فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 2

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای عزیز و مهربان:امروز در زنگ ریاضی اعداد ریاضی مرور و تکرار شد.
تکلیف: دختر گلم اعداد ریاضی از 30تا 1را به صورت برعکس در دفترت بنویس.به این صورت بخوان و بنویس: .... 30-29-28-27

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای جهان آفرین:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی ناس به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم .کتاب کار فارسی علوی نشانه ی و استثنا صفحات 173الی 178 به صورت پرسش و پاسخ از دختران گلم انجام شد.جشن اسم النا جان (رحیمی) در کلاس برگزار شد و هدایایی به رسم یادبود از طرف النا جان به دوستان همکلاسی تقدیم شد.با تشکر از خانم رحیمی عزیز
تکلیف: دختر ماهم تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 130،131،132است .با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور.کتاب های مورد نیاز فردا مورخ 11/24:کتاب فارسی آموزش پرورش،کتاب نگارش آموزش پرورش ،کتاب ریاضی زنبوری دفتر مشق خلاق و پاپت لطفا برای فردا یک عدد کاغذ رنگی قرمز و یک عدد کاغذ رنگی سبز (یا فوم اکلیلی سبز و قرمز) به همراه دخترم به مدرسه بفرستید.متشکرم

ورزش اول

مدرس: کاظمی، مریم
تکلیف: آشنایی و علاقه مندی به انجام پهلو دویدن با شرح داستان. مهارت در ثابت نگه داشتن پای راهنما در اجرای حرکت دویدن به پهلو. مهارت در اجرای نرم حرکت به پهلو گام برداشتن (سر خوردن) در غالب بازی عمو زنجیر باف. مهارت در بالا نگه داشتن بدن. دانش آموزان به گروه های دو نفره تقسیم شده و مسیری را دویده و با رسیدن به حلقه هولی هوپ دست یکدیگر را گرفته و یک دور به پهلو دویده و ادامه مسیر را تا انتها به جلو دویده. (تکرار تمرین با هولی هوپ های بیشتر بصورت فعالیت ایستگاهی )

بازی استراتژیک

مدرس: بابایی، الناز
فعالیت: درود عزیزان وقتتان بخیر بازی با چوبک ،لیوان وبادی پرکاشن همراه با موسیقی با کلام که بتوانند ابتدابا شمارش وسپس بدون شمارش، ریتم موزیک را درک کرده وهمراهی کنند
فعالیت: گزارش آموزشی و ابزارهایی که در هفته ی پیش رو لازم می باشد به شرح ذیل خدمتتان اطلاع رسانی می گردد: از یکشنبه 23بهمن تا چهارشنبه 26بهمن: *تمرین و تکرار نشانه های تدریس شده تا روز یکشنبه *دوشنبه تدریس نشانه ه *چهارشنبه تدریس نسانه چ *ریاضی تکمیل تم 18 و عدد تا 90 *علوم تدریس فصل 11 *در دیگر روزهای هفته ،به تکرار و تمرین جهت تثبیت یادگیری نشانه های تدریس شده میپردازیم . ابزارهای مورد نیاز هفته: پاپت (لطفا هر روز در کیف دخترم باشد) کاغذ رنگی سبز و قرمز یک بطری آب معدنی کوچک برای پژوهش درس علوم (در منزل داشته باشند نیاز به آوردن به مدرسه نیست) عزیزان ابزارهای مورد نیاز از روز قبل جهت آوردن به مدرسه اطلاع رسانی خواهد شد.لیست فوق جهت آگاهی و آمادگی قبلی شما عزیزان می باشد. موفق باشید ایام به شادی و آرامش
توضیح: با سلام و احترام با توجه به اهمیت بهداشت فردی و توجه به محیط زیست لطفا دختران عزیزم حتما با خود لیوان فردی و قمقمه شخصی همراه داشته باشند. با تشکر واحد بهداشت

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه:امروز در زنگ ریاضی کتاب ریاضی زنبوری صفحات 123،124،125با موضوعات جمع با چوب خط ،عدد نویسی در جدول ،الگوی منظم و تکرار شونده ،کار با شابلون و جدول سودوکو انجام شد.الگوی عددی 2تا 2تا و 3تا 3تا هفته ی آینده تدریس خواهد شد.در راستای تدریس اعداد عدد از 76تا 80آموزش داده شد و در جدول ارزش مکانی برده شد.
تکلیف: دختر دانای من :لطفا اعداد ریاضی را در تعطیلات آخر هفته خوب تمرین کن.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند جان و خرد:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی ناس به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم.نشانه ی جدید "و استثنا "همراه با داستان و شعر تدریس شد.روان خوانی درس "خروس خوش آواز" خوانده شد.داستان بیدپای فارسی با عنوان اونه اونه در کلاس اجرا شد و سؤالات آن از دختران گلم پرسیده شد.جشن اسم دختر گلم مانلی جان در کلاس برگزار شد و هدایایی به رسم یادبود توسط مانلی جان به دوستانش تقدیم شد.با تشکر از خانم شیرچی عزیز
تکلیف: دختر دانا و توانای من :تکلیف اخر هفته ی شما از دفتر مشق خلاق صفحات 123،124،128،129است .لطفا با دقت و تمیز انجام بده و روز 1شنبه به مدرسه بیاور.ارمغان هفته ی شماره ی 17تحویل داده شد .لطفا پس از حل شدن آن را به مدرسه بیاورید.کتاب های مورد نیاز روز 1شنبه مورخ 11/23:کتاب فارسی علوی ،کتاب زنبوری ریاضی ،دفتر مشق خلاق أست.

نگارش اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز در زنگ فارسی کتاب نگارش صفحات 89و 90 انجام شد. فایلی برای بخش سوم کتاب ضمیمه شده است، برای هفته ی بعد این فایل به صورت پرینت شده در اختیار دخترانم قرار خواهد گرفت، اما لطفا به هر طریقی که مایل هستید، چه تایپ شده چه نوشتن داخل برگه به صورت بزرگ ، این کلمات را در محلی که دخترانم بیش تر رفت و آمد دارد، نصب کنید تا مدام این کلمات را ببینند و هر روز دو یا سه بار روخوانی کنند. ( الان فقط روخوانی و تمرین از ستون " اُ استثنا " باشد. )

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: در این جلسه سوادمالی، به مرور مطالب نیم سال اول به همراه نقاشی و بازی و سرگرمی در زمینه سواد مالی پرداختیم.
تکلیف: سلام به والدین گرامی و دختران عزیزم با توجه به آن که یک نیم سال تحصیلی را به اتمام رساندیم لطفا اگر تکلیفی از بخش های تدریس شده باقی مانده و از قبل فرصت نشده که انجام دهید حتما آن را کامل کنید. موفق باشید

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: تدریس Which is taller? Which is shorter? تدریس مفهوم Science Different material metal glass fabric wood ...
فعالیت: ***سلام و وقت بخیر خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزم تکلیف دیروز دوشنبه1401/11/17 که به جهت مشکل پرتال، در شاد بارگذاری گردید مجدد جهت اطلاع والدین گرامی در پرتال بارگذاری می گردد*** (( به جهت مشکل در محتوای تکلیف سنجاقک دو در پرتال، صفحات مورد نظر جهت انجام دفتر مشق خلاق به شرح ذیل می باشد)): صفحات (115- 121- 122) موفق باشید.

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند رنگین کمان:امروز در زنگ ریاضی کتاب کار ریاضی علوی صفحات 119الی 121 به صورت پرسش و پاسخ انجام شد. در راستای آموزش اعداد عدد تا 75آموزش داده شد و در جدول ارزش مکانی برده شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا عدد از 60تا 75را در دفتر با چوب خط تمرین کن و در جدول ارزش مکانی ببر.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای بخشنده و مهربان :امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی ناس به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم. کتاب کار فارسی علوی صفحات 167الی 172به صورت پرسش و پاسخ انجام شد. (عزیزانی که کتاب نیاورده بودند! یا در کلاس تکمیل نکردند لطفا در منزل کامل نمایند).برای ایجاد انگیزه و تثبیت آموزش نشانه ی (ج) امروز کاردستی "جوجه"با سی دی توسط دختران گلم درست شد.جشن اسم دختران گلم دلسا و ملینا در کلاس با حضور دوستانشان برگزار شد و هدایایی به رسم یادبود به دختران عزیزم تقدیم شد.با تشکر از خانم میرزایی عزیز و خانم مالمیر عزیز
تکلیف: دختر قشنگم تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 117،118،119است .لطفا با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور. کتابهای مورد نیاز فردا مورخ:11/19:کتاب فارسی آموزش و پرورش، کتاب نگارش آموزش و پرورش و کتاب ریاضی زنبوری و ریاضی و هوش است.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: کامل کردن کتاب های Jolly phonics 1 &2

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها:امروز در زنگ ریاضی کتاب زنبوری صفحات انجام شد و تم 17 به اتمام رسید.در راستای آموزش اعداد عدد از 60تا 65مرور و تکرار شد و از 65تا 69 همراه با دسته بندی و چوب خط تدریس شد و در جدول ارزش مکانی برده شد.جهت سنجش عملکرد دختران قشنگم در آموزش اعداد امروز املای عددی گفته شد.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی ناس به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم .نشانه ی (ج)همراه با داستان تدریس شد.ترکیبات نشانه ج همراه با مثال های مختلف گفته شد و روان خوانی درس "نارنج و برنج " خوانده شد.
تکلیف: دختر ماهم تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات أست با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور.کتاب های مورد نیاز فردا مورخ 11/18:کتاب کار فارسی علوی ،کتاب کار ریاضی علوی و دفتر مشق خلاق أست.لطفا فردا همراه دخترم یک سی دی بلا استفاده و کاغذ رنگی زرد و نارنجی (در صورت تحویل ندادن به کلاس ) بفرستید.

نگارش اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای جهان آفرین:امروز در زنگ فارسی کتاب نگارش صفحات مربوط به درس نارنج و برنج انجام شد .

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام و وقت به خیر خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیزم امروز عزیزان پروژه شماره چهار از صفحه 44 را با هم انجام دادند و برای دوستان خود کارت تولد درست کردند.
تکلیف: خواهشمندم برای تمرین بیشتر صفحه ی 44 در منزل هم دوباره تمرین گردد. و برنامه ی اسکرچ جونیور که در اینترنت با حجم پایینی وجود دارد را نصب کرده تا از جلسات بعد برای تمرین هایشان مشکلی نداشته باشند. با تشکر.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: تمرین اعداد Numbers 1 تا 30

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی ادامه فعالیت‌های اتیکت مکالمه تدریس شد.
تکلیف: دانش‌آموزان شعر اتیکت شنیدن را در خانه برای نزدیکان خود بخوانند و اولیا فایل صوتی آن را آپلود و یا بازخورد خود را مرقوم بفرمایند. متن شعر: اگه بخوام بشم من یک شنونده عالی باید حواسم باشه به چهار عضو اصلی با گوش، با گوش می‌شنوم با چشم، با چشم می‌بینم بعدش سوال میپرسم تا با قلبم بفهمم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: