فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 2
فعالیت: با سلام و احترام: گزارش آموزشی و ابزارهایی که در هفته ی پیش رو از تاریخ 11/1لغایت 11/5لازم می باشد به شرح ذیل خدمتتان اطلاع رسانی می گردد: *تکرار و تمرین نشانه های تدریس شده تا روز یکشنبه ت*دریس نشانه ی "ف" روز دوشنبه *تدریس نشانه ی "خ" روز چهارشنبه *تدریس ریاضی تم 16 در طول هفته *تدریس علوم فصل 10 #ابزارهای آموزشی مورد نیاز هفته: *کاغذ رنگی نارنجی و صورتی (یا سفید) ( در صورتی که دختر گلم کاغذ رنگی تحویل داده است نیاز به تهیه مجدد نیست.) *بادکنک 1عدد *در صورت داشتن ساعت آموزشی در منزل آن را با خود به مدرسه بیاورد (تهیه ساعت اجباری نیست).
توضیح: به اطلاع می رساند هر زمان مدارس **حضوری ** شود ارزشیابی نیم سال اول تحصیلی از درس ریاضی انجام خواهد شد.با توجه به بودجه بندی ریاضی دانش آموزان عزیز آمادگی کافی را داشته باشند. بودجه بندی ارزشیابی نیم سال اول تحصیلی ریاضی در زمان حضوری: عنوان: ریاضی اول توضیح: تم اول تا پایان تم دوازدهم. با تشکر واحد آموزش

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای بخشنده و مهربان :امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی "ناس"به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم. نشانه ی (گ) همراه با داستان تدریس شد و دختران گلم از روی اسلاید نشانه (گ) را تشخیص داده و با دسترسی به تخته دور آن را خط کشیدند.روان خوانی درس "جنگل "انجام شد و ترکیبات نشانه ی (گ) همراه با مثال های مختلف گفته شد.
تکلیف: دختر گلم :تکلیف آخر هفته ی شما از دفتر مشق خلاق صفحات 60،64،65 است با دقت و تمیز انجام بده و تا ساعت 8شب روز جمعه در پرتال بفرست .کتاب های مورد نیاز روز حضوری مورخ 11/1:کتاب فارسی علوی،کتاب علوم آموزش و پرورش، کتاب قرآن،دفتر مشق خلاق است.

نگارش اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای جهان آفرین :امروز در زنگ فارسی کتاب نگارش صفحات 77و 78 به صورت پرسش و پاسخ انجام شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا صفحات کتاب نگارش را تکمیل کن.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: با سلام، خدمت اولیا گرامی دختران عزیزم‌. در این جلسه کلاس "سواد مالی" درباره کسب کارهای خانگی (روستایی)، به بحث و تبادل نظر پرداختیم و کلیپی در این زمینه تماشا کردیم.
تکلیف: دختران عزیزم،لطفا برای جلسه بعد، صفحه 98 کتاب کامل شود. **از دانش آموزان عزیزم خواهشمندم لینک زیر رو در گوگل کپی و فعالیت کلی از سواد مالی رو تماشا کنند . موفق باشید واحد آموزش https://aparat.com/v/khcb7

هوش و ریاضی

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند جان و خرد:امروز در زنگ ریاضی اعداد 45تا 50 آموزش داده شد و در جدول ارزش مکانی برده شد.کتاب ریاضی و هوش صفحات 29 و 30به صورت پرسش و پاسخ انجام شد.
تکلیف: دختر ماهم:لطفا اعداد را از ابتدا تا 50 با کیسه حساب و در دفتر تمرین کن تا به خوبی یاد بگیری.در صورت حضوری شدن کلاس ها "ارزشیابی ریاضی" گرفته خواهد شد.
فعالیت: به اطلاع می رساند هر زمان مدارس **حضوری ** شود ارزشیابی نیم سال اول تحصیلی از درس ریاضی انجام خواهد شد.با توجه به بودجه بندی ریاضی دانش آموزان عزیز آمادگی کافی را داشته باشند. بودجه بندی ارزشیابی نیم سال اول تحصیلی ریاضی در زمان حضوری: عنوان: ریاضی اول توضیح: تم اول تا پایان تم دوازدهم. با تشکر واحد آموزش

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربان و بخشنده:امروز در زنگ ریاضی اعداد مرور شد و عدد از 40تا 45 همراه با دسته بندی و جدول ارزش مکانی گفته شد.
تکلیف: دختر نازم اعداد را با کیسه حساب تا عدد 45 تمرین کن و در دفترت بنویس تا به خوبی یاد بگیری.(لطفا اعداد را به صورت درهم "نه پشت سرهم " از دختر گلم بپرسید تا بنویسد و مطمئن شوید آن را به خوبی یاد گرفته است).سپاسگزارم

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه: امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی "ناس" به شکرانه ی سلامتی همه ی عزیزان آغاز کردیم.کتاب کار فارسی علوی صفحات 131الی 136 به صورت پرسش و پاسخ انجام شد.املا از ابتدای نشانه ها تا نشانه ی ک گفته شد.
تکلیف: دختر پرتوانم: تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 57و 58و 59 است.با دقت و تمیز انجام بده و تا ساعت 8 در پرتال ارسال کن.کتاب های مورد نیاز در صورت حضوری شدن مورخ 10/28:کتاب فارسی آموزش پرورش،کتاب نگارش آموزش و پرورش، کتاب ریاضی و هوش و دفتر مشق خلاق

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: تدریس مفهوم Heavy and light سنگین و سبک Elephant is Heavy. Flower is light. Elephant is heavier than flower. Flower is lighter than elaphant.
فعالیت: به اطلاع می رساند هر زمان مدارس **حضوری ** شود ارزشیابی نیم سال اول تحصیلی از درس ریاضی انجام خواهد شد.با توجه به بودجه بندی ریاضی دانش آموزان عزیز آمادگی کافی را داشته باشند. تشکر واحد آموزش
توضیح: بودجه بندی ارزشیابی نیم سال اول تحصیلی ریاضی در زمان حضوری: عنوان: ریاضی اول توضیح: تم اول تا پایان تم دوازدهم

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای پروانه های قشنگ:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی "ناس" به شکرانه ی سلامتی همه ی عزیزان آغاز کردیم.نشانه ی (پ) همراه با داستان تدریس شد و دختران قشنگم از روی اسلاید نشانه ی (پ) را تشخیص داده و با دسترسی به تخته دور آن را در کلمات خط کشیدند.روان خوانی درس "پرواز" انجام شد.ترکیبات نشانه ی پ همراه با مثال های مختلف نیز گفته شد.
تکلیف: پروانه ی رنگارنگم: تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات54،55،56 است با دقت و تمیز انجام بده وتا ساعت 8شب در پرتال بفرست.فردا املا از (نشانه ی آ تا آخر نشانه ی ک )گفته خواهد شد .لطفا خوب تمرین کن دخترم .در صورت حضوری شدن کلاس ها مورخ 10/27 کتاب های مورد نیاز :کتاب کار فارسی علوی ،دفتر املای خرگوشی و دفتر مشق خلاق است.در صورت حضوری شدن "ارزشیابی ریاضی " گرفته خواهد شد.

نگارش اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای عزیز و مهربان: امروز در زنگ فارسی کتاب نگارش صفحات 75و 76 به صورت پرسش و پاسخ انجام شد.
تکلیف: شاپرک زیبا: لطفا صفحات کتاب نگارش را تا آخر درس "پ" تکمیل کن.(در صورت غیبت و عدم تکمیل )متشکرم

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیزم امروز عزیزان پس از رفع اشکال با مفاهیم سلکت یا انتخاب کردن آشنا شده و توانستند عملیات کپی کردن انتقال دادن و چسباندن را انجام داده و در انتها توانستند اشکال را بچرخانند و تغییر مکان دهند.
تکلیف: خواهشمندم پروژه ی کشتی در دریا را که در صفحه ی 33 کتاب رایانه ایشان قرار دارد انجام داده و عکس آن را در پرتال بارگذاری نمایند.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی اتیکت میهمان بودن پارت دوم تدریس شد.
تکلیف: لطفا دانش‌آموزان نقاشی با موضوع "چطور میهمان خوبی باشیم؟" بکشند تا جلسه آینده در مورد آن صحبت کنیم.

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای جهان آفرین:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی "ناس" به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم.کتاب کار ریاضی علوی صفحات 105 الی 110به صورت پرسش و پاسخ از دختران گلم انجام شد و تم 15 به اتمام رسید .عدد نویسی از 35الی 40همراه با شکل و چوب خط آموزش داده شد و در جدول ارزش مکانی برده شد .
تکلیف: دختر ماهم اعداد 30تا 40 را در دفتر تمرین با شکل و چوب خط (طبق فرمت دیروز)همراه با جدول ارزش مکانی تمرین کن تا اعداد را به خوبی یاد بگیری.در صورت حضوری شدن کلاس ها مورخ 10/26 ارزشیابی ریاضی از تم 1 الی 12 برگزار خواهد شد.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدوند جان و خرد: امروز در زنگ فارسی در دفتر شطرنجی ترکیب نشانه های مصوت با "و" گفته شد .جمله سازی نیز در دفتر تمرین کار شد.
تکلیف: دختر دانای من :تکلیف امشب شما یک صفحه املای خوش خط و کامل در دفتر تمرین أست.(از تمام نشانه ها تا نشانه ی "و").روان خوانی صفحه ی 51را با صدای بلند برای مامان و بابا بخوان تا باسواد شدنت را به آن ها نشان دهی. در صورت حضوری شدن کلاس ها مورخ 10/26کتاب های مورد نیاز :فارسی نوشتاری(نگارش ) آموزش پرورش،کتاب خوانداری آموزش پرورش ،دفتر مشق خلاق است.

هنر اول

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی پرنده با اشکال ساده هندسی انجام شد،
تکلیف: امروز در کلاس نقاشی پرنده با اشکال ساده هندسی انجام شد، در منزل تکمیل گردد و جلسه بعد همراه داشته باشید وسایل مورد استفاده جلسه بعد :پاستل روغنی و ماژیک و مدادرنگی و دفتر نقاشی همراه داشته باشید
فعالیت: به اطلاع می رساند روز یکشنبه 25/دی ماه مدارس **حضوری **باشد ارزشیابی نیم سال اول تحصیلی از درس ریاضی خواهد بود .با تشکر واحد آموزش

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه:امروز در زنگ ریاضی کتاب کار ریاضی علوی صفحات102 و103 انجام شد و تم 14 به اتمام رسید.عدد نویسی تا عدد 35آموزش داده شد و در جدول ارزش مکانی برده شد.
تکلیف: دختر ماهم : لطفا اعداد را از 10 الی 35(طبق فرمت فرستاده شده) در دفتر به صورت دسته بندی ،جدول ارزش مکانی،چوب خط همراه با عدد بنویس و تمرین کن تا به خوبی اعداد را یاد بگیری.دفتر تمرین را روز حضوری با خودت به مدرسه بیاور.در صورت حضوری شدن کلاس مورخ 10/25"ارزشیابی ریاضی "از (تم 1 الی 12)اجرا می گردد.لطفا دختران گلم مرور و تکرار داشته باشند.متشکرم

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای عزیز و مهربان:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی عصر به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم .نشانه ی (و)مرور و تمرین شد و دختران گلم از روی اسلاید نشانه ی (و) را تشخیص داده و با دسترسی به تخته دور آن خط کشیدند.کتاب کار فارسی علوی صفحات 128الی 130به صورت پرسش و پاسخ انجام شد و نشانه ی (و)به اتمام رسید.
تکلیف: دختر دانا و توانای من:تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحه ی 50است لطفا با دقت و تمیز انجام بده و در صورت حضوری شدن کلاس ها فردا به مدرسه بیاور.در صورت حضوری بودن کلاس مورخ 10/25کتاب های مورد نیاز:کتاب کار فارسی علوی ،کتاب کار ریاضی علوی و دفتر مشق خلاق است.

قرآن اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز در زنگ قرآن صفحات 41الی 43 تدریس شد.لوحه ی 6و 7روان خوانی شد.سوره ی جدید "ناس" تلاوت شد و شعر صفحه ی 43 خوانده شد تا دختر گلم برای این شعر یک اسم مرتبط به دلخواه انتخاب کند.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث صبوری کردن در خرید تدریس گردید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: