فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 3

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 53 از کتاب درسی با عنوان اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. در انتهای کلاس همراه عزیزانم ویدئوی آموزشی راجع به can , can't تماشا کردیم.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. **عکس صفحه 52 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا صفحه 42 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند. تکالیف ارسالی بصورت عکس تصحیح نمیشوند . متشکرم

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز در ابتدای کلاس پرسش و پاسخ کلاسی انجام شد و سپس همراه عزیزانم فیلم آموزشی تماشا کردیم و در انتهای کلاس film discussion و بحث و گفتگو پیرامون فیلم انجام شد.
تکلیف: عزیزانم، لطفا 6 جمله با can و یا can't بنویسید که در 3 جمله can به معنای Ability و در 3 جمله به معنای permission به کار رفته شود. حتما با خط خوش بنویسید و به نکات مهم نگارشی دقت کنید. حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند. تکالیف ارسالی بصورت عکس تصحیح نمیشوند . متشکرم

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 52 از کتاب درسی با عنوان واژگان مربوط به food تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. **عکس صفحه 51 کتاب درسی جهت برسی دبیر در همین بخش ارسال شود** لطفا صفحه 41 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 51 از کتاب درسی با عنوان مبحث گرامری can & can't تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. دانش اموزان برتر آزمون پا به پا توسط دبیر و همکلاسیهایشان مورد تشویق قرار گرفتند.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. لطفا صفحه 41 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: