فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 2
فعالیت: با سلام برنامه آموزشی هفته آینده از 4 اردیبهشت تا 6 اردیبهشت : _ آموزش نشانه ( ظ ) _ آموزش تم (25) ریاضی _ فصل (14) علوم عزیزان موفق باشید و ایام به شادی و آرامش. با تشکر
توضیح: لطفاً برنامه ناهاری اردیبهشت ماه را مطالعه بفرمائید. با تشکر

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای جهان آفرین ؛امروز در زنگ ریاضی صفحه ی 168از کتاب زنبوری با موضوع مساله با دو مرحله ای با شکل و چوب خط و سبک و سنگین به صورت پرسش و پاسخ انجام شد و تم 24 به اتمام رسید .

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی نصر به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم .نشانه جدید (غ)همراه با داستان تدریس شد روان خوانی درس مرغابی و لاک پشت انجام شد و دور کلماتی که نشانه غ داشتند خط کشیده شد.
تکلیف: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر تکلیف آخر هفته و تعطیلات دختران گلم بدین شرح است: دفتر مشق خلاق صفحات 75،76،77،78 ارمغان هفته 24 عدد نویسی برعکس از 78تا 50

نگارش اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز در زنگ فارسی کتاب نگارش صفحات 127الی 129به صورت پرسش و پاسخ انجام شد.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و احترام در این جلسه سواد مالی در باره " مالیات" صحبت کردیم.
تکلیف: لطفا برای جلسه بعد صفحات 143 و 144 کامل شود.

هوش و ریاضی

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای جهان آفرین:امروز در زنگ ریاضی و هوش کتاب صفحات 41الی 45انجام شد.

آزمایشگاه

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: با سلام لطفاً برنامه ناهاری اردیبهشت ماه را مطالعه بفرمائید. با تشکر

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی نصر به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم .کتاب زنبوری صفحه ی 165(طراحی فرش )و صفحه ی 167(مساله با شکل و چوب خط)از تم 24انجام شد.

علوم اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند جان و خرد:امروز در زنگ علوم کتاب کار علوم فصل 12صفحات 122الی 131به صورت پرسش و پاسخ انجام شد و فصل 12مرور و تکرار شد.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای عزیز و مهربان:امروز در زنگ فارسی کتاب کار علوی صفحات 245الی 248 به صورت پرسش و پاسخ انجام شد و نشانه (ط)مرور شد.
تکلیف: دختر دانا و توانای من:تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 67،71،72أست با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور و داستان تصویری صفحه ی 70را برای مامان و بابا بخوان.در دفتر تمرین عدد از 99تا 79 را به صورت برعکس بخوان و بنویس.....99،98،97

املا اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: بهرمون خدای مهربان:امروز در زنگ فارسی املا تا آخر نشانه ح گفته شد.

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه:امروز در زنگ ریاضی کتاب کار زنبوری صفحات163،164،166 از تم 24با موضوعات مسئله ،ساعت و کار با شابلون و اشکال انجام شد.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای بخشنده و مهربان :امروز کلاس را با نام و یاد خدا تلاوت سوره ی نصر به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم. نشانه (ط)همراه با داستان و شعر تدریس شد ترکیبات آن و کلمات کلیدی که دختران گلم باید به حافظه بسپارند گفته شد و روان خوانی درس خاطرات انقلاب خوانده شد و دور کلماتی که نشانه (ط)داشتند خط کشیده شد.
تکلیف: طوطی زیبا و رنگارنگم:تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 66،68ِ،69است .لطفا با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور.در دفتر تمرین عدد از 71تا 99را بنویس مداد آبی را بردار عدد هارا 8تا 8تا بشمار و دور آن خط بکش.(الگوی عددی 8تا 8تا)

نگارش اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند رنگین کمان:امروز در زنگ فارسی کتاب نگارش صفحات 124الی 126انجام شد.

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیزم امروز از اکثر عزیزان به صورت فردی ارزیابی کلی شد و کارت امتیاز برای ایشان صادر گردید و تحویل داده شد.
تکلیف: از عزیزانی که غیبت داشتند یا دچار ایراد بودند یا تمرین نکرده بودند در هفته های آتی حتما دوباره ارزیابی خواهم کرد تا حتما همه عزیزان ارزیابی شده و افرادی که نیاز به بررسی بیشتری دارند در روز های پایانی سال با ایشان بیشتر کار گردد.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی ادامه فعالیت‌های اتیکت تلفن حرف زدن تدریس شد.
فعالیت: *دبستان دخترانه علوی* با سلام خواهشمند است فردا دوشنبه مورخ 28 فروردین ماه دانش آموزان عزیزمان تمامی کارت امتیازهای خود را جهت دریافت جایزه به مدرسه بیاورند. با تشکر

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز در زنگ ریاضی کتاب کار ریاضی علوی صفحات 162و 163ز تم 23انجام شد.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای بخشنده و مهربان :امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی (نصر)به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم. کتاب کار فارسی علوی صفحات 241و242 به صورت پرسش و پاسخ انجام شد.
تکلیف: دختر قشنگم تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 62و 63است با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور. لطفا در دفتر تمرین عدد از 40تا 70را بنویس مداد قرمزت را بردار و 7تا 7تا بشمار و دورش خط بکش.

ورزش اول

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: گزارش یکشنبه 1402/01/27 ورزش. گرم کردن بصورت یک چرخه در یوگا. دویدن در یک مسیر الگو و حرکت از بین موانع با هدف تعادل، ادراک فضایی، سرعت و عکس العمل و چابکی. تمرین فاکتور انعطاف با رساندن تمرین خم به جلو و رساندم دست به پا.

بازی استراتژیک

مدرس: بابایی، الناز
فعالیت: درود وقتتان بخیر انجام بازی های ریتمیک همراه کار گروهی به صورت کوچک ترین گره که 2 نفره میشود و بعد به تعداد گروه اضافه میشود بازی ها برای ایجاد حفظ تعادل دقت و تمرکز هماهنگی دیداری و شنیداری

علوم اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای عزیز و مهربان:امروز در زنگ علوم صفحات 93الی 99فصل 13(آهن ربای من)تدریس شد .وسایل مختلف با آهن ربا آزمایش شد و دختران گلم با آهن ربا ،میدان مغناطیسی .جذب ،وسایلی که آهن ربا دارند و کاربرد آن در وسایل مختلف آشنا شدند.در ادامه کتاب کار علوم علوی صفحات 113الی 120به صورت پرسش و پاسخ انجام شد و فصل 11کتاب کار به اتمام رسید.
تکلیف: دختر ماهم می توانی با آهن ربا در منزل آزمایش های مختلف را انجام بدهی.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای جهان آفرین:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی فلق به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم .کتاب کار فارسی علوی صفحات به صورت پرسش و پاسخ انجام شد.
تکلیف: دختر زیبا و دانای من:تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 60و 61است با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور.لطفا در دفتر تمرین عدد از 0تا40را به صورت عدد بنویس .بعد مداد سبز را بردار 5تا 5تا بشمار و دور عددها را خط بکش.لطفا در نوشتن و تمرین اعداد کوشا باشید .متشکرم

قرآن اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه:امروز در زنگ قرآن سوره جدید "نصر"تلاوت شد .شعر صفحه ی 73خوانده شد داستان کودکی حضرت موسی تعریف شد و پیام قرآنی (محمد رسول الله)با معنی آن گفته شد .لوحه ی 29و 30توسط دختران قشنگم روان خوانی شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: