فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro4

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: تمریناتِ باقی مانده از صفحه ی 87 که در موردِ زمانِ حال کامل (present perfect) بود حل شدند. صفحاتِ 88 و 89 تدریس شدند. در صفحه ی 88 زبان آموزان مفهومِ geocaching را یادگرفتند و متنی در این مورد خوانده شد و سپس به سوالاتِ درک مطلب پاسخ دادند. (geocaching یک فعالیت تفریحی در فضای باز است که شرکت کنندگان با استفاده از گوشی هوشمند و یا دستگاه جی پی اس آیتم های پنهان شده را پیدا میکنند.) در صفحه ی 89 تعدادی از collocation های مربوط به اوقات فراغت و فعالیت های تفریحی آموزش داده شد (که معادل فارسی آن "همایند" می باشد). در همین راستا یک تمرینِ شنیداری (listening) نیز انجام شد.
تکلیف: زبان آموزانی که پروژه ی جلسه ی پیش را تحویل نداده اند لطفا تحویل دهند. شعر The Show Must Go on حفظ شود. در صوت علاقمندی به شرکت در کلاس فرانسه لطفا به دپارتمان زبان مراجعه فرمایید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: بخشی از صفحه ی 87 تدریس شد. دو تمرین شنیداری با مضمونِ اوقات فراغت (free time) انجام شد و گرامرِ حال کامل (present perfect) با since و for آموزش داده شد.
تکلیف: پروژه ی صفحه ی 85 انجام شود. شعر ِ The Show Must Go on حفظ شود. (پرسیده میشود) در صورت علاقمندی به شرکت در کلاس فرانسه لطفا به دپارتمان زبان مراجعه شود.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: صفحات 84 و 85 تدریس شد.در این صفحات زبان آموزان با انواع بازارها آشنا شدند. متن مربوطه را خواندند و به سوالاتِ درک مطلب پاسخ دادند.
تکلیف: پروژه ی صفحه ی 85 انجام شود. (3 نمره) شعر Show must go on تمرین شود. در صورت علاقمندی به شرکت در کلاس های فرانسه اسامی خود را به دپارتمان زبان اعلام فرمایید.
فعالیت: صفحه ی 83 تدریس شد. این صفحه شامل تمرین شنیداری (Listening) در مورد برنامه ریزیِ یک جشن تولد میباشد.
توضیح: تمرین writing صفحه 83 انجام شود.موسیقی show must go on حفظ شود. روز شنبه توسط خانم خدابنده لو پرسیده می شود.
فعالیت: صفحات 79 تا 82 تدریس شدند. که شامل مباحث زیر هستند: صفحه ی 79: مروری بر قسمت سوم افعال - تمرین شنیداری (listening) و بحث آزاد (speaking) در مورد تجربیاتِ هیجان انگیز زبان آموزان در زندگی (life experiences) صفحه ی 80: لغات جدید مربوط به خرید و فروشگاه آموزش داده شدند. صفحه ی 81: گرامر ِ زمان حال کامل مجددا مرور شد و تمرین speaking در همین زمینه به صورت گروهی انجام شد. صفحه ی 82: متنِ "پول تو جیبی" خوانده شد و لغات مربوط به صحبت در زمینه ی پول تو جیبی و نحوه ی خرج کردن به زبان آموزان آموزش داده شد.
توضیح: تمرینات کتاب کار صفحات53 تا 58 حل شوند. موسیقی show must go on حتما حفظ شود. روز شنبه توسط خانم خدابنده لو پرسیده می شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: