فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 2
فعالیت: سلام و وقت بخیر خدمت والدین گرامی و عزیز- با احترام این توضیح در خصوص تکلیف چهارشنبه "سواد مالی"خدمتتون ارائه می گردد: هر دانش آموز یک دفتر 40 برگ تهیه کند جهت تمرینات و کارهای درس فوق برنامه سواد مالی- در خصوص فایل پیوستی که چهارشنبه ارسال گردیده است دانش آموزان می توانند پاسخ را در دفتر سواد مالی خود نقاشی کنند و در صورت تمایل پاسخ شفاهی دانش آموزان را کنار نقاشی یادداشت بفرمائید. با تشکر از همراهی شما عزیزان - کیهان

علوم اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای جهان آفرین:امروز در زنگ علوم فصل 2با موضوع سلام به من نگاه کن تدریس شد .در مورد موضوعات مختلف مثل حواس پنج گانه نعمات خداوند بزرگ صداهای مختلف در طبیعت صحبت کردیم .در زنگ آزمایشگاه هم با همکاری دختران گلم با چشمان بسته حواس چشایی و بویایی آن ها را مورد آزمایش قرار دادیم و با میوه های مختلف تست کردیم و لحظات جذاب و شیرینی با دختران باهوشم در کلاس تجربه کردیم.
تکلیف: دختر قشنگم در منزل مثل امروز با چشمان بسته طعم ها و بوهای مختلف را با بینی و حس چشایی آزمایش کن .شما بی نظیری

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره کوثر به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم .شعر جدید سلامتی را با هم خواندیم و روزهای هفته را نام بردیم .نگاره ی 10با موضوع نوروز در خانه ی ما تدریس شد و در مورد موضوعات مختلف مثل نوروز ،سفره هفت سین ،عیدی ،دید و بازدید مسافرت دعای تحویل سال و کارهای قبل از سال نو صحبت کردیم و نگاره ها به اتمام رسید .نگاره 4از کتاب کار فارسی علوی صفحات 16الی 18نیز انجام شد.انشالله و به امید خدا از روز دوشنبه تدریس نشانه ها آغاز خواهد شد.
تکلیف: دختر باهوشم :تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 30الی 31بخش لوحه ها و صفحات 52و 53از بخش نگاره هاست.با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور .دختران گلم که ارمغان هفته را تحویل نداده اند فردا حتما آن را تحویل دهند .

نگارش اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای عزیز و مهربان:امروز در زنگ فارسی کتاب نگارش لوحه های صفحه ی 23انجام و تدریس شد و لوحه ها به اتمام رسید .

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: سلام و وقت بخیر خدمت والدین گرامی و عزیز- با احترام این توضیح در خصوص تکلیف چهارشنبه خدمتتون ارائه می گردد: هر دانش آموز یک دفتر 40 برگ تهیه کند جهت تمرینات و کارهای درس فوق برنامه سواد مالی- در خصوص فایل پیوستی که چهارشنبه ارسال گردیده است دانش آموزان می توانند پاسخ را در دفتر سواد مالی خود نقاشی کنند و در صورت تمایل پاسخ شفاهی دانش آموزان را کنار نقاشی یادداشت بفرمائید. با تشکر از همراهی شما عزیزان - کیهان

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث آموزش نظم و انضباط تدریس گردید
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز : لطفاً برای روز شنبه 1401/7/30 دختر عزیزمان یک نوع میوه(سیب یا خیار یا نارنگی) به همراه داشته باشند جهت آزمایش درس علوم - با احترام تاکید می گردد فقط یک نوع و یک عدد. از همراهی و توجه شما والدین گرامی متشکریم. معلمین پایه اول
توضیح: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزم- فایل pdf منوی ناهار آبان ماه در درس *مهارت اجتماعی* بارگذاری شده است. لطفاً جهت دیدن منوی غذایی به پیوست "مهارت اجتماعی" مراجعه بفرمائید. با تشکر

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای خورشید و ماه:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی کوثر به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم .نگاره ی 9با موضوع در مسجد محله تدریس شد و در مورد موضوعات مختلف مثل مسجد ،نماز ،وضو ،روزه ،عبادت و دعا کردن ،خدا و نعمت های بیشماری که آفریده ،اذان ،موذن،منبر ،قرآن و دیگر کتاب های آسمانی ،نماز جماعت و فردی و....صحبت کردیم و پرسش و پاسخ از دختران گلم انجام شد .کتاب کار فارسی علوی صفحات 10الی 15(نگاره 2و 3) نیز انجام شد.
تکلیف: با آرزوی آخر هفته ای سرشار از شادی و آرامش برای شما عزیزان تکلیف آخر هفته ی شما از دفتر مشق خلاق صفحات28و 29 بخش لوحه ها و صفحات 50و 51از بخش نگاره هاست لطفا با دقت و تمیز انجام بده و شنبه به مدرسه بیاور.پیک ارمغان هفته ی دوم به دختران گلم تحویل داده شد لطفا برای آخر هفته انجام داده و روز شنبه در پوشه دکمه دار تحویل دهند.

نگارش اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای عزیز و مهربان: امروز در زنگ فارسی 2لوحه ی (ط) و (ح) از صفحه ی 22و 23کتاب نگارش انجام شد.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: با عرض سلام خدمت اولیای گرامی و دختران عزیزم در این جلسه درباره "نیاز و خواسته "و تفاوت های آنان به طور اجمالی به بحث و گفت و گو پرداختیم. "قصه صوتی چی لازم دارم چی بخرم" شنیده شد و دختران عزیزم ، خلاصه آن را بازگو کردند. تکلیف در منزل،در پرتال بارگزاری شد لطفا،برای جلسه بعد به همراه دفتر مخصوص سواد مالی به کلاس آورده شود.
تکلیف: تکلیف در منزل،در پرتال بارگزاری شد لطفا،برای جلسه بعد به همراه دفتر مخصوص سواد مالی به کلاس آورده شود.

هوش و ریاضی

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز درزنگ ریاضی و هوش کتاب کار صفحات 9و 10 انجام شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزم- فایل pdf منوی ناهار آبان ماه در درس *مهارت اجتماعی* بارگذاری شده است. لطفاً جهت دیدن منوی غذایی به پیوست "مهارت اجتماعی" مراجعه بفرمائید. با تشکر

علوم اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای عزیز و مهربان:امروز در زنگ علوم کتاب کار علوم علوی صفحات 14و 15بخش ارزشیابی فصل اول انجام شد .

نگارش اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره کوثر به شکرانه سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم .در زنگ فارسی کتاب نگارش لوحه های صفحه ی 22انجام شد کتاب کار فارسی علوی نیز صفحات 7،8،9نگاره 1انجام شد.
تکلیف: تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 26و 27بخش لوحه هاست با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور .متشکرم

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: باسلام و احترام. جلسه امروز آموزش متن سرود یلدا
تکلیف: دانش آموزان عزیزم حتماً برای جلسه آینده متن سرود را حفظ باشید. با تشکر "جیل و انار و اش کوفته قلقلی رو باش انار دونه دونه پسته هامون خندونه آواز و رقص شادی تا صبح بامن بیداری همه دورهم خوشحال حالا میگیریم یه فال"

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای عزیز و مهربان:امروز در زنگ ریاضی صفحه ی 28کتاب با موضوع شمارش مکعب ها و جدول شگفت انگیز انجام شد.
تکلیف: دختران گلم تکلیفی برای ریاضی امشب ندارند.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای بخشنده و عزیز :امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره کوثر آغاز کردیم شعر پاییز را با هم خواندیم .نگاره 8با موضوع به به چه دنیای قشنگی تدریس شد و در مورد موضوعات مختلف مثل آشنایی با حیوانات اهلی و وحشی تغذیه آن ها باغ وحش و قوانین آن صحبت کردیم و پرسش و پاسخ از دختران گلم انجام شد .
تکلیف: تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 24و 25بخش لوحه ها و صفحات 48و 49از بخش نگاره هاست لطفا با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور .

نگارش اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز در زنگ فارسی کتاب نگارش صفحات 20و 21انجام و لوحه ی آن تدریس شد .

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: ا‌ول 25 مهر سلام و عرض ادب خدمت اولیا و دانش آموزان عزیزم امروز پس از گرفتن عکس دانش آموزان با کاردستی ها و نقاشی های زیبایشان از ماوس ها و رایانه ها، با انواع رایانه ها آشنا شدند و مروری بر جلسه قبل داشتند. سپس آنها با انواع چاپگر (پرینترها) آشنا شده و کاربری آنها را درک کردند، همچنین با ماوس پد آشنا شده و از نزدیک لمس کردند و کاربرد هدفون و مایکروفن را فراگرفتند، همچنین آنها با مفاهیم دکستاپ، بک گراند، صفحه زمینه، نوار وظیفه و منوی استارت آشنا شده و توانستند توسط منوی استارت به دنبال برنامه های نصب شده بگردند و برنامه ای را باز کنند. همچنین آنها توانستند برنامه ها را باز و بسته کنند و با مفاهیم ماکسیمایز(بزرگ کردن پنجره ها) مینی مایز(پنهان کردن پنجره ها) و ... آشنا شدند.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی کلیپی در خصوص رفتارهای صحیح فردی نشان داده شد و از دانش‌آموزان خواسته شد اگر رفتار قشنگی را دیدند بگویند "yes, yes, yes" و اگر رفتار نادرستی دیدند بگویند "no, no, no".
تکلیف: دانش آموزان باید در منزل یک رفتار صحیح و یک رفتار ناصحیحی که خارج از منزل و مدرسه مشاهده کردند و به نظرشان خلاف اتیکت بوده یادداشت کرده تا در جلسه آینده در مورد آن در کلاس بحث کنیم.
فعالیت: با عرض سلام خدمت اولیا محترم و همراه: کتاب کار فارسی و ریاضی علوی به دختران گلم جهت سیمی شدن تحویل داده شد .لطفا امروز کتاب ها را سیمی کرده و فردا همراه دختران عزیزم به مدرسه بفرستید. سپاسگزارم

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای جهان آفرین:امروز در زنگ ریاضی صفحات 20،21،24،26و 27 انجام شد .جدول دوستی (ماتریس) همراه با داستان ،چوب خط با شعر و داستان و کار با شابلون تدریس شد.
تکلیف: دختران گلم تکلیفی برای امشب ریاضی ندارند .

نگارش اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز در زنگ فارسی کتاب نگارش صفحات 16و 17انجام شد و لوحه ی آن تدریس شد.
تکلیف: دختر ماهم تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 20و 21است لطفا با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور متشکرم .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: