فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 1

ریاضی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - انجام صفحه ی 142 کتاب ریاضی ( مبحث اعداد و شمارش پنج تا پنج تا ). - انجام صفحه ی 143 کتاب ریاضی ( مبحث جمع های سه تایی و جمع های ذهنی ). - انجام صفحه ی 144 کتاب ریاضی ( مبحث جمع های سه تایی با چوب خط ). - انجام صفحه ی 145 کتاب ریاضی ( مبحث اندازه گیری ). - انجام سوال مورچه ی صفحه ی 146 کتاب ریاضی ( مبحث الگوی عددی 2 و 5). - انجام سوال کفشدوزک صفحه ی 147 کتاب ریاضی ( مبحث الگوی زمان) .

فارسی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - انجام صفحه ی 199 کتاب کار فارسی ( مبحث نشانه ی خوا استثنا ). - انجام صفحه ی 200 کتاب کار فارسی ( مبحث نشانه ی خوا استثنا ). - انجام صفحه ی 203 کتاب کار فارسی ( مبحث نشانه ی تشدید ). - انجام صفحه ی 204 کتاب کار فارسی ( مبحث نشانه ی تشدید ). - انجام صفحه ی 205 کتاب کار فارسی ( مبحث نشانه ی تشدید ). - انجام صفحه ی 206 کتاب کار فارسی ( مبحث نشانه ی تشدید ). - انجام صفحه ی 209 کتاب کار فارسی ( مبحث نشانه ی ص ). - انجام صفحه ی 210 کتاب کار فارسی ( مبحث نشانه ی ص ). - انجام صفحه ی 211 کتاب کار فارسی ( مبحث نشانه ی ص ). - انجام صفحه ی 212 کتاب کار فارسی ( مبحث نشانه ی ص ). - اجرای بازی حرکتی _ ایستگاهی جهت حفظ کردن کلمات برگه ی استثناها.
تکلیف: برای فردا، کتاب فارسی دخترانم جهت پرسش روانخوانی دروس " قرآن ، میهن، در بازار و صدای موج " همراهشان باشد.

قرآن اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - آموزش خواندن لوحه ی شماره ی 21.( صفحه ی 62). - پخش کلیپ سوره ی فلق و تکرار آن توسط دانش آموزان.( صفحه ی 63). - پخش آهنگ شعر سوره ی فلق و انتخاب نامی برای آن توسط خود دخترانم. - آموزش خواندن لوحه ی شماره ی 22.( صفحه ی 64). - خواندن لوحه ی شماره ی 22 توسط تک تک دانش آموزان. - آموزش پیام قرآنی جدید ( صفحه ی 65). - نمایش انیمیشن " کلاس قرآن" ( صفحه ی 66 و 67). - گفت و گو در ارتباط با داستان " کلاس درس ". - آموزش و هم خوانی شعر" ز گهواره تا گور دانش بجوی".

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: با پیش نمایش و چاپ نقاشی آشنا شدیم و پروژه ی نقاشی کامپیوتر رومیزی را انجام دادیم.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: