فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 2

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند جان و خرد:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی نصر به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم. کتاب کار ریاضی علوی صفحات 149،151،152،155به صورت پرسش و پاسخ انجام شد و موضوعات اندازه گیری ،جمع با چینه،جمع و تفریق ذهنی و با چوب خط و ساعت مرور و تکرار شد.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز در زنگ فارسی نشانه های الفبایی و اسم آن ها مرور و تکرار شد و کتاب نگارش تکمیل شد.
تکلیف: در جهت مرور و تکرار و تمرین کلمات و نشانه های عربی تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحه ی 94به صورت املای تشخیصی ستون ستون از نشانه های (س)،(ص)و (ث)است .از انتهای دفتر مشق خلاق ریاضی مساله ی صفحه ی 2را با دقت حل کن و فردا به مدرسه بیاور.

هنر اول

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی ماشین رنگارنگ تکنیک پاستل روغنی و ماژیک انجام‌شد در منزل تکمیل گردد
تکلیف: امروز در کلاس نقاشی ماشین رنگارنگ تکنیک پاستل روغنی و ماژیک انجام‌شد در منزل تکمیل گردد و جلسه بعد همراه داشته باشید وسایل مورد استفاده جلسه بعد :پاستل روغنی و ماژیک و دفتر نقاشی همراه داشته باشید

ورزش اول

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: گزارش یکشنبه 1402/02/10 ورزش گرم کردن پویا راه رفتن در مسیر مشخص دانش آموزان به گروه‌های سبز، قرمز، زرد و آبی تقسیم و با صدای سوت مربی به ترتیب رنگ وارد زمین شده و توپ رنگ تیم خود را داخل سبد انداخته. در آخر تعداد توپ های هر تیم شمرده شده

بازی استراتژیک

مدرس: بابایی، الناز
فعالیت: درود وقتتان بخیر گرم کردن همراه باریتم موزیک ورعایت الگو ریتمیک و حرکتی ثابت و متفاوت، بازی با چوبک ولیوان رفتن به جهت های راست و چپ برای اشتباه نکردن جهات هنگام بازی وبادی پرکاشن

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند خورشید و ماه:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی نصر به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم.مبحث جمع و تفریق و ساعت مرور و تکرار شد و کتاب کار ریاضی صفحات 148،163،164،165،170،171به صورت پرسش و پاسخ انجام شد.

علوم اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای عزیز و مهربان:امروز در زنگ علوم ابتدا فصل 13با موضوع آهن ربا مرور و تکرار شد سپس کتاب کار علوم علوی صفحات133الی 138مربوط به فصل آهن ربا انجام شد و این فصل به اتمام رسید.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خداوند بخشنده مهربان:امروز در زنگ فارسی جدول الفبای فارسی را با هم مرور کردیم و اسم نشانه ها را با هم همخوانی کردیم.روان خوانی درس چهارفصل صفحه ی 112 ،شعر شادیم و پاک و خندان صفحه ی 110 وداستان تصویری صفحه 113 توسط دختران گلم روان خوانی شد.کتاب فارسی خوانداری با خواندن نیایش صفحه ی 114به اتمام رسید و دختران قشنگم کتاب خوانداری را به اتمام رساندند.
تکلیف: جهت مرور و تکرار نشانه ها و کلمات عربی تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحه ی 93یک صفحه املای تشخیصی از (ز)،(ذ)،(ض)و (ظ)أست .لطفا به صورت ستون ستون املا از کلماتی که این نشانه ها را دارند گفته شود.از انتهای دفتر مشق خلاق صفحات ریاضی مساله های صفحه ی 1با دقت حل شود و فردا دفتر به مدرسه آورده شود.در کتاب فارسی خوانداری صفحه ی 103 درس آزاد با موضوع "محل زندگی من "است لطفا در مورد محل زندگی دختر گلم ،(تهران و یا روستای پدری و اجدادی)،آداب و رسوم،غذا ،لباس و ....در چند جمله توضیحاتی داده شود و در این صفحه نوشته شود.

قرآن اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها:امروز در زنگ قرآن کل سوره های قرآن که از ابتدای سال تدریس شده بود مرور شد و از دختران گلم پرسیده شد و مرور سوره های قرآن به اتمام رسید.هفته ی آینده تمام پیام های قرآنی مرور و تکرار خواهد شد.
فعالیت: با عرض سلام خدمت اولیای محترم و دانش آموزان عزیز با توجه به اتمام کتاب های درسی (ریاضی،فارسی،علوم و قرآن) از هفته ی آینده معلمین پایه اول مرور و تکرار خواهند داشت و کتاب های آموزش و پرورش به دختران عزیزم تحویل داده خواهد شد و دیگر نیازی به همراه داشتن کتاب های آموزش و پرورش در کلاس نمی باشد و کتاب های کار علوی در مدت زمان باقی مانده انجام و مرور و تکرار خواهد شد. برای مرور هر درس روز قبل در پرتال جهت مطالعه کافی در منزل اطلاع رسانی خواهد شد. با تشکر

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای جهان آفرین: امروز در زنگ ریاضی کتاب زنبوری صفحه ی 175با موضوع طراحی فرش به صورت تقارن انجام شد و کتاب ریاضی زنبوری به اتمام رسید.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای عزیز و مهربان:امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی نصر به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم .کتاب کار فارسی علوی صفحات 257الی 260به صورت پرسش و پاسخ انجام شد و نشانه ی "ظ"به اتمام رسید .
تکلیف: دختران عزیزم تکالیف آخر هفته ی شما از دفتر مشق خلاق صفحات 88،89و 90 أست .ارمغان شماره ی 25 را با دقت انجام بده و روز شنبه به مدرسه بیاور.

قرآن اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای کریم و بخشنده:امروز کتاب قران صفحات 76الی 80تدریس شد .لوحه های 29،30،31،32توسط دختران گلم روان خوانی شد پیام قرآنی گفته شد .سوره های آموزش داده شده به صورت دسته جمعی خوانده شد و کتاب قرآن نیز به اتمام رسید.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و ادب در این جلسه سواد مالی درباره " بیمه" صحبت کردیم.
تکلیف: لطفا صفحات 150 ، 151 و 152 کامل شود.

هوش و ریاضی

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربانی ها: امروز در زنگ ریاضی و هوش کتاب صفحات 46الی 49به صورت پرسش و پاسخ انجام شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: انجام کتاب کار Math مبحث جمع و تفریق Cross out addition
فعالیت: ***پاکت نظر سنجی*** با سلام به اطلاع می رسانیم پاکت های مربوط به نظرسنجی اولیا به دانش آموزان تحویل داده شده است. خواهشمند است حتما با مداد سیاه در پاسخبرگ های مربوطه به سوالات جواب داده (لطفا گزینه مورد نظر خود را در پاسخبرگ به صورت کامل پر کنید و از زدن ضربدر یا تیک خودداری بفرمائید.) و فردا چهارشنبه مورخ 6 /اردیبهشت ماه (اخرین روز تحویل پاکت ها) حتما حتما همراه دانش آموز به معاونین انضباطی دبستان تحویل داده شود. با تشکر

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای جهان آفرین:امروز در زنگ ریاضی کتاب زنبوری صفحات 173و 174با موضوعات مساله ،الگوی عددی 9تا 9تا و ساعت به صورت پرسش و پاسخ انجام شد.

علوم اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای عزیز و مهربان:امروز در زنگ علوم فصل 14 "از گذشته تا آینده "تدریس شد و دختران قشنگم با وسایل گرمایشی و روشنایی از قدیم تا به امروز آشنا شدند و در مورد آن بحث و گفتگو کردیم .کتاب علوم به اتمام رسید.
تکلیف: دختر دانا و پژوهشگر من :برای فعالیت این فصل علوم میتوانی با کمک مامان یا بابا یک شمع زیبا بسازی.انجام فعالیت کارت امتیاز دارد .

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای نون و قلم :امروز کلاس را بانام و یاد خدا و تلاوت سوره ی نصر به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم .امروز دختران قشنگم بعد از 9ماه تحصیلی الفبا را با آموختن نشانه "ظ" تکمیل کردند و کامل با سواد شدند به امید موفقیت های روز افزون برای همه ی دختران عزیزم و با تشکر از همراهی شما عزیزان .درس "پیامبر مهربان " روان خوانی شد و دور کلماتی که نشانه ظ داشتند خط کشیده شد .روز بدون کیف دخترانم با خواندن داستان ها و شعرهای آموزنده از مجله ی خوب رشد ادامه پیدا کرد و به اتمام رسید.
تکلیف: تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 84،85،86و 87است با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور.آهنگ جشن الفبا همراه با متن شعر در برنامه شاد فرستاده شده لطفا هرشب برای دختران گلم گذاشته شود تا علاوه بر تمرین در کلاس در منزل هم کار کنند .متشکرم

نگارش اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای خورشید و ماه:امروز در زنگ فارسی کتاب نگارش صفحات 131الی 133به صورت پرسش و پاسخ انجام شد.

املا اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدا:امروز در زنگ فارسی املا از همه ی نشانه ها تا آخر نشانه ط گفته شد.
فعالیت: ***پاکت نظر سنجی*** با سلام به اطلاع می رسانیم پاکت های مربوط به نظرسنجی اولیا به دانش آموزان تحویل داده شده است. خواهشمند است حتما امشب با مداد سیاه در پاسخبرگ های مربوطه به سوالات جواب داده (لطفا گزینه مورد نظر خود را در پاسخبرگ به صورت کامل پر کنید و از زدن ضربدر یا تیک خودداری بفرمائید.) و فردا سه شنبه مورخ 5 /اردیبهشت ماه همراه دانش آموز خود به دبستان تحویل دهید.
توضیح: ***روز بدون کیف*** با توجه به اجرای یک روز بدون کیف در دبستان فردا سه شنبه 5/اردیبهشت ماه دانش آموزان فقط و فقط با خود جا مدادی و خوراکی های روزانه همراه داشته باشند. لازم بذکر است در این روز آموزش تعطیل نیست و فعالیت های آموزشی به قوت خود باقیست ولیکن فعالیت ها بدون همراه داشتن کیف و در کلاس انجام می شود و نیاز به آوردن کتاب و دفتر به دبستان نمی باشد همچنین یادآور می گردد فعالیت های فوق برنامه طبق برنامه آموزشی برگزار می گردد. با تشکر واحد آموزش

ریاضی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای جهان آفرین: امروز در زنگ ریاضی کتاب ریاضی زنبوری صفحات 170الی 172با موضوعات الگوی عددی 8تا 8تا ،مساله و عدد نویسی به صورت پرسش و پاسخ انجام شد.

فارسی اول

مدرس: صادقی بالا جورشری، سارا
فعالیت: به نام خدای مهربان و بخشنده :امروز کلاس را با نام و یاد خدا و تلاوت سوره ی نصر به شکرانه ی سلامتی همه عزیزان آغاز کردیم .کتاب کار فارسی علوی صفحات 251الی 254به صورت پرسش و پاسخ انجام شد.
تکلیف: دختر دانا و توانای من:تکلیف امشب شما از دفتر مشق خلاق صفحات 79،80و 81است با دقت و تمیز انجام بده و فردا به مدرسه بیاور.دردفتر تمرین عدد از 40تا 0را به صورت برعکس بنویس.

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام و تبریک عید فطر امروز عزیزان پروژه های غروب خورشید و طلوع ماه را در صحنه های روز و شب انجام دادند.
تکلیف: عزیزان برای پایان سال تحصیلی و دو هفته ی دیگر از بچه های عزیز پروژه ای با موضوع بازی خواهیم خواست . در صورت امکان در منزل خودشان مسابقه یا بازی طراحی کنند یا اگر مشکلی در تمرین یا در نصب برنامه اسکرچ دارند با من در پرتال در ارتباط باشند. با تشکر.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: