1401/02/10
فعالیت:
با سلام و عرض احترام- اولین آزمون اردیبهشت ماه به شرح ذیل می باشد:
19/ادیبهشت ماه: ارزشیابی سواد مالی
21/اردیبهشت ماه: ارزشیابی مداد سیاه2
" که جامع و تستی از دروس اصلی ریاضی ، علوم و فارسی از کل کتاب می باشد"
ریاضی پنجم
لطفی صمیمی، ندا
تمرین های ارزشیابی فصل دوم کانل حل شد و ارزشیابی فصل سوم تا سوال 10 حل شد.
طبق برنامه مطالعاتی برای فردا فارسی درس هلی 7 تا 9 خوانده شده و ارزشیابی مربوطبه آک حل شود.
کتاب کار ریاضی و فارسی همراه داشته باشید.
هدیههای آسمان پنجم
لطفی صمیمی، ندا
هدیه ها طبق برنامه مطالعاتی درس های 13 تا 15 پرسیده شد .
طبق برنامه مطالعاتی قرآن درس های 5و6 خوانده شود.
فردا قرآن همراه داشته باشید
کتاب کار مطالعات همراه داشته باشید.
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
فعالیت
1. دوره ی درس 4
2. انجام فعالیت های کاربرگ مرتبط
. فعالیت های صفحه ی 99 کتاب کار (Activity book) را انجام دهید.
2. از بین افعالی که در دفتر زبان خود نوشتید، 5 فعل را انتخاب کنید و با شکل جمله ی مثبت و منفی، مثال بنویسید.
سواد مالی
ناطق، زهرا
**مهم** با سلام به اطلاع دانش آموزان عزیز می رساند
19/اردیبهشت ماه روز دوشنبه ارزشیابی نیم سال دوم تحصیلی سواد مالی حضوری انجام خواهد شد. با تشکر
1401/02/07
فعالیت:
با سلام و عرض احترام-آزمون های اردیبهشت ماه به شرح ذیل می باشد:
21/اردیبهشت ماه : ارزشیابی مداد سیاه2
" که جامع و تستی از دروس اصلی ریاضی ، علوم و فارسی از کل کتاب می باشد"
24/اردیبهشت ماه : ارزشیابی مداد قرمز چهار
"که ارزشیابی نیم سال دوم از تمامی دروس از تاریخ 24 /اردیبهشت لغایت 1/ خرداد برگزار می گردد. "
با تشکر واحد آموزش
توضیح:
**دانش آموزان عزیز کلاس پنجم**
برای کلاس اتیکت شنبه دانش آموزانی جلسه گذشته داوطلب ارائه کلاسی با موضوع زبان بدن شدند، لطفا حتما مطالب خود را در حد هر نفر ده دقیقه آماده کنید تا از ارائه های زیبای شما عزیزان لذت ببریم.
بقیه دانش اموزان عزیز نیز میتوانید سر کلاس مشارکت داشته باشید.
علوم پنجم
لطفی صمیمی، ندا
از فصل های 3و4 پرسش و پاسخ انجام شد و ارزشیابی های مربوط به آن ها حل شد و رفع اشکال انجام شد.
طبق برنامه مطالعاتی دروس خوانده شده و کتاب های مربوط به آن ها به علاوه ی برنامه کلاسی همراه آورده شود.
رایانه
سامری، آناهیتا
مبحث تنظیمات پنل style بررسی شد
لطفا تمرین های آخر کتاب را بصورت تکمیلی در منزل با برنامه فتوشاپ اجرا بفرمایید
مهارت اجتماعی
قاضی نژاد، نیکو
*دانش آموزان عزیز کلاس پنجم
برای کلاس اتیکت شنبه دانش آموزانی جلسه گذشته داوطلب ارائه کلاسی با موضوع زبان بدن شدند، لطفا حتما مطالب خود را در حد هر نفر ده دقیقه آماده کنید تا از ارائه های زیبای شما عزیزان لذت ببریم.
بقیه دانش اموزان عزیز نیز میتوانید سر کلاس مشارکت داشته باشید.
1401/02/06
فعالیت:
با سلام و عرض احترام-آزمون های اردیبهشت ماه به شرح ذیل می باشد:
21/اردیبهشت ماه : ارزشیابی مداد سیاه2
" که جامع و تستی از دروس اصلی ریاضی ، علوم و فارسی از کل کتاب می باشد"
24/اردیبهشت ماه : ارزشیابی مداد قرمز چهار
"که ارزشیابی نیم سال دوم از تمامی دروس از تاریخ 24 /اردیبهشت لغایت 1/ خرداد برگزار می گردد. "
با تشکر واحد آموزش
ریاضی پنجم
لطفی صمیمی، ندا
کتاب کار ارزشیابی نیمسال اول کامل حل شد.
فردا کتاب کار علوم فصل 3و4 خوانده شده و ارزشیابی مربوط به آن حل شود و کتاب کار فصل 3و4 کامل باشد.
مطالعات اجتماعی پنجم
لطفی صمیمی، ندا
مطالعات کتاب کار درس های 16 و 17 حل شد.
روز بعد قرآن درس های 3و4 خوانده شود
کتاب کار ریاضی و علوم همراه داشته باشید.
ورزش پنجم
کاظمی، مریم
گزارش سه شنبه 401/02/06 یوگا
گرم کردن اعضای بدن بصورت حرکات مزون و ریتمیک.
تمرین چرخه جنگجو با هدف استقامت قلبی_تنفسی و آماده سازی برای وضعیت انعطافی کمل پز.
برای ریلکسی آخر کلاس وضعیت معکوس قله کوه پیشنهاد شد
استعداد حرکتی ورزشی پنجم
کاظمی، مریم
گزارش سه شنبه 401/02/06 یوگا
گرم کردن اعضای بدن بصورت حرکات مزون و ریتمیک.
تمرین چرخه جنگجو با هدف استقامت قلبی_تنفسی و آماده سازی برای وضعیت انعطافی کمل پز.
برای ریلکسی آخر کلاس وضعیت معکوس قله کوه پیشنهاد شد
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. دوره ی درس 3 کتاب ODI و رفع اشکال
2. انجام فعالیت های مرتبط با درس 3
1. تکست صفحه ی 106 کتاب دانش آموز (Pupils book) را بخوانید و فعالیت های 1، 3 و 5 را انجام دهید.
2. فعالیت های صفحه ی 98 کتاب کار (Activity book) را انجام دهید.
مهارت زندگی
جوانبخت، عارفه
مرور مباحث مهارت های زندگی
1401/02/05
فعالیت:
با سلام و عرض احترام-آزمون های اردیبهشت ماه به شرح ذیل می باشد:
21/اردیبهشت ماه : ارزشیابی مداد سیاه2
" که جامع و تستی از دروس اصلی ریاضی ، علوم و فارسی از کل کتاب می باشد"
24/اردیبهشت ماه : ارزشیابی مداد قرمز چهار
"که ارزشیابی نیم سال دوم از تمامی دروس از تاریخ 24 /اردیبهشت لغایت 1/ خرداد برگزار می گردد. "
با تشکر واحد آموزش
مطالعات اجتماعی پنجم
لطفی صمیمی، ندا
درس هجدهم کتاب کار حل شد و رفع اشکال انجام شد.
درس های 13و 14 و 15 خوانده شود و کتاب کار و ارزشیابی مربوط به آن ها حل شود.
قرآن پنجم
لطفی صمیمی، ندا
دو درس اول مرور شد و پرسیده شد.
تدریس درس 11 انجام شد
روز بعد فارسی درس های 5و6 خوانده شود و کتاب کار و ارزشیابی مربوط به آن ها حل شود.
استعداد تحلیلی پنجم
لطفی صمیمی، ندا
جلسه 21 در کلاس حل و رفع اشکال انجام شد.
برای جلسه ی بعد جلسات 22و 23 و 24 حل شود.
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. مرور درس 2 (نکات writing) و انجام فعالیت کاربرگ مرتبط
2. تدریس صفحه ی 104 کتاب دانش آموز (Pupils book)
1. تکست صفحه ی 105 کتاب دانش آموز (Pupils book) را بخوانید و فعالیت های 1، 3 و 5 را انجام دهید.
2. فعالیت های صفحه ی 97 کتاب کار (Activity book) را انجام دهید.
سواد مالی
ناطق، زهرا
بخش اول کتاب (14درس اول ) با همکاری دانش آموزان و نمایش پاور پوینت مربوطه دوره شد . کارتون اقتصاد خانواده نشان داده شد .
دخترهای خوبم لطفاً بخش دوم کتاب را مرور کنید
1401/02/04
ریاضی پنجم
لطفی صمیمی، ندا
کتاب کار نیم سال اول صفحات 195 و 196 حل شد.
فردا کتاب هدیه ها درس های 16 و 17 خوانده شود و کتاب همراه داشته باشید.
قرآن درس های 1و2 خوامده شود و کتاب قرآن همراه داشته باشید.
علوم پنجم
لطفی صمیمی، ندا
علوم فصل های 1و 2 پرسیده شد.
ارزشیابی فصل 1و 2 حل شد.
استعداد تحلیلی همراه داشته باشید.
فارسی پنجم
لطفی صمیمی، ندا
درس های 1 تا 4 پرسیده شد .
ارزشیابی مربوط به آن حل شد.
مطالعات درس های 16و 17 و 18 خوانده شود و ارزشیابی و تمرینات کتاب کار آن درس ها حل شود.
روز بعد کتاب کار مطالعات همراه داشته باشید.
مطالعات اجتماعی پنجم
لطفی صمیمی، ندا
درس های 21 و 22 پرسیده شد
ارزشیابی آن ها حل شد
درس های 17 و16 و 18 خوانده شود و ارزشیابی مربوط به آن حل شود.
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. دوره ی درس 2 کتاب Pupils book
2. انجام فعالیت های مرتبط با درس
3. تمرین writing (Appearance)
1. فعالیت های صفحه ی 91 کتاب کار را انجام دهید.
2. دانش آموزانی که در مدرسه حضور داشتند: تکست writing که در کلاس نوشتید را کامل کنید و با توجه به قسمت های تصحیح شده، دوباره بنویسید و تصویر آن را ارسال کنید.
دانش آموزانی که در مدرسه حضور نداشتند: یک پاراگراف بنویسید و در آن خود و اعضای خانواده یا دوستانتان را توصیف کرده و مقایسه کنید.