام شد. کلید واژههای درس (مادر)، ( اَبر ), (باران) بخش شد و صداها در خانههای خود رفته و جایگاه نشانهی (ر) در کلمات نیز مشخص شد.
تکلیف:
لطفا جدول دوستی به صورت شفاهی چندین بار تکرار و تمرین شود و همچنین از پسرای گلم بخواهید چند تا کلمه بگوید صدای اول آن (ر) باشد، روسری. رود، راسو، چندتا کلمه بگوید نشانه ی (ر) وسط کلمه باشه ( آرمان، آرزو، مریم) چند تا کلمه بگوید صدای (ر) آخرش باشه( مادر، پر، در) این فعالیت به صورت شفاهی تکرار و تمرین شود. باسپاس
نگارش اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
با آموزش نشانهی (ر)، عزیزان دلم زیباترین واژه را (مادَر) آموختند ، الهی که سایهی همهی مادران بالای سر فرزندان مستدام باشه و دعای خیر مادر بدرقهی زندگی فرزندان باشد آمین . کتاب کار نگارش صفحه ی اول آن انجام شد.
تکلیف:
دفتر لوحه در منزل تکمیل و جدول دوستی کشیده و خود دانش آموز ترکیبات دوستی را انجام بدهد. با سپاس
هنر اول
مدرس:
خداوردی، ندا
فعالیت:
ساخت کاردستی کاج با کاغذ و چوب بستنی آموزش دادهشد.
تکلیف:
می توانید از کاردستی امروزتان در نقاشیهایتان استفاده کنید و درخت کاجتان را در یکی از نقاشیهایتان بچسبانید. عزیزانی که نقاشی روی مقوا کشیدند و به منزل آوردهاند؛ حتما نقاشی خود را کامل کرده و هفتهی آینده به مدرسه بیاورند.
مهارت اجتماعی
مدرس:
مواسات، سمانه
فعالیت:
«اتیکت غذاخوری 3» آموزش داده شد و دانشآموزان رفتارهای درست و نادرست را با گفتن «Yes» و «No» تشخیص دادند.
فیلم استفاده از کارد و چنگال آموزش داده شد و بچهها مرحلهبهمرحله با خمیر بازی تمرین برش انجام دادند.
موقعیتهای اسلایدهای «چه بگوییم؟» شبیهسازی شد
تکلیف:
دانش آموزان عزیز با استفاده از کارد و چنگال، یک خوراکی را تقسیم کنید و عکس ارسال نمایید.
1404/08/24
ریاضی اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
کتاب کار ریاضی انجام شد.
علوم اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
کتاب کار علوم انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
ببین و بگو، گوش کن و بگو، به دوستانت بگو ، بگرد و پیدا کن.نمایش و حدس بزن و همچنین روان خوانی نشانه ی ( ت غیر آخر) و ( ت آخر) انجام شد.
تکلیف:
لطفا پسرای گلم روان خوانی نشانه ی ( ت غیر آخِر ) و ( ت آخِر) را تکرار و تمرین کنند. ( حداقل 5 بار)
نگارش اول
مدرس:
علی نژاد فندری، مریم
فعالیت:
نشانه ی ( ت غیر آخر) و ( ت آخِر) در کتاب نگارش به پایان رسیده است. کتاب کار فارسی انجام شد.
تکلیف:
لطفا از کلمات تاب، دست، دوست، است، بست و جملات کتاب روان خوانی املا گفته شود و همچنین بخش کردن و صداکشی مانند نمونه که در دفتر نوشتهشده در منزل تمرین گردد. (لطفا در دفتر املا شب این کار صورت بگیرد.)
مهارت زندگی
مدرس:
اصغری، هدی
فعالیت:
در مبحث "من کیستم" چند نفر از دانش آموزان در مورد رنگ، حیوان، غذا، اسباب بازی مورد علاقه شان صحبت کردند.
بازی استراتژیک
مدرس:
رضا کاظمی، فاطمه
فعالیت:
بازی با اهداف:
1. کار گروهی و هماهنگی جمعی
2. تقویت مهارتهای حرکتی درشت
3. تقویت ریتمپذیری و درک موسیقی
4. هماهنگی دو نیم کره مغز
5. تقویت مهارتهای اجتماعی
6. تقویت مهارتهای حرکتی ظریف
انجام شد