فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro4

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: قوانین اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش و معرفی برخی از این نوع اسامی انجام شد با هدف تشخیص بهتر این اسامی و استفاده صحیح از انها در مکالمات و متن های متفاوت .
تکلیف: پنج اسم قابل شمارش و پنج اسم غیرقابل شمارش پیدا کرده و با انها جمله بسازید . صفحه 45 کتاب کار حل شود

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: صفحات 45 . 46 . 47 با هدف یادگیری استفاده a . an . the در موقعیت های مختلف تدریس شد و لغات مربوط به مکان های مختلف در یک شهر تدریس شد
تکلیف: صفحات 44 . 45 . 46 در کتاب کار حل شود و اقدام برای تکمیل تمامی صفحات کتاب کار کنید (الزامی) . تمرین شماره صفحه 63 و تمارین 2 و 6 و 7 در صفحه 65 در کتاب اصلی انجام شود .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: جلسه Movie به طور کامل تدریس شد با هدف یادگیری اصطلاحات کاربردی .
تکلیف: معانی اصطلاحات داده شده را به طور کامل جلسه بعد همراه خود بیاورید . کتاب کار را به طور کامل از اولین صفحات تا صفحه ای که تدریس شده است تکمیل کنید در صورت تکمیل نبودن کتاب کار قطعا دعوت اولیا صورت خواهد گرفت .لغات مربوط به مرحله دوم اسپلینگ بی بارگزاری شده است لطفا مطالعه شود . 14 اذر ماه (سه شنبه)امتحان همگام تشریحی صورت خواهد گرفت .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: پروژه علمی دانش اموزان با موضوع ژانرهای مختلف فیلم ها با موفقیت به پایان رسید و فیلم هایی از اراعه های جذابشان تهیه شد . از همکاری دانش اموزان و والدین گرامی در تهیه پوستر بسیار متشکریم .
تکلیف: ازمون همگام در تاریخ سیزدهم اذر ماه (دوشنبه هفته اینده ) برگزار خواهد شد . جلسه اینده از کتاب Prospect پرسش کلاسی صورت خواهد گرفت .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: صفحات 59 و 60 تدریس شد با هدف ارتقا مهارت دانش اموزان در مباحث شنیداری و نوشتاری
تکلیف: صفحات مربوط به مباحث تدریس شده در کتاب کار حل شود و برای اراعه پوستر خود امادگی کامل را پیدا کنید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: