1402/05/03
ریاضی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
جلسه ششم ریاضی مبحث محیط یادآوری شد.
سپس دانش آموزان در گروه های خود با استفاده از مقوا ، اشکالی را کشیدند و با کاموا دورتادور آن را اندازه گیری کردند.
سوال 5 ، 6 ، 7 صفحه 16 و سوال 8 و 9 صفحه 17 در کلاس حل شدند.
فارسی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
بازی با واژه ها
جلسه سوم فارسی، ترکیب وصفی و اضافی تدریس شد.
سپس تکلیف جلسه سوم بصورت مسابقه بین گروها برگزار شد، بطوری که ترکیب وصفی و اضافی را تعیین کنند.
نجوم
احدی، سارا
-آشنایی با ایستگاه فضایی بین الملل(Iss)، چگونگی ساخت ،مونتاژ و راه اندازی. قسمت های مختلف ایستگاه فضایی و چگونگی تامین انرژی آن.
-نحوه ی زندگی فضانوردان و پژوهش های آنها در نبود جاذبه و شرایط بی وزنی.
-چگونه فضانورد شویم.(داشتن تحصیلات عالی در رشته های مختلف ، زبان انگلیسی و آشنایی با نجوم و فضا شرایط مهم فضانورد شدن هستند)
-برای تمام مباحث تصاویر و ویدیوهای مربوطه در کلاس نمایش داده شد.
1402/05/02
علوم پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
زنگ دانشمند کوچک
دانش آموزان در آزمایشگاه مدرسه با استفاده از یک ظرف آب و یک مداد آزمایش شکست نور را را انجام کردند. سپس منشور را بررسی کردند و در پایان در مورد آنچه مشاهده کردند با یک دیگر گفت و گو کردند.
ورزش پنجم
امینی، سارا
بازی و ورزش گروهی
خلاقیت
جدیمند، لیلا
ادامه کار جلسه گذشته و رنگامیزی
1402/05/01
ریاضی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
مبحث تقسیم و بخش پذیری مرور و یادآوری شد . سپس دانش آموزان را گروه بندی کردیم و تعدادی تقسیم بصورت رمز گشایی در تابلو نوشتیم و از دانش آموزان خواستیم با توجه به جواب های درست، حروف مناسب را در جای خود قرار دهند.
سوال 13 صفحه 18 جزوه انجام شود.
زنگ تفریح
سلیمی دهاقانی، نفیسه
دست سازه پل معلق
ابتدا دانش آموزان را گروه بندی کردیم و در مورد پل و انواع آن گفت و گو کردیم سپس از آن ها خواستیم با استفاده از لیوان کاغذی و چوب بستنی پل بسازنند
1402/04/27
ریاضی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
درسنامه درس چهارم ریاضی (ضرب ) به چهار روش گسترده نویسی، مساحتی، فرایندی، تکنیکی تدریس شد.
تمرینات صفحه 15 سوال 1 تا 4 و سوال 10 صفحه 17 انجام شد.
سوال 11 صفحه 17 با استفاده از کاغذهای شطرنجی داده شده انجام شود و سوال 12 صفحه 18 حل شود.
فارسی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
جلسه دوم فارسی انواع جمله م علائم نگارشی تدریس شد و نکات مهم درسنامه مشخص شد. سپس دانش آموزان با استفاده از مقوا علائم نگارشی را درست کردند.
تکلیف جلسه اول فارسی و دوم فارسی انجام شود.
1402/04/26
علوم پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
ابتدا مبحث گیاهان تک لپه ای و دو لپه ای یادآوری شد سپس دانش آموزان در گروه های خود نمودار گیاهان را رسم کردند و با استفاده از حبوبات و غلاتی که در اختیار داشتند آن ها را دسته بندی کردند.
خلاقیت
جدیمند، لیلا
نقاشی به صورت دفرماسیون و انتزاعی کشیده شدو هر قسمت به صورت مجزا رنگامیزی گردید