فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: لیلیوم 2

ریاضی پنجم

مدرس: سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت: جلسه ششم ریاضی مبحث محیط یادآوری شد. سپس دانش آموزان در گروه های خود با استفاده از مقوا ، اشکالی را کشیدند و با کاموا دورتادور آن را اندازه گیری کردند‌. سوال 5 ، 6 ، 7 صفحه 16 و سوال 8 و 9 صفحه 17 در کلاس حل شدند.

فارسی پنجم

مدرس: سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت: بازی با واژه ها جلسه سوم فارسی، ترکیب وصفی و اضافی تدریس شد. سپس تکلیف جلسه سوم بصورت مسابقه بین گروها برگزار شد، بطوری که ترکیب وصفی و اضافی را تعیین کنند.

نجوم

مدرس: احدی، سارا
فعالیت: -آشنایی با ایستگاه فضایی بین الملل(Iss)، چگونگی ساخت ،مونتاژ و راه اندازی. قسمت های مختلف ایستگاه فضایی و چگونگی تامین انرژی آن. -نحوه ی زندگی فضانوردان و پژوهش های آنها در نبود جاذبه و شرایط بی وزنی. -چگونه فضانورد شویم.(داشتن تحصیلات عالی در رشته های مختلف ، زبان انگلیسی و آشنایی با نجوم و فضا شرایط مهم فضانورد شدن هستند) -برای تمام مباحث تصاویر و ویدیوهای مربوطه در کلاس نمایش داده شد.

علوم پنجم

مدرس: سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت: زنگ دانشمند کوچک دانش آموزان در آزمایشگاه مدرسه با استفاده از یک ظرف آب و یک مداد آزمایش شکست نور را را انجام کردند‌. سپس منشور را بررسی کردند و در پایان در مورد آنچه مشاهده کردند با یک دیگر گفت و گو کردند.

ورزش پنجم

مدرس: امینی، سارا
فعالیت: بازی و ورزش گروهی

خلاقیت

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: ادامه کار جلسه گذشته و رنگامیزی

ریاضی پنجم

مدرس: سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت: مبحث تقسیم و بخش پذیری مرور و یادآوری شد . سپس دانش آموزان را گروه بندی کردیم و تعدادی تقسیم بصورت رمز گشایی در تابلو نوشتیم و از دانش آموزان خواستیم با توجه به جواب های درست، حروف مناسب را در جای خود قرار دهند.
تکلیف: سوال 13 صفحه 18 جزوه انجام شود.

زنگ تفریح

مدرس: سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت: دست سازه پل معلق ابتدا دانش آموزان را گروه بندی کردیم و در مورد پل و انواع آن گفت و گو کردیم سپس از آن ها خواستیم با استفاده از لیوان کاغذی و چوب بستنی پل بسازنند

ریاضی پنجم

مدرس: سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت: درسنامه درس چهارم ریاضی (ضرب ) به چهار روش گسترده نویسی، مساحتی، فرایندی، تکنیکی تدریس شد. تمرینات صفحه 15 سوال 1 تا 4 و سوال 10 صفحه 17 انجام شد.
تکلیف: سوال 11 صفحه 17 با استفاده از کاغذهای شطرنجی داده شده انجام شود و سوال 12 صفحه 18 حل شود.

فارسی پنجم

مدرس: سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت: جلسه دوم فارسی انواع جمله م علائم نگارشی تدریس شد و نکات مهم درسنامه مشخص شد. سپس دانش آموزان با استفاده از مقوا علائم نگارشی را درست کردند.
تکلیف: تکلیف جلسه اول فارسی و دوم فارسی انجام شود.

علوم پنجم

مدرس: سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت: ابتدا مبحث گیاهان تک لپه ای و دو لپه ای یادآوری شد سپس دانش آموزان در گروه های خود نمودار گیاهان را رسم کردند و با استفاده از حبوبات و غلاتی که در اختیار داشتند آن ها را دسته بندی کردند.

خلاقیت

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: نقاشی به صورت دفرماسیون و انتزاعی کشیده شدو هر قسمت به صورت مجزا رنگامیزی گردید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: