فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 2

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: صفحه 46 از کتاب ریاضی انجام شد.
تکلیف: با دقت به کاربرگ زیر پاسخ دهید.

علوم دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: فصل پنجم از کتاب علوم با عنوان*پیام رمز را پیدا کن1* با هدف آشنایی با اهمیت صدا در زندگی، نحوه‌ی تولید صدا و ویژگی‌های مختلف آن تدریس شد.
تکلیف: تکلیف: تکلیف علوم نداریم.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: برای فردا شعر حفظی *احوال پرسی* پرسیده می شود.

هنر دوم

مدرس: خداوردی، ندا
فعالیت: کشیدن اشکال و احجام و منظره ،با استفاده از اشکال هندسی کوچک و بزرگ و رنگ آمیزی تک تک این اشکال آموزش داده‌شد.
تکلیف: نقاشی کلاس تکمیل و آورده شود. توجه داشته باشید خط خطی نشود و دایره ها و یا اشکال هندسی جدا جدا کشیده شده باشد و رنگ‌ها به جا و درست و بدون خط خطی رنگ آمیزی شود. در صورتی نقاشی نمایشگاه دوسالانه با موضوع (زباله) را تحویل نداده‌اید؛ هم تکمیل کرده و آورده شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: مواسات، سمانه
فعالیت: در این درس، دانش‌آموزان با مرور فرهنگ، آداب و سنت‌های شهرهای مختلف ایران، اهمیت احترام به تفاوت‌ها و رعایت اتیکت سفر را یاد گرفتند. آنها تمرین کردند هنگام صحبت با مردم شهرهای دیگر با دقت گوش دهند، نظرات مثبت بیان کنند و هرگز لهجه، لباس یا آیین‌ها را مسخره نکنند و در پایان نظراتشان رو بیان کردند.
تکلیف: دانش آموزان عزیز:سفرنامه ی خود را نقاشی بکشید و برای هفته ی بعد بیاورید.

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: مبحث تقارن تدریس شد. سوالات اول و دوم از صفحه 46 با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: تکلیف ریاضی نداریم.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: بیاموز و بگو درس ششم با عنوان «تشخیص ا،ه» در کلمات تدریس و نمونه‌هایی از آن ها در کلاس گفته و بررسی شد.
تکلیف: برای روز دوشنبه شعر حفظی *احوال پرسی* پرسیده می شود.

املا دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: املا به روش «گسترده نویسی» با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: فقط سوالات اول درس ششم، از کتاب نگارش انجام شود.

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: صفحات 44 و 45 از کتاب ریاضی با مشارکت دانش‌آموزان در کلاس انجام شد.
تکلیف: ارمغان شماره 9 انجام شود.

علوم دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: فیلم فندق درس پنجم از کتاب علوم با عنوان پیام رمز را پیدا کن 1 در کلاس پخش شد.
تکلیف: تکلیف علوم نداریم.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: واژه سازی درس ششم کتاب فارسی با عنوان*کلمات مشترک* با داستان تدریس و نمونه هایی از آن در کلاس بیان شد.
تکلیف: یک املا از درس ششم بنویسید.

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: صفحات 41 تا 43 از کتاب ریاضی و نمونه سوالات شباهت و تفاوت در اشکال هندسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: نمونه سوالاتی از شباهت و تفاوت در اشکال هندسی در اختیارتان قرار گرفته است.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: روانخوانی از درس ششم کتاب فارسی با عنوان *کوشا و نوشا* انجام و کلمات مهم املایی مشخص شد.
تکلیف: ارمغان شماره 8 انجام شود. شعر حفظی ستاره فردا پرسیده می‌شود. تکلیف در پرتال بارگذاری شود.

ورزش دوم

مدرس: گل پرور بلوچی، محمدرضا
فعالیت: کلاس مجازی با حرکات آمادگی جسمانی کودکان ،استقامت عضلات شکم ، پا، دست ها ،هماهنگی چشم و دست و حرکات مقدماتی ژیمناستیک و در آخر حرکات انعطافی و سرد کردن انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: شعر اشکال هندسی توسط دانش‌آموزان خوانده شد.

علوم دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: سوالات درس اول تا درس چهارم از کتاب علوم تمرین و تکرار شد.
تکلیف: یک نقاشی از حیوانات و شغل هایی که در شب فعالیت میکنند را در برگه A4 بکشید و با خود به مدرسه بیاورید.

فارسی دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: درس ششم از کتاب فارسی با عنوان کوشا و نوشا با هدف آشنایی با پیگیری در انجام کار، توضیح داده شد و روانخوانی آن توسط دانش‌آموزان انجام شد.
تکلیف: یک املا از درس چوپان درستکار نوشته شود. برای روز سه شنبه املا گفته می‌شود.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: حسن زاده، هانیه
فعالیت: درس «ششم» از هدیه‌های آسمان با عنوان (پیامبران خدا) با هدف آشنایی با نام و رسالت پیامبران بزرگ الهی و تقویت احساس خوشایند نسبت به پیامبران؛ تدریس و به سوالات مربوط به آن پاسخ داده و کلیپ های مربوط به آن پخش شد.
تکلیف: تکلیف هدیه نداریم.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: با ابزار page color آشنا شدیم. (لازم به ذکر است تایپ 10 انگشتی نیاز به تمرین زیاد دارد بنابراین شیوه ی قرارگیری دست روی کیبود آموزش داده شد که دانش آموزان هر جلسه به کار گیرند.)
تکلیف: یک کاردستی زیبا از کیبورد درست کنید.(به چیدمان صحیح کلیدهای کیبورد دقت شود.)

مهارت اجتماعی

مدرس: مواسات، سمانه
فعالیت: 1. دانش‌آموزان با مشاهده‌ی تنوع گل‌ها و انسان‌ها، با تفاوت‌های میان شهرها و کشورها در غذا، لباس، زبان و رسوم آشنا شدند. 2. آن‌ها در اسلایدهای مختلف نمونه‌هایی از غذاهای محلی، لباس‌های سنتی، موسیقی، مراسم و زبان‌های گوناگون را دیدند و درباره‌ی علت این تفاوت‌ها گفت‌وگو کردند. 3. در پایان آموختند که این مجموعه‌ی ویژگی‌ها «فرهنگ» نام دارد و هر گروه و منطقه فرهنگ ویژه و زیبای خود را دارد.
تکلیف: بچه ها مفهوم فرهنگ را به یکی از اعضای خانواده ی خود توضیح دهند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: