فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 1
فعالیت: با سلام خدمت اولیای بزرگوار و همیشه همراه. لطفا متن زیر را با دقت و تمرکز کافی مطالعه بفرمایید و نهایت همکاری را در این راستا با ما داشته باشید. سال تحصیلی 1402-1403 رو به اتمام است و ماه فروردین و اردیبهشت جز ماه های کلیدی و طلایی پایه ی اول محسوب می شود. دو موضوع مهم، یعنی تمرین و تکراری که موجب تثبیت نشانه ها و ماندگاری آن در ذهن دانش آموزان می شود و آمادگی جهت اجرا در جشن پایان سال، در دو ماه پایانی صورت می گیرد. طبق برنامه ریزی آموزشی که از قبل و با توجه به نیاز دانش آموزان چیده شده است، در هفته دو تا سه املا گفته می شود ( این املاها در ارزیابی توصیفی و کارنامه ی پایان سال، دخترانمان تاثیر گذار است) و پرسش روزانه ی روان خوانی در درس فارسی درنظرگرفته شده است. خواهشمندیم با توجه به تقویم آموزشی که از یک هفته قبل خدمتتان ارسال می گردد، دلبندانمان تمرین و تکرار کافی و به اندازه را داشته باشند . هدف ما، تثبیت آموزه های یک سال تحصیلی و عیان شدن تلاش های شما و دانش آموزانمان است، پس لطفا نهایت همکاری را با ما در راستای برنامه های تعیین شده، داشته باشید. با تشکر کیهان معاون آموزشی
توضیح: با سلام و احترام به در خواست اولیای محترم جهت هماهنگی جشن روز معلم، گروه کلاسی شاد جهت چک کردن و گفتگو و هماهنگی اولیا با یکدیگر باز بوده و معلم پایه در این گروه نمی باشد - با تشکر کیهان

ریاضی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: دخترانم در این ساعت به تمرین سرود جشن پایان سالشان پرداختند.

علوم اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: دخترانم در این ساعت به تمرین سرود جشن پایان سالشان پرداختند.

فارسی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - انجام صفحه ی 260 کتاب کار ( مبحث نشانه ی ظ ) .
تکلیف: دختران من، لطفا: - کتاب کار فارسی علوی برای فردا حتما همراه دخترانم باشد. - تمرین و تکرار از روی برگه استثنائات فراموش نشود. - فردا املا از نشانه ی " آ " تا " ظ " خواهیم داشت. - دفتر املای دخترانم حتما همراهشان باشد.

نگارش اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - انجام صفحه ی 89 کتاب ( مبحث نشانه ی اُ استثنا) . - انجام صفحه ی 90 کتاب ( مبحث نشانه ی اُ استثنا) .

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
فعالیت: بررسی تکالیف. رفع اشکال، مسابقه داخل کلاسی
تکلیف: تا صفحه 31 کتاب حل شود

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و وقت بخیر. در این جلسه درس اتیکت فضای عمومی مرور شد. عکس ارسال شده دانش آموزان در حال کشیدن نقاشی در مورد فضای عمومی هستند.
فعالیت: با سلام خدمت اولیای بزرگوار و همیشه همراه. لطفا متن زیر را با دقت و تمرکز کافی مطالعه بفرمایید و نهایت همکاری را در این راستا با ما داشته باشید. سال تحصیلی 1402-1403 رو به اتمام است و ماه فروردین و اردیبهشت جز ماه های کلیدی و طلایی پایه ی اول محسوب می شود. دو موضوع مهم، یعنی تمرین و تکراری که موجب تثبیت نشانه ها و ماندگاری آن در ذهن دانش آموزان می شود و آمادگی جهت اجرا در جشن پایان سال، در دو ماه پایانی صورت می گیرد. طبق برنامه ریزی آموزشی که از قبل و با توجه به نیاز دانش آموزان چیده شده است، در هفته دو تا سه املا گفته می شود ( این املاها در ارزیابی توصیفی و کارنامه ی پایان سال تحصیلی، دخترانمان تاثیر گذار می باشد) و پرسش روزانه ی روان خوانی در درس فارسی درنظر گرفته خواهد شد. خواهشمندیم با توجه به تقویم آموزشی که از یک هفته قبل خدمتتان ارسال می گردد، دلبندانمان تمرین و تکرار کافی و به اندازه را داشته باشند . هدف ما، تثبیت آموزه های یک سال تحصیلی و عیان شدن تلاش های شما و دانش آموزانمان است، پس لطفا نهایت همکاری را با ما در راستای برنامه های تعیین شده، داشته باشید.با تشکر معاون آموزشی - کیهان
توضیح: با سلام و احترام به در خواست اولیای محترم جهت هماهنگی جشن روز معلم، گروه کلاسی شاد جهت چک کردن و گفتگو و هماهنگی اولیا با یکدیگر باز بوده و معلم پایه در این گروه نمی باشد - با تشکر کیهان

ریاضی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
تکلیف: دانش آموزان عزیزم، لطفا از عدد 0 تا 50 به عدد و حروف ، داخل دفتر تمرین ریاضی بنویسید. ( دفتر ریاضی دانش آموزان فردا همراهشان باشد.) .

علوم اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: دانش آموزان سه کلاس در حیاط به دور هم جمع شدند و ساعات آموزشی هیجانی و پر خاطره ای را سپری نمودند. دلبندان پایه ی اول، هر کدام در گروه های هاوسیستمی خود قرار گرفتند. سپس روند بازی به دانش آموزان توضیح داده شد. از مهم ترین سر فصل های این کلاس، همکاری و سرعت العمل و توجه به کاربرد آهنربا در این بازی بود. در این بازی یک سری کلمات استثنا بر روی برگه ها نوشته شده بودند که باید هر گروه با استفاده از آهنربا از روی کلمات و نشانه ها حرکت می کردند. گروهی که زودتر از روی هر سه کلمه را حرکت می کردند ، برنده ی این بازی بودند. پس از اجرای این بازی، مجدد مباحث فصل آهنربا تمرین و تکرار شد.

فارسی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: در این ساعت پرسش روان خوانی از دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: دختران من، لطفا: - صفحات 171 و 183 کتاب کار فارسی جهت پرسش کلاسی تمرین روان خوانی شود. - صفحات 172 و 184 کتاب کار فارسی انجام شود. - کتاب کار فارسی علوی برای فردا حتما همراه دخترانم باشد. - تمرین و تکرار از روی برگه استثنائات فراموش نشود.

نگارش اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - انجام صفحه ی 124 کتاب ( مبحث نشانه ی ط) . - انجام سوال دو مدادی و سه مدادی صفحه ی 125 کتاب ( مبحث نشانه ی ط) . - انجام سوال دو مدادی و سه مدادی صفحه ی 126 کتاب ( مبحث نشانه ی ط) .
تکلیف: دانش آموزانی که امروز کتاب نگارش را نیاورده بودند، لطفا این صفحات را در منزل تکمیل نمایند و حتما فردا کتاب را همراه خود به مدرسه بیاورند.

املا اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - نوشتن هفدهمین املا. - روخوانی از روی املا. - تصحیح املا و رفع اشکال در حضور خود دانش آموزان.
تکلیف: دفاتر املای دخترانم، جهت بررسی شما اولیای عزیز، به منزل ارسال گردید. لطفا پس از رویت و امضا، دفاتر برای فردا ، مجدد به مدرسه بازگردانده شود. ( املای دانش آموزان باید حتما امضا زده شود. )

قرآن اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: " قابل توجه اولیا عزیز با توجه به آغاز تمرینات جهت آمادگی برای اجرای جشن الفبا و همچنین تکرار و تمرین دروس آمادگی، لطفاً از غیبت های بی مورد و غیر موجه دانش آموزان که نظم و برنامه ی ما رو مختل می کند، موکداً خودداری نمایید."

هنر اول

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان با نقاشی به سبک پیکاسو آشنا شدیم ... و شما دختران هنرمندم یک به یک پرتره کوبیسم خود را خلق کردید...

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس هجدهم، درآمد تدریس شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی امروز ما ، مبحث حواس پنجگانه و اعضای بدن مرور شد و درنهایت زبان آموزان عزیزم توانستند به خوبی با اعضای بدن و حواس پنجگانه جمله بسازند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: