فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 2
فعالیت: با سلام و احترام گزارش آموزشی و ابزارهایی که در هفته پیش رو ازتاریخ 10/ دی ماه لغایت 14/ دی ماه لازم می باشد به شرح ذیل خدمتتان اطلاع رسانی می گردد: {از شنبه 10 دی ماه تا چهارشنبه 14 دی} * تمرین و تکرار نشانه های تدریس شده تا روز یک شنبه *دوشنبه تدریس نشانه اُ * در طی هفته به تکرار و تمرین جهت تثبیت یادگیری نشانه ها می پردازیم. ابزارهای مورد نیاز هفته: * مقوای A4 زرد رنگ و نارنجی رنگ ( در صورتی که دخترم مقواهایش را تحویل داده است، نیاز به تهیه ی مجدد نمی باشد.) * یک عدد سی دی ( نیاز به تهیه ی سی دی خام نیست، هر سی دی که در منزل موجود است و دیگر استفاده منمی شود کفایت می کند.) * تحویل پروژه ی " خلاقیت با وسایل دور ریختنی " ( تخم مرغ و پوست آن، بطری های آب و...) با تشکر - واحد آموزش
توضیح: با سلام و احترام به اطلاع اولیا و دانش آموزان عزیز می رساند با توجه به شروع ارزشیابی های نیم سال اول تحصیلی از (شنبه 10/ دی ماه لغایت شنبه 17/ دی ماه) و همچنین ارزشیابی های زبان از (دوشنبه 19/دی ماه لغایت چهارشنبه 21/ دی ماه ) خواهشمندیم دانش آموزان عزیز و پرتلاش مطالعه مستمر و پیوسته ای داشته و در این روزهای مهم غیبت نداشته باشند. ارزشیابی های پایه: در صورت سوال از برنامه ارزشیابی نیم سال اول تحصیلی با مدرسه تماس حاصل بفرمائید. **ارزشیابی های زبان: تاریخ 19/دی ماه/1401 زبان عمومی (General English) این درس ارزشیابی آن در کل پایه ها به صورت مکتوب برگزار می گردد. 20/دی ماه: ریاضی انگلیسی Math 21/دی ماه:علوم انگلیسی Science **ارزشیابی های زبان: در تاریخ های 20 و 21 دی ماه در پایه پیش دبستان تا دوم به صورت شفاهی بوده از پایه سوم تا ششم نیز به صورت مکتوب می باشد** لازم به ذکر است به صورت روزانه مواردی که لازم به مطالعه و آماده سازی مباحث درسی دانش آموزان برای ارزشیابی می باشد در کلاس یادآوری می گردد. باتشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای بخشنده و مهربان :امروز در زنگ ریاضی کتاب زنبوری صفحات الی 96الی 98 با موضوعات تفریق با شکل ،اندازه گیری و مقایسه ی طول اشکال ،جمع 3عدد با چینه و تقارن انجام شد و تم 14به اتمام رسید.اعداد ریاضی از ابتدا تا عدد 12مرور شد و اعداد 13،14و 15آموزش داده شد.دسته یکی و ده تایی تا 15نیز گفته شد.و در جدول ارزش مکانی برده شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا با کیسه حساب دسته یکی ده تایی از عدد 10تا 15را خوب تمرین کن تا در ذهنت به خوبی ثبت شود.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی عصر به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم. کتاب کار فارسی علوی صفحات 93،94و 98انجام شد.نشانه ی (ی) مرور شد و( ی ) میانجی نیز تدریس شد و صفحه ی 21 دفتر مشق خلاق جهت یادگیری بهتر (ی) میانجی انجام شد.جشن اسم دختران گلم "ستاره" و "دریا " امروز با حضور دوستانشان در کلاس برگزار شد و این 2عزیز هدایایی به رسم یادبود از روز باسواد شدنشان به هم کلاسی هایشان تقدیم کرده و لحظات شادی را در کنار هم سپری کردند.(با تشکر از خانم زاهدی عزیز و خانم دانشور عزیز)
تکلیف: دختر ماهم:تکلیف آخر هفته ی شما "ارمغان شماره ی 12" و صفحات 14،15،16 از دفتر مشق خلاق است.لطفا با دقت و تمیز انجام بده و روز شنبه به مدرسه بیاور. کتاب کار علوم علوی جهت رویت و مرور به همراه دختران عزیزم به منزل فرستاده شد.لطفا از ابتدای کتاب تا آخر فصل 8 هر صفحه و فصلی که ناقص است را کامل کنید و روز شنبه به همراه دخترم به مدرسه بفرستید.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و احترام،خدمت دختران عزیزم و اولیای گرامی. در این جلسه سواد مالی به صورت مفصل، درباره " دستگاه خودپرداز" و " همراه بانک"به بحث و تبادل نظر پرداختیم.
تکلیف: عزیزانم،لطفا صفحات،73 ،80 ،81 و 82 برای جلسه بعد کامل شود.

هوش و ریاضی

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای عزیز :امروز کتاب ریاضی و هوش صفحات 24الی 26 انجام شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: تدریس fewer than more than کمتر از بیشتر از

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: گزارش روز دوشنبه 1401/10/5: در این جلسه آموزشی ضمن مرور اتیکت حضور در کلاس، رفتارهای درست و نادرست در مبحث میز غذاخوری تدریس شد. همچنین جملاتی که در مبحث غذاخوری مورد استفاده است(مانند تعارف و دعوت به میز غذا، تشکر از آشپز بعد از صرف غذا و...) صحبت شد و پارت سوم(آخر) اتیکت میز غذاخوری به اتمام رسید. تکلیف: دانش‌آموزان تلاش کنند نکات اتیکت غذاخوری را در زمان میل کردن غذا رعایت کنند.
تکلیف: تکلیف: دانش‌آموزان تلاش کنند نکات اتیکت غذاخوری را در زمان میل کردن غذا رعایت کنند.
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع اولیا و دانش آموزان عزیز میرساند با توجه به شروع ارزشیابی های نیم سال اول تحصیلی از شنبه 10/ دی ماه لغایت 17/ دی ماه و همچنین ارزشیابی های زبان در تاریخ های 19/دی ماه لغایت 21/ دی ماه خواهشمندیم دانش آموزان مطالعه مستمر و پیوسته ای داشته و در این روزهای مهم غیبت غیر موجه نداشته باشند. لازم به ذکر به صورت روزانه مواردی که لازم به مطالعه و آماده سازی مباحث درسی دانش آموزان برای ارزشیابی می باشد در کلاس یادآوری می گردد. باتشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز در زنگ ریاضی مبحث تفریق تدریس شد و دختران گلم با مفهوم کم شدن و علامت آن آشنا شدند.صفحات الی تم 14 نیز با موضوعات تفریق و جمع با شکل و جدول شگفت انگیز انجام شد.جمع نظام دار با روش خلاقانه ی چوب لباسی و گیره انجام شد و از عدد 2تا10مرور شد تا مفهوم آن به خوبی در ذهن دختران قشنگم تثبیت شود.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای بخشنده و مهربان :امروز کلاس را با نام و یاد خدا تلاوت سوره ی عصر به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم. نشانه های الفبایی را از ابتدا مرور کردیم .نشانه ی جدید (ی) همراه با داستان و شعر تدریس شد ترکیبات آن همراه با مثال های مختلف گفته شد.روان خوانی درس (دریا )صفحه ی 51 خوانده شد.
تکلیف: دختر قشنگم :تکلیف این 2 روز شما صفحات 11،12،13از دفتر مشق خلاق و صفحات 95الی 97از کتاب فارسی علوی است .لطفا با دقت و تمیز انجام بده و 4شنبه هر 2را به مدرسه بیاور.صفحات قبلی در صورت ناقص بودن لطفا تکمیل شود.

نگارش اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدا :امروز در زنگ فارسی کتاب نگارش صفحات 67و 68 درس 8انجام شد.

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام خدمت والدین و دانش آموزان عزیزم امروز با دانش آموزان مطالب قبلی تدریس شده به علت تشکیل نشدن کلاس های رایانه مرور و تمرین شد و تمام مطالب از عزیزان سوال شد و رفع اشکال گردید. سپس برنامه نقاشی را عزیزان باز کرده و با ابزار های سطل رنگ، قلمو ها ، مداد ها و انواع براش ها ، و شکل های هندسی و خطوط آشنا شدند و توانستند نقاشی های زیبا رسم کنند.
تکلیف: خواهشمندم والدینی که در منزل خود رایانه دارند در اختیار دانش آموزان قرار داده تا بتوانند برنامه ی پینت یا نقاشی را باز کرده و برای تمرین بیشتر از آن استفاده کنند. در ضمن در دو هفته آینده ارزیابی کلی از همه مطالب تدریس شده از تک تک عزیزان انجام خواهد شد. اگر چنانچه سوالی یا مشکلی عزیزان دارند به واسطه مدرسه و کارکنان محترم با بنده در جریان بگذارند. با تشکر.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: تدریس یکی ها و ده تایی ها Ones Tens 15 1 Tens 5 Ones
فعالیت: با سلام به اطلاع اولیا و دانش آموزان عزیز می رساند مسابقات علوی طبق اطلاعیه ای که در بخش "ریتم و گیم بارگذاری شده است" اجرا می گردد، دانش آموزان علاقه مند می توانند براساس استعداد وتوانمندی های خود در این مسابقات شرکت نمایند. لطفاً حتماً بروشور را مطالعه بفرمائید. در صورت سوال می توانید با خانم صحت مربی پرورشی در ارتباط بوده و پیگیری بفرمائید. با تشکر واحد پرورشی

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای عزیز و مهربان:امروز در زنگ ریاضی کتاب کار ریاضی علوی صفحات 77الی 82 به صورت پرسش و پاسخ از دختران گلم انجام شد و تم 11به اتمام رسید .

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی عصر به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم.نشانه ی (ش)را مرور کردیم ترکیبات آن را با کلمات مختلف گفتیم و کتاب کار فارسی علوی صفحات 101الی 106 را به صورت پرسش و پاسخ انجام دادیم .
تکلیف: دختر نازنینم :تکلیف امشب شما از کتاب کار فارسی علوی صفحات 89الی 92است .لطفا با دقت انجام بده و فردا به مدرسه بیاور.

بازی استراتژیک

مدرس: بابایی، الناز
فعالیت: با سلام به اطلاع اولیا و دانش آموزان عزیز می رساند مسابقات علوی طبق اطلاعیه ای که در بخش "ریتم و گیم بارگذاری شده است" اجرا می گردد، دانش آموزان علاقه مند می توانند براساس استعداد وتوانمندی های خود در این مسابقات شرکت نمایند. لطفاً حتماً بروشور را مطالعه بفرمائید. در صورت سوال می توانید با خانم صحت مربی پرورشی در ارتباط بوده و پیگیری بفرمائید. با تشکر واحد پرورشی
تکلیف: لطفاً حتماً بروشور را مطالعه بفرمائید.با تشکر

علوم اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز در زنگ علوم فصل 8کتاب علوم "چه می خواهم بسازم "تدریس شد و دختران گلم با انواع ابرازها ،ابزار مشاغل مختلف ،ابزار ساده و پیچیده آشنا شدند.
تکلیف: دختر اکتشاف گرمن :فعالیت این فصل علوم شما ساخت یک وسیله ی جدید با وسایل دور ریختنی است .(بطری،در بطری،شیشه ،رول دستمال کاغذی و...) تا هفته ی آینده فرصت داری این فعالیت را انجام دهی.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای جهان آفرین:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی عصر به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم .نشانه های الفبایی را مرور کردیم و کتاب کار فارسی صفحات الی به صورت پرسش و پاسخ انجام دادیم .جشن اسم دینا جان امروز در کلاس با حضور هم کلاسی هایش برگزار شد ودختران گلم لحظات شادی را در کنار هم سپری کردند و دینا جان هدیه ای به رسم یادبود به دوستان خود تقدیم کرد.(با سپاس از خانم صباغ عزیز دینای عزیزم با سواد شدنت مبارک ).
تکلیف: دختر دانای من تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق (سوم)صفحات 4،8،9 است با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور . توجه توجه (دفاترتمیز،خوش خط و کامل کارت امتیاز و جایزه دارد.)مادران عزیز و همراه طبق صحبت انجام شده در روز جلسه با اولیا لطفا برای تدریس ریاضی یک عدد چوب لباسی و چند عدد گیره لباس پلاستیکی فردا به همراه دخترم به مدرسه بفرستید.متشکرم

قرآن اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز در زنگ قرآن سوره های قرآنی و پیام های قرآنی مرور و تکرار شد.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث نا امید نشدن در هنگام شکست تدریس گردید

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: تدریس قسمت های مختلف گیاه Different parts of plants flower stem leaf roots

آزمایشگاه

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: امروز در زنگ علوم آزمایشگاه دختران قشنگم با انواع ابزار و نحوه ی کار آن آشنا شدند.کتاب کار علوم علوی صفحات 83 و 84 بخش ارزشیابی فصل 7و صفحات 86الی 92مربوط به فصل 8به صورت پرسش و پاسخ انجام شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: