فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجابک 2

ریاضی پنجم

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: با سلام و احترام تدریس صرب مساحتی همراه با با تمرین و دوره از سال گذشته انجام شد و همچنین تمرین برای منزل داده شده است که در این بخش بارگذاری شده است.
تکلیف: تمرین های داده شده از ضرب مساحتی را تا روز یکشنبه انجام دهید و کاربرگ داده شده از کسر را می توانید روز سه شنبه می‌آورید.

علوم پنجم

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: تدریس مبحث شکست نور با آزمایش انجام شد. تمرین کوتاهی برای نمایش فارسی انجام شد.
تکلیف: در این بخش آدرس شعر نمایش جهت تمرین و حفظ کردن دانش آموزان قرار خواهد گرفت. https://www.aparat.com/v/4aYKH

ورزش پنجم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام ممنون از توجه و همکاری شما برای کفش عوض کردن و صبحانه میل کردن دخترای گلمان گرم کردن-نرمش-پرش های ساده- تعادلی-مسابقه-اموزش پرش به عقب-مسابقه

زنگ تفریح

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: با سلام و احترام طرح درس بازی و ساخت کاردستی، همراه با گیره و چوب در کلاس در انجام شد .
تکلیف: گل دخترانی که تمایل به شرکت در اردو دارند، فردا رضایت نامه هایشان را بیاورند.

خلاقیت

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان طرحی که جلسه گذشته طراحی کرده بودیم را با خطوط شکسته به صورت نامنظم تکنیک ابتدایی آینده شکسته را اجرا کردیم و در ادامه کلاس با انواع رنگ های گرم(رنگ هایی که حس گرما را به مخاطب انتقال می‌دهند) :قرمز-نارنجی -زرد-سبز مایل به زرد (آبی خیلی کم +زرد زیاد)بنفش مایل به قرمز(قرمز زیاد +آبی خیلی کم) و رنگ های سرد (رنگ هایی که حس سرما را به مخاطب انتقال می‌دهند):انواع آبی ها-سبز مایل به آبی (آبی زیاد + زرد خیلی کم)-بنفش مایل به آبی (آبی زیاد + قرمز خیلی کم). رنگ های خنثی(رنگه هایی که نه سرد هستند و نه گرم):سفید-سیاه **رنگ های خنثی فقط رنگ های دیگر را تیره و روشن می‌کنند ** آشنا شدیم.
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً بخش هایی که داخل تصویر (شمعدان و خمره )هستند را با انواع رنگ های گرم به همان ترتیب که در کلاس گفته شد رنگ آمیزی کنید نکته 1: به هیچ عنوان به سراغ رنگ های سرد و قسمت های خارج از تصویر نروید نکته 2 : سعی کنید شمعدان و یا خمره را هرکدام در یک تم رنگی گرم کار کنید مثلاً شمعدان تم انواع و نارنجی و انواع زرد نکته 3 : در رنگ آمیزی به خط رسیدیم stop میکنیم .

ریاضی پنجم

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: با سلام و احترام بازی همراه با ضرب و تقسیم برای کشف حروف رمز جدول به صورت گروهی انجام شد.
تکلیف: سوالاتی از ضرب و تقسیم که در کلاس نوشته شد،حل شود. در ضمن فایل در این بخش نیز بارگذاری شده است.

فارسی پنجم

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: تمرین پیدا کردن علائم نگارشی در جمله های مختلف به صورت بازی در کلاس انجام شد و کاربرگ انواع جملات به همراه علائم نگارشی به صورت گروهی انجام شد.

خلاقیت

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
تکلیف: دانش آموز خوبم سلام لطفاً برای فردا وسایل زیر را همراه با انرژی بالا برای یک فعالیت هنری جذاب به همراه داشته باشید : طرحی که روی مقوا جلسه قبل در کلاس کشیده شد-قلمو-گواش-پالت تخم مرغی
فعالیت: سلام وقت بخیر- دخترهای گلمون امروز در اردوی تفریحی آیس رینگ حضور داشتند .

زنگ تفریح

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: زبان سلام و احترام اردوی تفریحی آیس رینگ برگزار شد.

ریاضی پنجم

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: با سلام و احترام تدریس زاویه ها همراه با ساخت کاردستی آن توسط گل دختران انجام شد.
تکلیف: برای فردا، روز اردو فرم مدرسه پوشیده شود.

ورزش پنجم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام خدمت اولیا عزیز ***بسیار مهم*** لطفا روز های ورزش به علت گرمای زیاد و جلوگیری از تشنگی دخترای گلمان داخل قمقمه هاشون مقداری تخم شربتی/خاک شیر اضافه کنید. ******بسیار مهم****** لطفا روز های ورزش صبحانه میل کنند.نخوردند صبحانه باعث افت انرژی-حالت تهوع و.... می شود. برنامه ورزشی: گرم کردن-نرمش-دویدن-پرش های ساده-مرور هفته ی قبل-مسابقه

زنگ تفریح

مدرس: عربانی، مریم
فعالیت: کلاس دست پخت برگزار شد. گل دختران با وسایلی که در اختیار داشتند،ژله بستنی درست کرده و تزیین کردند. هدف آموزشی: این کلاس در جهت آمادگی تدریس تغییرات مواد در درس علوم صورت گرفت.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: