فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Elementary A

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: مسابقه اسپلینگ بی برگزار شد و سرود مربوط به فستیوال در کلاس توسط دانش اموزان تمرین شد .
تکلیف: روز دوشنبه 27 اذر ازمون شفاهی زبان انگلیسی برگزار خواهد شد که پنج نمره از نمره شمارا در برمیگیرد و پانزده نمره باقی مانده در ازمون ترمیک روز سه شنبه 28 اذر خواهد بود . ازمون اموزش و پرورش از چهار درس اول کتاب اموزش و پرورش در تاریخ شش دی ماه برگزار خواهد شد .

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: صفحات 60 و 61 به طور کامل تدریس شدند با هدف اموزش روش نوشتن متن در مورد شهرهای متفاوت و لغات و جملات مربوط به ادرس دهی در شهر ها و همچنین تمارین مربوطه در کلاس حل شدند .
تکلیف: لطفا یک متن بنویسید و در ان اطلاعات مربوط به شهر خود یا شهر مورد علاقه خود را نوشته و از روش های تدریس شده در ان استفاده کنید . روز شنبه 25 اذر ماه مسابقات اسپلینگ بی برگزار خواهد شد . امادگی لازم برای ازمون ترمیک که در تاریخ 28 اذر ماه برگزار خواهد شد داشته باشید. اهنگ show most go on از queen حفظ شود

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: امتحان همگام زبان انگلیسی برگزار شد و جهت های جغرافیایی و جملات کاربردی در رابطه با موضوع ادرس های مختلف تدریس شد و تمارین مربوط به ان انجام شد و بازی مقصد را پیدا کن در کلاس برگزار شد با هدف اموزش بهتر عبارات کاربردی مربوط به موضوع راهنمایی در ادرس ها .
تکلیف: لطفا با نهایت استفاده از خلاقیت خود یک نقشه با استفاده از عبارات تدریس شده در صفحه 60 نقاشی کرده و به کلاس درس بیاورید .

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: صفحه 58 قسمت جهت های جغرافیایی تدریس شد و سوال های مربوطه تکمیل شد . یک جلسه Movie تکمیل شد و اصطلاحات ان به طور کامل تدریس شد .
تکلیف: امتحان همگام زبان انگلیسی (تشریحی)روز دوشنبه مورخ بیستم اذر ماه برگزار خواهد شد صفحه 57 کتاب کار تکمیل شود و اقدام به تکمیل صفحات کتاب کار خود کنید .

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: گلزاری، محیا
فعالیت: لغات جدید با موضوع اانواع مختلف حمل و نقل تدریس شد و طرز صحیح استفاده کلمه Arrive در جملات متفاوت تدریس شد و تمارین مربوطه در کلاس حل شد با هدف ارتقا کیفیت مهارت های نوشتاری و گفتاری دانش اموزان عزیز .
تکلیف: سلام به دانش اموزان عزیز صفحه 56 در کتاب کار به طور کامل تکمیل شود و لطفا اقدام به تکمیل تمامی صفحات کتاب کار خود (تا صفحه 56 ) کنید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: