1404/08/17
ریاضی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
با سلام و احترام
امروز آموزش تقارن از تم 6 آموزش داده شد و دخترانم فعالیت کتاب ریاضی را به صورت کار عملی بر روی برگه انجام دادند .
تکلیف:
از کتاب نهنگی که امروز به منزل ارسال شد .
تمرینهای ص 46و ص 67 را از تم 6 در منزل ،بعنوان تکلیف شب انجام دهند .
علوم اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
سنجش مداد قرمز از درس علوم امروز برگزار شد .
و پرسش و پاسخ از درس علوم به صورت دوره ای در کلاس انجام شد .
فارسی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
پرسش روانخوانی ،
تکرار و تمرین تمام کلمه هاو نشانه هاتا پایان ص 9 در کلاس انجام شد .
و پرسش روانخوانی از تک تک بچه ها امروز انجام
شد .
تکلیف:
فردا مجدد از تمام نشانه ها پرسش روانخوانی
از تک تک دخترانم خواهم داشت .
لطفا در منزل بسیار زیاد تکرار و تمرین روانخوانی از کتاب کلمه کو چولواز ابتدای کتاب تا پایان ص 8 انجام شود .
ضمنا
جدول زمانبندی جلسات فردی امروز توسط معاون آموزشی دبستان بر روی تلگرام کلاس بار گذاری شده از والدین عزیز خواهشمندم ملاحظه
بفر مایند . و طبق جدول زمانبندی و ساعت اعلام شده در جلسه شرکت نمایند .
منتطر حضور شما عزیزان هستم .
با مهر، جلیلوند
نگارش اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
از کتاب نگارش ، صفحه ی آخر از تمرین کتاب درختی از نشانه ی س در کلاس انجام شد .
تکلیف:
امشب در منزل تمرین روانخوانی و دیکته شب انجام شود .
فردا پرسش کلاسی از کلمه ها ونشانه های آموزش دیده خواهم داشت .
برای فردا نشانه ی او تدریس می شود . دخترانم غیبت نداشته باشند .
لطفا وسایل گیفت و خوراکی تدریس این نشانه
تزئین شده توسط والدین دخترم ویانا ویسی نزاد ابتدای صبح به خانم طوسی تحویل داده شود .
عزیزان دفاتر دیکته ی کلاسی که به منزل ارسال
می شود . جهت رویت والدین محترم هست .
و حتما می بایست در قسمت امضا والدین
توسط والدین محترم امضا گردد .
تا بنده بدانم که شما دفاتر را ملاحظه کردید .
امروز تعدادی از دفاتر بدون امضا بود . نیازی به اثر انگشت هم نیست .
اثر انگشت فقط برای نامه های اردو نیاز هست .
یکی دو تا از بچه ها دفتر دیکته را نیاورده بودند
که برای فردا لطفا همراهشان باشد .
هنر اول
مدرس:
فقیه، فرناز
فعالیت:
اجرای رنگی نقاشی نمایشگاه انجام شد.
بازیهای پیشدبستانی و دبستانی
مدرس:
والیزاده، یکتا
فعالیت:
گزارش فعالیت: مینیفوتبال
موضوع جلسه: تقویت مهارتهای حرکتی و اجتماعی از طریق بازی مینیفوتبال
اهداف آموزشی و حرکتی
1. افزایش هماهنگی چشم و پا در کنترل توپ
2. تقویت مهارت پاس و همکاری گروهی
3. ارتقای دقت، تمرکز و رعایت قوانین بازی
4. رشد مهارتهای اجتماعی از طریق تعامل و ارتباط با همتیمیها
بازی استراتژیک
مدرس:
یوسفی، آوا
فعالیت:
بازی 1:
دانش آموزان دو به دو رو به روی هم ایستاده و جلوی آنزها روی زمین کاپ گیم گذاشته و با شنیدن ریتم بعدی موزیک دست همدیگر را گرفته و با پای خود کاپ گیم رو برداشته و بالا میبرند
این بازی با هدف:
1.تقویت هماهنگی حرکتی بین دست، پا و شنیدن ریتم
2.افزایش تمرکز و دقت شنیداری نسبت به تغییرات ریتم موسیقی
3.بهبود مهارتهای کار گروهی و همکاری بین دو دانشآموز
4.تقویت حس تعادل و کنترل بدن
5.افزایش سرعت واکنش و هماهنگی عصبی-عضلانی
6.ایجاد نشاط، تعامل و انگیزهی یادگیری در کلاس
بازی 2:
دو صف دانش آموزان تشکیل میدهند و جلوی هر صف یک برج 4 طبقه چیده شده که هر طبقه برج یک رنگ است و دانش آموزان به ترتیب باید بروند و از انتخای صف طبق برج رنگ ها را بچینند
اهداف این بازی:
1.تقویت دقت و تمرکز بصری
دانشآموز برای تشخیص ترتیب رنگها و قرار دادن صحیح آنها نیاز به توجه و تمرکز دارد.
2.افزایش هماهنگی حرکتی
حرکت از صف تا برج، برداشتن و قرار دادن قطعات، موجب هماهنگی بین چشم، دست و بدن میشود.
3.تقویت مهارت حل مسئله و برنامهریزی ذهنی
دانشآموز باید قبل از اقدام، رنگها را تحلیل و ترتیب درست را انتخاب کند.
4.افزایش سرعت عمل سالم و مدیریت زمان
بازی به شکل گروهی و رقابتی اجرا میشود و زمان نقش مهمی دارد.
5.تقویت حس مسئولیت نسبت به گروه
هر دانشآموز بخشی از پیشرفت تیم را بر عهده دارد و عملکرد او روی نتیجه گروه تأثیر مستقیم دارد.
6.تقویت مهارتهای کار تیمی و همکاری
دانشآموزان یاد میگیرند در عین بازی، به نفع گروه عمل کنند، حمایت کنند و نوبت را رعایت کنند.
7.ایجاد انگیزه، نشاط و انرژی مثبت در جریان یادگیری
بازی موجب ایجاد فضای شاد و فعال در کلاس میشود
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
علیزاده، نیلوفر
فعالیت:
به منظور تثبیت آموزش های داده شده در مورد اسم هر شکل مرور داشتیم و همچنین با شکل های مختلف فعالیت دست ورزی داشتیم
1404/08/14
فارسی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
تکرار و تمرین کلمه های جدید از درس نشانه ی س انجام شد .
تکلیف:
لطفا در منزل ، از کتاب کلمه کوچولو به صورت روانخوانی ، در پایان هفته کلمه های نشانه ی س
کار شود . و دخترانم چندین بار از روی کلمه ها و نشانه ها از درس آ تا پایان درس روانخوانی کار کنند . شنبه پرسش کلاسی خواهم داشت .
نگارش اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
از کتاب درختی ، ص دوم از نشانه ی سین در کتاب
نگارش انجام شد .
از کتاب فارسی گرگی ، تا پایان تمرینهای نشانه ی سین در این کتاب در کلاس درس انجام شد .
تکلیف:
لطفا در پایان هفته دخترانم گلم ، ارمغان شماره 6
را به صورت کامل انجام دهند .
از دفتر مشق ، سرمشق ها را مرتب بنویسند .
و از روی آن بخوانند
دیکته شب از اول نشانه آ ابتدا کلمه هایی که یاد گرفتند و کمکم کلمه های سخت تر در منزل
یک صفحه کامل به اضافه ی جدول ترکیب نشانه ها کار شود .
با آرزوی پایان هفته ای شاد
لطفا والدین ویانا جان برای هفته ی آینده
روز یک شنبه تدریس نشانه ی او و والدین دیبا جان برای روز سه شنبه هفته ی بعد تدریس نشانه ی ت ، جهت ارسال گیفت و خوراکی تدریس نشانه آمادگی داشته باشند .
که ان شا الله این دو نشانه در هفته ی بعد تدریس می شود .
آن دسته از دخترانم ، که امروز موفق به تکمیل کتاب درختی نشده اند . کتاب خود را به منزل
آورده اند که در پایان هفته تکمیل نمایند .
لطفا روز شنبه کتاب درختی همراهشان باشد .
املا اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
امروز اولین دیکته ی کلاسی را ابتدا با نوشتن رو بادکنک دخترانم با معلم خاطره کردند .
و سپس همان نشانه ها و کلمه ها در دفتر دیکتهبه دخترانم گفته شد .
دفاتر دیکته را جهت دیدن والدین به منزل ارسال کردم . لطفا توسط والدین در محل امضا ، امضا شود .
و روز شنبه حتماهمراه با ارمغان و دفتر مشق همراه دخترانم باشد .
ورزش اول
مدرس:
باقرزاده، آیلار
فعالیت:
چهارشنبه 14آبان
زنگ ورزش
آشنایی عملی با بازی فوتبال و منطقه گذاری صحیح در زمین فوتبال و شکل گیری زمین کوچک 2تیم فوتبال و تجربه مینی بازی فوتبال
شطرنج
مدرس:
افضلی هرسیمی، گلاره
فعالیت:
حرکت مهره وزیر آموزش داده شد.
تکلیف:
صفحه های 7 ، 8 از کتاب تمرین
1404/08/13
فارسی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
با سلام و احترام
تدریس نشانه ی سین ،با روش تدریس مشارکتی و نمایشی
و استفاده از شاگردان کلاس برای ایفای نقش در داستان
با سپاس از والدین دختر قشنگم انیسا خسروشاهی که وسایل گیفت و خوراکی نشانه را به کلاس درس ارسال کردند .
تکلیف:
روانخوانی از کلمه های این درس انجام شد .
نگارش اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
انجام صفحه ی اول از نشانه ی سین در کتاب درختی امروز در کلاس انجام شد .
از تمرینهای کتاب گرگی از نشانه ی سین 3 صفحه امروز در کلاس انجام شد .
مسابقه ی خانم ریاضی شماره 2 امروز انجام شد .
از قصه های گنجینه قصه ی شماره ی 3 در کلاس انجام شد و در پایان قصه پرسش از بچه ها انجام گردید .
تکلیف:
لطفا در منزل دختر های قشنگم با خط خوانا و زیبا
از روی سرمشق های دفتر بنویسند .
و از روی کلمه های کتاب کلمه کوچولو و دفتر مشق روانخوانی تمرین کنند ،
دیکته و جدول ترکیب نوشته شود .
در دفتر مشق بچه ها یک عدد کار برگ با نقاشی سیب چسبانده شده امروز که دخترهای قشنگم
سیب را زیبا رنگ آمیزی کنند .
و سپس اطراف آن ترکیب نشانه س و کلمه های سرمشق نشانه ی س را بنویسند .
لطفا برای فردا یک عدد باد کنک باد کرده به همراه ماژیک غیر وایت برد حتما حتما
جهت نوشتن اولین خاطره ی دیکته ی نویسی در کلاس اول با معلم ، همراه دخترانم باشد .
لطفا بادکنک دخترانم در یکی از رنگهای صورتی
یا زرد یا آبی یا سبز روشن تهیه شود .
بادکنکها را جوری باد کنید، که هنگام دیکته نوشتن نترکد .
نکته ی بعدی تقاضا دارم از مامانهای گل کلاسم
که اگر به هر دلیل دخترانم در نوشتن تکالیف همکاری نکردند و خواستید که بنده را مطلع کنید
در یک برگه کوچک یاد داشت بگذارید و روی دفتر مشق با چسب بچسبانید .
بنده مطالعه می کنم و از نوشتن یادداشت و نامه
در پایان انجام تکالیف لطفا خودداری بفر مایید .
قبلا از همکاری شما سپاس گزارم.
با مهر ، جلیلوند
مهارت اجتماعی
مدرس:
مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت:
مرور بایدها و نبایدهای میز غذا و نحوه درست استفاده از کارد و چنگال را با فیلم آموزش دادیم و با بچه ها تمرین کردیم .
1404/08/12
ریاضی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
تکلیف:
لطفا دخترانم امشب از کتاب کار نهنگی که به منزل ارسال شده.
تمرینهای ص 43وص44و ص 45 را انجام انجام دهند.
نگارش اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
با سلام و احترام
حل تمرین صفحه ی آخر از نشانه ی م در کتاب درختی انجام شد.
از کتاب کار علوی گرگی هم تا پایان نشانه ی
م تمرینها انجام شد .
تکرار و تمرین روانخوانی و پرسش از بچه ها تا پایان جمله های نشانه ی م از کتاب کلمه های کوچولو انجام شد ..
تکلیف:
دخترانم امشب در منزل از تمامی نشانه ها و کلمه هایی که آموخته اند.،دیکته بنویسند .
و روانخوانی از کتاب کلمه کو چولو تمرین نمایند .
ضمنا والدین عزیز از کلمه ها و جمله های کتاب کلمه کوچولو که همراه دخترم هست .
می توانند برای دیکته شب استفاده کنند .
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
علیزاده، نیلوفر
فعالیت:
امروز اسم شکل های مختلف تدریس شد
1404/08/11
ریاضی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
با سلام و احترام
آموزش تم 6 از کتاب زنبوری و حل تمرینهای این تم تا پایان ص 39 در کلاس انجام شد .
فارسی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
آموزش کلمه های جدید از نشانه ی م و تمرین روانخوانی از نشانه ها و کلمه های این نشانه
انجام شد .
تکلیف:
لطفا در منزل از کتاب کلمه های کوچولو که به دخترانم تحویل دادم و به منزل آورده اند .
روانخوانی از ص 1 تا پایان ص 4 دخترانم روانخوانی کلمه ها و نشانه ها را تمرین کنند . .این کتاب هر روز از این به بعد در کیف دخترانم داخل پوشه دکمه دار همانند دفتر مشق همراهشان باشد. و با خود بیاورند و ببرند .
نگارش اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
از کتاب درختی
دخترانم امروز یک صفحه از تمرین نشانه م ص 38 را انجام دادند .
تکلیف:
لطفا در منزل از روی سرمشق های دفتر با خط زیبا بنویسند و از روی کلمه ها بخوانند.
دیکته شب در حد پنج خط از همه ی نشانه ها و کلمه ها و جدول ترکیب کار شود .
لطفا روانخوانی ها و دیکته شب ها را جدی بگیرید و با دخترانم هر شب پس از رفع خستگی از مدرسه کار شود .
با سپاس از همکاریتون
مهارت زندگی
مدرس:
مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت:
به دلیل اردو کلاس تشکیل نشد .