فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: نرگس 2

ریاضی ششم

مدرس: فدایی، مهدیه
فعالیت: کتاب ریاضی مبحث اعشار تدریس شد.
تکلیف: صفحه 45 و 46 کتاب ریاضی حل شود.

علوم ششم

مدرس: فدایی، مهدیه
فعالیت: درس زمین پویا تدریس شد.
تکلیف: درس زمین پویا تا جایی که تدریس شد مطالعه شود.

فارسی ششم

مدرس: فدایی، مهدیه
تکلیف: درس 1 تا 4 کامل مطالعه شود.

هنر ششم

مدرس: فقیه، فرناز
فعالیت: طرح اصلی نمایشگاه نقاشی با موضوع: نجات دریاها، روی مقوای اصلی که مربوط به نمایشگاه می باشد، با مداد کشیده شد.

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: دانش آموزان دو به دو رو به روی هم ایستاده و با ریتم 1 2 ، 1 2 3 جلو عقب شده و ضرب دست یکبار به دوست خود و یکبار خودشان میزنند. و با ریتم بعدی موزیک به نوبت با دوست خود میدوند و کاپ گیم ها را از انتهای صف برداشته و به صورت برج میچینند . اهداف بازی : 1.تقویت درک ریتم و ضرب موسیقی: دانش‌آموزان با تکرار الگوهای ریتمیک (1،2 و 1،2،3) هماهنگی میان شنیدن و اجرای حرکت را تمرین می‌کنند. 2.افزایش هماهنگی حرکتی (دست، پا و بدن): اجرای حرکات جلو و عقب همراه با ضربه‌های هماهنگ، موجب بهبود هماهنگی دو نیم‌کره مغز و کنترل بدنی می‌شود. 3.پرورش تمرکز و دقت: دانش‌آموز باید هم‌زمان به ریتم، حرکت و هم‌تیمی خود توجه کند، که موجب تقویت تمرکز چندوجهی می‌شود. 4.ترویج همکاری و تعامل اجتماعی: انجام بازی دو‌نفره باعث افزایش حس همکاری، اعتماد و هماهنگی میان شرکت‌کنندگان می‌شود. 5.افزایش سرعت واکنش و تصمیم‌گیری: بخش پایانی بازی (برداشتن کاپ‌ها و ساخت برج) تمرینی برای سرعت عمل، نظم و برنامه‌ریزی در حرکت است. 6.ایجاد انگیزه و نشاط در یادگیری موسیقی: بازی با فضای پرانرژی و هدفمند، ارتباطی شاد و خلاق بین موسیقی و حرکت ایجاد می‌کند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: با سلام و احترام در جلسه ی آموزشی امروز، صفحه ی 18 از کتاب ریاضی مورد بررسی قرار گرفت. این صفحه به مقایسه اعداد صحیح مثبت و منفی و تعیین بزرگتر یا کوچکتر بودن آن‌ها اختصاص داشت. مباحث این صفحه با مشارکت دانش‌آموزان تدریس و فرا گرفته شد

مهارت اجتماعی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: فیلمی درباره روتین صبحگاهی پخش شد . درباره اینکه چگونه روزمان را با انرژی بیشتر و استرس کمتر شروع کنیم صحبت کردیم.
تکلیف: روتین صبحگاهی خود را بنویسید.

ریاضی ششم

مدرس: فدایی، مهدیه
فعالیت: کاربرگ ریاضی در کلاس حل و توضیح داده شد.
تکلیف: ارمغان شماره 7 حل شود.

علوم ششم

مدرس: فدایی، مهدیه
فعالیت: درس 3 و 4 کتبی پرسیده شد.
تکلیف: درس 1 تا 4 مطالعه شود.

فارسی ششم

مدرس: فدایی، مهدیه
تکلیف: از روی لغات هایلایتی درس هفت خان رستم 3 بار بنویسید. درس هفت خان رستم مطالعه شود. درس 1 تا 4 فارسی برای روز یکشنبه مطالعه شود‌

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: فدایی، مهدیه
فعالیت: درس 6 تدریس شد. درس 5 پرسیده شد.

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت اولیای عزیز امروز درس پنجم تدریس شد. فعالیت‌های کلاسی با مشارکت و همکاری خوب دانش‌آموزان عزیز انجام گرفت و کلیپ آموزشی مربوط به درس نیز برای تثبیت بهتر مطالب پخش شد.
تکلیف: لطفا فعالیت منزل مربوط به درس پنجم انجام شود کتاب چگونه برای تفریح پول درمی آوریم در گروه گذاشته می‌شود، با سپاس از بزرگواران.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: با سلام و احترام، در جلسه‌ی امروز، صفحه‌ی 14 کتاب علوم تدریس گردید. این بخش ادامه‌ی مبحث شش‌ها و تنفس بود. در خلالِ جلسه، تمرین مربوطه با همکاری زبان‌آموزان حل شد و پاسخ‌ها به دقت بررسی و چک شدند.
تکلیف: لطفا برای جلسه ی آینده صفحات 13 و 14 را به دقت مرور نمایید. از این بخش پرسش و پاسخ خواهیم داشت.

ریاضی ششم

مدرس: فدایی، مهدیه
فعالیت: تمرین مرور فصل کتاب ریاضی حل شد.
تکلیف: نمونه سوال ریاضی در دفتر نوشته و حل شود.

علوم ششم

مدرس: فدایی، مهدیه
فعالیت: درس اعماق زمین پرسیده شد.
تکلیف: درس سفر اعماق زمین و درس قبل مطالعه شود.

فارسی ششم

مدرس: فدایی، مهدیه
فعالیت: درس 6 پرسیده شد. لغات درس 6 گفته شد . بخوان و بیندیش و دانش زبانی تدریس شد.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: فدایی، مهدیه
فعالیت: کتاب کار اجتماعی حل شد. درس جدید پرسیده شد.

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: فدایی، مهدیه
تکلیف: درس 5 هدیه مطالعه شود.

مهارت زندگی

مدرس: اسماعیلی، نرگس
فعالیت: موضوع: خودآگاهی(پذیرش) در رابطه با پذیرش ویژگی ها و اتفاقات ناخوشایند زندگی با دانش آموزان صحبت شد. فعالیت: دانش آموزان به گروه های مختلف تقسیم شدند و هر کدام در رابطه با یک موقعیت شبیه سازی شده به یک دختر همسن خود که با چالشی مواجه شده، ایده دادند تا بتواند مشکل را بپذیرد و در جهت مثبت تلاش کند.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم لطفا فعالیت صفحه ی 13 کتاب را تکمیل کنید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: با سلام و احترام جلسه ی امروز با مرور و پرسش و پاسخ در خصوصِ مبحث "اعداد صحیح و محور اعداد" آغاز شد. در ادامه، صفحه ی 17 از کتاب کار ریاضی مورد بررسی قرار گرفت. این صفحه شامل 4 تمرین با موضوعیتِ اعداد صحیحِ متضاد و محور اعداد بود که با مشارکت فعال دانش‌آموزان به صورت گروهی حل و اشکال‌زدایی شد.

ریاضی ششم

مدرس: فدایی، مهدیه
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه 39 حل شد.
تکلیف: صفحات 40 و 41 کتاب ریاضی تمرینات مرور فصل حل شود.

علوم ششم

مدرس: فدایی، مهدیه
تکلیف: درس زمین پویا مطالعه شود.

فارسی ششم

مدرس: فدایی، مهدیه
تکلیف: معنی لغات و معنی شعر درس پنجم مطالعه شود.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: فدایی، مهدیه
تکلیف: درس 6 مطالعه شود.

ورزش ششم

مدرس: یوسفی، زهره
فعالیت: دویدن مرور مطالب اموزشی جلسات قبل به همراه پرسش و پاسخ تدریس دوی استقامت و‌نحوه ایستادن تست دارت تست پرتاب تست طناب بازی آزاد

رباتیک

مدرس: امیری، عاطفه
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز در این جلسه ساخت قاب عکس را ادامه دادیم و کامل تر کردیم .

زیبانویسی

مدرس: بایی لاشکی، زینب
فعالیت: اتصال حرف ر زمانی که به دندانه متصل می شود در صفحات 19و20 تدریس شد
تکلیف: صفحات 19و20و21 تمرین وتکمیل شود

ریاضی ششم

مدرس: فدایی، مهدیه
فعالیت: کتاب کار ریاضی حل شد.
تکلیف: تمرین کتاب ریاضی مبحث محاسبات کسر حل شود. تا پایان سوالات کتاب کار ریاضی کامل شود.

علوم ششم

مدرس: فدایی، مهدیه
فعالیت: کتاب کار علوم حل شد. درس جدید پرسیده شد.

فارسی ششم

مدرس: فدایی، مهدیه
فعالیت: درس هفت خان از کتاب درسی کامل تدریس شد.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: فدایی، مهدیه
فعالیت: درس 6 تدریس شد.
تکلیف: درس جدید مطالعه شود.

قرآن ششم

مدرس: رضایی، طاهره
فعالیت: با سلام. درس قران ازص 21 تا ص 24 تدریس گردید.
تکلیف: دانش اموزان عزیز در خانه سوره ق روخوانی کنند .ص 25 حل شود

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: با سلام و احترام در جلسه ی امروز، صفحه ی 13 کتاب درسی که به مبحث "شش‌ها و تنفس" اختصاص داشت، تدریس شد. در این جلسه، متن کتاب به صورت روخوانی مورد بررسی قرار گرفت، کلمات کلیدی و مهم تدریس شدند و سوالات مرتبط با این مبحث جهت سنجش درک زبان‌آموزان مطرح گردید.
تکلیف: لطفا صفحه ی 13 کتاب را جهتِ آمادگی برای پرسش و پاسخ در جلسه ی آینده، مطالعه فرمایید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: